Halupczok i Domoteka łączą siły
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
22 marca w warszawskim Centrum Designu Domoteka otworzył się nowy salon marki Halupczok. W lokalu polskiej marki klienci będą mogli znaleźć zarówno ekskluzywne kolekcje z oferty Halupczok, jak i meble włoskiej marki Veneta Cucine, której Halupczok jest wyłącznym przedstawicielem w Polsce.
Halupczok to uznana polska marka z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku meblarskim, a aktualnie jedna z topowych marek polskiej branży wnętrzarskiej w segmencie mebli kuchennych. Na przestrzeni lat styl Halupczok stał się synonimem elegancji i współczesnego wzornictwa na najwyższym poziomie. Siedziba firmy wraz nowoczesną fabryką zlokalizowana jest na Opolszczyźnie, w Krzyżowej Dolinie, na obszarze o silnych, wielowiekowych tradycjach stolarskich. Na co dzień firmę tę współtworzą specjaliści i artyści z różnych dyscyplin projektowych i technologicznych – architekci, inżynierowie, stolarze – którzy przyczyniają się do funkcjonalności produktu w najmniejszych detalach. Pasja do tradycyjnego rzemiosła i najlepszej jakości materiałów sprawiły, że marka wypracowała też własną renomę na scenie międzynarodowej – w 2023 roku Halupczok nagrodzony został German Design Award, jedną z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie designu. Firma posiada swoje salony wystawiennicze w największych polskich miastach, a także showroomy partnerskie w Europie i USA. Lokal w warszawskiej Domotece jest 11. Salonem marki w Polsce i 2. w Warszawie.
"Jesteśmy bardzo podekscytowani otwarciem naszego salonu w Domotece. Co prawda od 11 lat jesteśmy już obecni w Homepark Targówek, gdzie dzieliliśmy salon z naszym partnerem, marką Kler, jednak samodzielny salon od kliku lat był naszym celem i w końcu udało się go zrealizować. Na nieco większej powierzchni możemy w bardziej kompleksowy sposób pokazać, że Halupczok to nie tylko kuchnie, lecz meble do całego domu. Dodatkowo nasza oferta uzupełniona jest o dodatki i akcesoria pozwalające na całościowe urządzenie wnętrza w jednym miejscu” – mówi Anna Dzierżawska, Dyrektor Kreatywna w firmie Halupczok.
Jak podkreślają reprezentanci marki, nowy salon Halupczok w Domotece powstał z myślą zarówno o mieszkańcach Warszawy, jak i klientach z północnej i wschodniej części stołecznej aglomeracji. W przestrzeni Centrum Designu Domoteka prezentowane będą najbardziej rozpoznawalne kolekcje mebli kuchennych Halupczok, takie jak Ariana, Bristol, Fenice czy Madera. Dodatkowo znaleźć w nim można będzie meble Veneta Cucine – największego producenta mebli kuchennych we Włoszech, którego firma jest od tego roku wyłącznym przedstawicielem na Polskę.
„Jesteśmy przekonani, że te wysokiej jakości meble modułowe i włoski design, potwierdzony znakiem „made in Italy”, zdobędą serca polskich klientów” – dodaje Anna Dzierżawska.
„Jako Centrum Designu Domoteka dokładamy starań, by kierowana do naszych klientów oferta była szeroka i zróżnicowana, oraz by odpowiadała na indywidualne potrzeby użytkowników – zarówno te czysto funkcjonalne, jak i biorące się z indywidualnego stylu i potrzeby piękna. Dlatego też cieszymy się, że od dziś ofertę tę dopełnia tak ceniona polska marka jak Halupczok. Szczególną wartością dla naszych klientów będzie profil oferty Halupczok, która daje możliwość kompleksowej personalizacji, a tym samym dopasowanych, autorskich, nieszablonowych aranżacji wnętrz” - mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.