Komunikaty PR

Handwritten Collection z debiutem w Niemczech i Chorwacji

2024-11-27  |  01:00
Biuro prasowe

W ciągu ponad roku Handwritten Collection otworzyła 17 stylowych hoteli w atrakcyjnych destynacjach na całym świecie, takich jak Paryż, Malta, Sydney, Szanghaj, Phuket i Kraków, a teraz także Düsseldorf. Za dwa lata do kolekcji dołączy też pierwszy obiekt marki w chorwackiej Rijece. Z ponad 30 hotelami w planach i 150 projektami w negocjacjach, Handwritten Collection staje się jedną z najszybciej rozwijających się kolekcji hoteli na świecie.

Premiera marki w Niemczech

Zlokalizowany w Düsseldorfie, MUZE Hotel Düsseldorf – Handwritten Collection to pierwszy adres butikowej kolekcji w Niemczech. Do dyspozycji gości jest 60 starannie zaprojektowanych pokoi z wyrazistymi akcentami inspirowanymi elegancją epoki mid-century. Kameralny bar Venerie oferuje bogate menu śniadaniowe z szerokim wyborem opcji wegetariańskich i wegańskich. Na gości podróżujących w celach biznesowych czeka nowoczesna sala konferencyjna do spotkań.

Sukces Handwritten Collection udowadnia, że współcześni podróżni cenią najbardziej unikalne doświadczenia i osobiste detale, które sprawiają, że każdy pobyt w hotelu staje się niezapomniany. Otwarcie pierwszego obiektu z kolekcji w Niemczech we współpracy z MUZE Hotels to istotny krok w realizacji ambitnego planu rozbudowy marki – zaznacza Mathias Brueggemann, Vice President Franchise Operations Central Europe, Accor.

Dzięki przytulnym i stylowym przestrzeniom zbudowanym wokół pasji i charakteru właściciela, każdy z hoteli Handwritten Collection ma niepowtarzalną atmosferę pełną domowego ciepła. W MUZE Hotel Düsseldorf – Handwritten Collection gospodarze dzielą się zamiłowaniem do sztuki. Artystyczne akcenty podkreślają wystrój hotelowych wnętrz. Dodatkowo każdy z gości może podziwiać starannie wybraną wystawę dzieł Vangelisa Kyrisa i Anatoliego Georgieva zatytułowaną „A Voyage Within”.

Zapowiedź premiery w Chorwacji

Dzięki współpracy z Jadran hoteli Rijeka, kultowy Hotel Continental w Rijece, z ponad 135-letnią historią dołączy do Handwritten Collection jako pierwszy obiekt marki w Chorwacji. Oferujący 75 pokoi hotel, łącząc nowoczesność z chorwacką tradycją przywita pierwszych gości w 2026 roku.

Chorwacja jest jednym z najważniejszych rynków w regionie Europy Środkowo-Wschodniej z wciąż dużym potencjałem rozwoju. Dlatego jesteśmy dumni, że możemy wprowadzać na rynek nowe projekty i marki, takie jak Handwritten Collection. Butikowy charakter kolekcji w połączeniu z długą tradycją hotelu zapewni gościom wyjątkowe i autentyczne doznania, a tym samym zachęci więcej osób do odkrycia tej części Chorwacji – podkreśla Frank Reul, VP – Development Accor Premium, Midscale & Economy Eastern Europe, Balkans, Italy & Greece.

Hotele Handwritten Collection uczestniczą w ALL – Accor Live Limitless – lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.

 

O Handwritten Collection

Marka Handwritten Collection powstała w 2023 roku, aby stworzyć kolekcję hoteli o wyjątkowej osobowości, odzwierciedlające intymnie charakter i ciepło ludzi, którzy je kochają i się nimi opiekują. Wierząc, że hotele to miejsca, gdzie nawiązywane są autentyczne połączenia i wzbogacane są doświadczenia podróży, Handwritten Collection zaprasza podróżnych do odmiennej, ale tradycyjnej gościnności. Doświadczenie gościa w hotelach marki mocno wiąże się z gospodarzem, oddając jego gusta, pasje i całą osobowość. Obecnie, kolekcję markowych hoteli tworzy 17 obiektów w 11 krajach m.in. w Australii, Francji i Chinach. Handwritten Collection jest częścią Accor, wiodącej grupy hotelarskiej z ponad 5600 obiektami w ponad 110 krajach i uczestniczącą marką w programie lojalnościowym ALL – Accor Live Limitless – oferującym dostęp do różnorodnych nagród, usług i doświadczeń.

 

handwrittencollection.com | all.com | group.accor.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.