Komunikaty PR

Highway to Lidl, czyli zrób zakupy w sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock

2024-07-30  |  14:30
Biuro prasowe

Już 1 sierpnia startuje długo wyczekiwany Pol'and'Rock Festival – święto muzyki, wolności i nieskrępowanej zabawy! To tutaj rockowe riffy będą rozbrzmiewać na najwyższych obrotach, a tłumy fanów bawić się do największych hitów, tworząc niezapomniane wspomnienia pod gołym niebem. Lidl Polska również wkracza na festiwalową scenę! Już od wtorku, 30 lipca, na terenie wydarzenia będzie otwarty jedyny w swoim rodzaju, całodobowy sklep sieci! Niezależnie od tego, czy będziesz potrzebować jedzenia, picia lub festiwalowych niezbędników, Lidl ma wszystko, aby bawić się na całego. Od przekąsek, przez napoje, po gadżety – idealne do biwakowania i niezapomnianych przygód!

Pol’and’Rock Festival startuje w czwartek, 1 sierpnia i potrwa do soboty, 3 sierpnia. Jednak Rockowa Wyspa Lidla będzie gotowa na przyjęcie festiwalowiczów już we wtorek, 30 lipca od godz. 12.00. Dzięki temu ci, którzy przyjadą na festiwal z wyprzedzeniem, będą mogli zrobić najpotrzebniejsze zakupy na miejscu. Sklep będzie czynny całodobowo aż do niedzieli, 4 sierpnia do godz. 12.00, czyli nieprzerwanie przez 120 godzin!

Podobnie jak w ubiegłym roku, sklep stanie tuż obok pola namiotowego, Małej Sceny i Akademii Sztuk Przepięknych, a festiwalowy pop-up będzie liczył 1400 mkw! Rockowa Wyspa Lidla będzie widoczna z daleka, a na wszystkich uczestników czekać będą dwie strefy chilloutu, wyjątkowe gadżety, konkursy i rockowo-lidlowe tatuaże tymczasowe!

Co w Rockowej Wyspie Lidla piszczy?

W rockowym sklepie Lidla każdy uczestnik festiwalu znajdzie wszystko, czego potrzebuje podczas wydarzenia, a sieć na tę okazję przygotowała specjalne kupony w aplikacji Lidl Plus. Podczas upałów i nieprzerwanej zabawy, pragnienie będzie gasić woda źródlana Saguaro, którą dostaniemy w promocji 3+3 gratis. Jak na biwakowanie przystało, na lidlowych półkach nie zabraknie zupek instant Vifon 2+2 gratis, dań instant w kubku 1+1 gratis czy sałatkowych lunchboxów! W asortymencie sklepu pojawią się także świeże owoce i warzywa z Ryneczku Lidla – banany premium będzie można kupić aż 50% taniej, w cenie 3,49 zł[1]/1 kg. Na ochłodę festiwalowej atmosfery, sieć proponuje lody w rożku Ballino w promocji 1+1 gratis!

Oprócz artykułów spożywczych rockowy sklep Lidla oferuje festiwalowe must-have, czyli akcesoria biwakowe! Uczestnicy mogą więc na miejscu zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze rzeczy i nie martwić się o przeładowane bagaże. W asortymencie znajdą się m.in.: apteczka z najpotrzebniejszymi akcesoriami pierwszej pomocy (19,99 zł/zestaw), ręczniki plażowe (15 zł/1 szt.), specjalne koce piknikowe (44,99 zł/1 szt.) czy kempingowy zestaw kuchenny (49,99 zł/1 zestaw).

Wśród festiwalowego gwaru warto znaleźć chwilę na odpoczynek, by nabrać sił na kontynuację zabawy przy energetycznych gitarowych riffach. Dlatego na lidlowych półkach pojawią się również: materace z poduszką lub maty samopompujące (79,99 zł/1 szt.), śpiwory mumie czy śpiwory kołdry (99 zł/1 szt.), a dla tych, którzy będą chcieli zaznać relaksu w innym wymiarze, sieć proponuje hamak w supercenie, za 49,99 zł/1 szt.!

W festiwalowym sklepie Lidl będzie możliwość skorzystania ze wszystkich form płatności, tak jak w regularnych sklepach – zarówno gotówką, jak i kartą. Na miejscu oprócz standardowych kas do dyspozycji będą także kasy samoobsługowe.

Gazetka, w której zawarte są szczegółowe informacje na temat dostępnych produktów, znajduje się pod linkiem: https://www.lidl.pl/l/pl/gazetki/oferta-wazna-od-30-07-do-04-08-gazetka-festiwalowa/view/flyer/page/1.

Przygotuj się na festiwalowe szaleństwo i zrób zakupy w rockowym sklepie Lidl Polska już od 30 lipca!

 


[1] 6,99 zł – cena przed obniżką

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.