Komunikaty PR

Halupczok i Domoteka łączą siły

2024-03-26  |  14:25
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

22 marca w warszawskim Centrum Designu Domoteka otworzył się nowy salon marki Halupczok. W lokalu polskiej marki klienci będą mogli znaleźć zarówno ekskluzywne kolekcje z oferty Halupczok, jak i meble włoskiej marki Veneta Cucine, której Halupczok jest wyłącznym przedstawicielem w Polsce.

Halupczok to uznana polska marka z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku meblarskim, a aktualnie jedna z topowych marek polskiej branży wnętrzarskiej w segmencie mebli kuchennych. Na przestrzeni lat styl Halupczok stał się synonimem elegancji i współczesnego wzornictwa na najwyższym poziomie. Siedziba firmy wraz nowoczesną fabryką zlokalizowana jest na Opolszczyźnie, w Krzyżowej Dolinie, na obszarze o silnych, wielowiekowych tradycjach stolarskich. Na co dzień firmę tę współtworzą specjaliści i artyści z różnych dyscyplin projektowych i technologicznych – architekci, inżynierowie, stolarze – którzy przyczyniają się do funkcjonalności produktu w najmniejszych detalach. Pasja do tradycyjnego rzemiosła i najlepszej jakości materiałów sprawiły, że marka wypracowała też własną renomę na scenie międzynarodowej – w 2023 roku Halupczok nagrodzony został German Design Award, jedną z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie designu. Firma posiada swoje salony wystawiennicze w największych polskich miastach, a także showroomy partnerskie w Europie i USA. Lokal w warszawskiej Domotece jest 11. Salonem marki w Polsce i 2. w Warszawie.

"Jesteśmy bardzo podekscytowani otwarciem naszego salonu w Domotece. Co prawda od 11 lat jesteśmy już obecni w Homepark Targówek, gdzie dzieliliśmy salon z naszym partnerem, marką Kler, jednak samodzielny salon od kliku lat był naszym celem i w końcu udało się go zrealizować. Na nieco większej powierzchni możemy w bardziej kompleksowy sposób pokazać, że Halupczok to nie tylko kuchnie, lecz meble do całego domu. Dodatkowo nasza oferta uzupełniona jest o dodatki i akcesoria pozwalające na całościowe urządzenie wnętrza w jednym miejscu” – mówi Anna Dzierżawska, Dyrektor Kreatywna w firmie Halupczok.

Jak podkreślają reprezentanci marki, nowy salon Halupczok w Domotece powstał z myślą zarówno o mieszkańcach Warszawy, jak i klientach z północnej i wschodniej części stołecznej aglomeracji. W przestrzeni Centrum Designu Domoteka prezentowane będą najbardziej rozpoznawalne kolekcje mebli kuchennych Halupczok, takie jak Ariana, Bristol, Fenice czy Madera. Dodatkowo znaleźć w nim można będzie meble Veneta Cucine – największego producenta mebli kuchennych we Włoszech, którego firma jest od tego roku wyłącznym przedstawicielem na Polskę.

„Jesteśmy przekonani, że te wysokiej jakości meble modułowe i włoski design, potwierdzony znakiem „made in Italy”, zdobędą serca polskich klientów” – dodaje Anna Dzierżawska.

„Jako Centrum Designu Domoteka dokładamy starań, by kierowana do naszych klientów oferta była szeroka i zróżnicowana, oraz by odpowiadała na indywidualne potrzeby użytkowników – zarówno te czysto funkcjonalne, jak i biorące się z indywidualnego stylu i potrzeby piękna. Dlatego też cieszymy się, że od dziś ofertę tę dopełnia tak ceniona polska marka jak Halupczok. Szczególną wartością dla naszych klientów będzie profil oferty Halupczok, która daje możliwość kompleksowej personalizacji, a tym samym dopasowanych, autorskich, nieszablonowych aranżacji wnętrz” - mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Dlaczego warto postawić na roletowe drzwi do garażu? 4 powody Biuro prasowe
2024-07-26 | 08:30

Dlaczego warto postawić na roletowe drzwi do garażu? 4 powody

Pod względem praktyczności roletowe drzwi garażowe nie mają sobie równych. Dzięki wyjątkowo kompaktowej konstrukcji sprawdzają się wszędzie tam, gdzie nie można
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.