Harmonijne barwy i subtelna mozaika – sposób na designerską łazienkę!
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Spójność i głębia subtelnie dopełniających się barw. Harmonijne kontrasty i ciekawy koncept. Klasyka szarości z nutą ekstrawagancji. Słowem: designerska łazienka od podłogi aż po sufit! Czarująca i praktyczna – tak jak kolekcja płytek Majolica marki Engers. Dzięki nim współczesne wnętrza zyskują elegancki i ponadczasowy charakter.
W dziedzinie aranżacji wnętrz szarość jest tym, czym w modzie czerń. Jej popularność nie mija, czego dowodem są trendsetterskie kolekcje marki Engers, takie jak Majolica. W linii tej znajdziemy płytki oraz dekory o wymiarach 30x60 i 33x100 cm. Stworzone z myślą o nowoczesnych, designerskich wnętrzach.
Harmonia szarości
Majolica Engers to wybór między kolorem bieli, magnolii, srebrnej szarości i arktycznej zieleni oraz mozaikowym, geometrycznym dekorem, który umiejętnie łączy wymienione jakości. Jest to także możliwość dowolnego zestawienia wymienionych wcześniej formatów, co daje zarówno aranżacyjną swobodę, jak i gwarancję estetycznej spójności.
O charakterze wnętrza zadecyduje określenie barwy dominującej w danym projekcie. Jaśniejsze płytki podłogowe i ścienne dodadzą mu przestrzeni, ciemniejsze – głębi. Dekor natomiast pozwoli podkreślić wybrany kolor oraz wydobyć niuanse pomysłu.
Geometryczna mozaika
Historia mozaiki zna przeróżne realizacje – inspirowane barwami orientu, ciepłem południa lub surowością północy. Geometryczny charakter dekorów Engers Majolica lokuje je w nurcie chłodnego minimalizmu, który ciekawie koresponduje z różnymi trendami współczesnego designu.
Zdobione swobodnym układem małych prostokątów dekory Majolica, niezależnie od rozmiaru pokrywanej przez nie powierzchni, niosą harmonię i symetrię. Pasują zarówno do dużych płaszczyzn ścian, jak i do mniejszych obszarów takich jak wnęki prysznicowe czy zabudowa wanien.
Przenikanie oraz kontrasty
Jedną z wielu zalet płytek Engers jest możliwość zróżnicowanych powiązań kolorystycznych w obrębie tej samej palety. Projektanci kolekcji zadbali o harmonię zastosowanych w niej kolorów, dzięki czemu można je swobodnie łączyć. Szczególnym powodzeniem cieszy się zestawienie magnolii z arktyczną zielenią oraz srebrnoszarej mozaiki i uniwersalnej bieli.
Ciekawym pomysłem są również duety monochromatyczne – te same tonacje na podłodze, ścianach i w dekorach. W tym wypadku różnice będą subtelne, co nie zmienia faktu, że to one zaważą na końcowym efekcie. Ten zaś, niezależnie od wyboru, obdarzy wnętrze nowoczesnej łazienki designerskim urokiem.
Przy rozwiązaniach jednobarwnych warto postawić na akcesoria w dodatkowym kolorze. Srebro lub złoto podkreślą naturalny blask i glamour aranżacji a fuksja i limonka z powodzeniem rozweselą nawet najchłodniejsze wnętrze.
Trendsetterskie i ponadczasowe
Design płytek Engers, inspirowany unikalnym połączeniem metalu, drewna i betonu architektonicznego sprawia, że szare wnętrza nabierają ponadczasowego, oryginalnego charakteru. Fakt ten doceniają nie tylko osoby projektujące wnętrza mieszkalne, ale również inwestorzy i właściciele obiektów takich jak hotele, biura i gabinety spa.
Umiejętnie zaprojektowana łazienka ucieszy zarówno estetów, jak i pragmatyków. Nic równie pięknego i praktycznego jak łatwe w pielęgnacji płytki! Dzięki nim realizacja pomysłu na stylowe WC lub nowoczesny salon kąpielowy przebiegnie sprawnie i pomyślnie.

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.