Komunikaty PR

Halloween w stylu glamour z Fyrklövern

2021-10-29  |  01:00
Biuro prasowe

W takiej aranżacji, nieodzowne będą akcenty w odcieni klasycznej czerni i metali szlachetnych, olśniewający blask i wszechogarniające wrażenie strrrrrasznego luksusu. Ręcznie zdobiony serwis VICTORIA od Fyrklövern to niewątpliwie gwiazda każdej stylowej i eleganckiej halloweenowej aranżacji.

Podstawą aranżacji stołu jest piękna zastawa. To wokół niej budowany jest klimat, to ona pomaga wyrazić charakter okazji, z jakiej spotykają się bliscy. A ponieważ halloweenowe przyjęcia także w naszej kulturze cieszą się coraz większą popularnością, warto zawczasu zastanowić się jak udekorować serce domu – stół.

Doskonale sprawdzi się tu ręcznie zdobiony serwis VICTORIA od Fyrklövern, będący kwintesencją unikalnego wzornictwa, delikatnej formy i stylu pełnego naturalnej elegancji. Już sam rodowód tej zastawy jest wyjątkowy – i królewski. Pełen wykwintnego luksusu, a przy tym urzekająco piękny serwis VICTORIA powstał z okazji zaślubin następczyni tronu Szwecji – księżnej Wiktorii. Nic więc dziwnego, że ta zastawa wniesie na stół prawdziwie królewski splendor. Zdobienia z 18-karatowego złota oraz subtelny wzór, który wije się niczym piękna, jedwabna wstęga na białej porcelanie - to klasa w czystej postaci i na każdą okazję. Także na Halloween!

Biel porcelany VICTORIA w halloweenowej aranżacji będzie doskonale kontrastowała z ciemnym, wyrazistym obrusem. A co z dodatkami? Warto zdecydować się na takie w odcieniach srebra, złota czy perłowego różu – oczywiście z połyskiem. Przecież dynie nie muszą być zawsze pomarańczowe! Do tego „straszne motywy” – sztuczne pająki i pajęczyny. I już – halloweenowe przyjęcie w stylu glamour gotowe. Można czekać na gości…

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:40

Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE

Showroom Malwiny Konopackiej otwiera się w warszawskiej DOMOTECE. Na wystawie zobaczymy szeroki wachlarz obiektów – od premierowych kolekcji „Po drugiej stronie lustra”,
Dom Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
2024-11-05 | 01:00

Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających

Jednym z najbardziej prestiżowych i nowoczesnych elementów, jakie w ostatnim czasie zdobyły uznanie zarówno wśród projektantów, jak i właścicieli nieruchomości,
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.