Komunikaty PR

Hisense zaprasza do wyjątkowego świata dźwięku i obrazu z nową linią telewizorów

2021-09-24  |  11:00
Biuro prasowe

Podczas konferencji prasowej Nowa mistrzowska ramówka telewizyjna Hisense na jesień” zaprezentowano najnowszą linię telewizorów segmentu premium – U9GQ ULED 4K z zaawansowaną technologią podświetlania Mini-LED i A9G OLED 4K z czterema wbudowanymi głośnikami i subwoofer'em (2.1.2) oraz technologiami Dolby Atmos Sound i DTS (Dedicated to Sound). Innowacyjna marka nieustannie dąży do poszerzania oferty telewizorów, skupiając się na dostarczaniu najwyższej możliwej jakości i technologii za przystępną cenę.

 

Jedyny w swojej klasie

Hisense U9GQ ULED 4K z ekranem 75'' to przede wszystkim doskonała jakość obrazu. Odpowiada za to autorska technologia Hisense Mini-LED z ponad 10 tysiącami diod i 1280 strefami podświetlania (technologia Full Array Local Dimming Pro), co gwarantuje doskonałe odwzorowanie kolorów i odcieni czerni, a także kontrastu. Dla porównania, telewizory podobnej klasy są dostępne jedynie ze 160 strefami podświetlenia. Na całym świecie jedynie 2,6% konsumentów posiada telewizor z tak dużą przekątną ekranu.  

 

Hisense U9GQ zapewnia też szczytową jasność obrazu na poziomie 3000 nitów. Ponad miliard odcieni kolorów dostarczy technologia Quantum Dot Colour – dzięki temu ekran wyświetla barwy znacznie dokładniej niż konwencjonalne telewizory LED. Dzięki Dolby Vision, zaawansowanemu HDR (HDR 10+), telewizor dynamicznie przetwarza metadane, powiększając zakres rozpiętości między ciemnymi i jasnymi tonami – zarówno kolory, kontrast jak i wszystkie detale są wyświetlane wyraźniej. Wysoki parametr odświeżania obrazu (120Hz) z zastosowaniem technologii MEMC zapewni większą płynność i ostrość wyświetlanych treści. Całość uzupełnia standard certyfikacyjny IMAX Enhanced przyznawany urządzeniom, oferującym prawdziwie kinowe doznania.  

 

Telewizor posiada też certyfikację TÜV Rheinland, gwarantującą odpowiednio niski, bezpieczny dla ludzkiego oka poziom emitowanego światła niebieskiego. Został także wyposażony w Dolby Vision IQ, czujnik dzięki któremu jasność dynamicznych obrazów, jak np. treści sportowych, jest dostosowywana automatycznie w zależności od warunków oświetlenia, panujących w pomieszczeniu.

 

Autorski, intuicyjny system Smart TV (Hisesne VIDAA 5.0) umożliwia łatwy i szybki dostęp do wszystkich ulubionych treści i preinstalowanych aplikacji, jak np. Netflix, YouTube, PrimeVideo, UEFA.tv czy CDA.pl
– a także ponad 200 aplikacji globalnych i 60 regionalnych.   

 

 

Jakość dźwięku jak w kinie

Hisense A9G OLED 4K (dostępny w wersjach 55'' i 65'') to przede wszystkim doskonały, przestrzenny dźwięk. Zapewnia to system 2.1.2 z dwoma tylnymi głośnikami skierowanymi ku górze i dwoma wbudowanymi w subwoofer (Front-Firing Speakers). Dzięki technologii Dolby Atmos Sound, trójwymiarowy dźwięk wypełni całe pomieszczenie, a o jego optymalizację zadba system dźwięku przestrzennego DTS (Dedicated to Sound).

 

Hisense A9G OLED 4K cechuje doskonała jakość wykończenia i nieszablonowy design, który podkreśli każdy doskonały wystrój wnętrza. Komfort korzystania z aplikacji dostępnych w Smart TV umożliwi sterowanie głosowe w języku polskim, a także takie funkcje jak Google Assistant czy Alexa*.  

 

- Po krótkiej przerwie postanowiliśmy odświeżyć naszą linię TV OLED, aby wzmocnić ofertę telewizorów premium. Kontynuując niektóre serie lub decydując się na nowe, zawsze myślimy o kliencie końcowym. Staramy się tak rozłożyć akcenty związane z oprogramowaniem – jak HDR i Dolby Vision IQ, cetryfikacje TUV czy rozwiązania sterowania głosem – a technologiami obrazu (LED, OLED czy Mini-LED), aby osiągnąć maksymalną jakość. Zależy nam, by podczas oglądania telewizji – seriali, rozrywki czy wydarzeń sportowych doświadczenie widzów – zarówno z doskonałego obrazu, jak i dźwięku - było jak najlepsze
– mówi Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Polska.

 

Specyfikacje techniczne:

U9GQ ULED 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/uled-tv/75u9gq/20003917

A9G OLED 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/oled-tv/65a9g/20003978

 

* funkcje nie są jeszcze dostępne w języku polskim

* * *

Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Więcej informacji na stronie: https://pl.hisense.com/

 

Kontakt dla mediów:

 

Kinga Zwierzchowska

Marketing Manager

Gorenje Polska Sp. z o.o

Tel.: 606 891 731

kinga.zwierzchowska@gorenje.com

 

Konrad Arseniuk

Head of Sales TV Hisense Poland

Gorenje Polska Sp. z o.o

Tel.: +48 880 524 609

konrad.arseniuk@gorenje.com

 

Wojciech Skrok

Account Manager

Cohn & Wolfe

Tel.: 785 300 011

wojciech.skrok@cohnwolfe.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka 10 ikon francuskiej muzyki, które zapisały się w historii Biuro prasowe
2024-09-30 | 16:00

10 ikon francuskiej muzyki, które zapisały się w historii

Muzyka jest uważana za jeden z najważniejszych elementów kultury francuskiej. Artyści z tego kraju od lat zachwycają słuchaczy swoimi poruszającymi tekstami, wybitnymi kompozycjami i
Muzyka „Moja i Twoja nadzieja” w warszawskim liceum
2024-09-24 | 08:00

„Moja i Twoja nadzieja” w warszawskim liceum

Uczennice Liceum Sióstr Nazaretanek w geście solidarności i wsparcia z ofiarami powodzi, która nawiedziła południową część naszego kraju, nagrały swoją wersję utworu
Muzyka Od dwóch takich, co ukradli słońce…
2024-09-23 | 15:20

Od dwóch takich, co ukradli słońce…

Nazywają się “najbardziej pozytywnym duetem pod słońcem”. Połączyła ich wspólna pasja oraz chęć niesienia radości i zarażania optymizmem. Ich motto brzmi:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej

Wokalistka już po raz drugi w swojej karierze została zaproszona do udziału w show French Touch. Pięć lat temu na scenie towarzyszył jej Willy William i w duecie zaśpiewali utwór „Ego”. Margaret zaznacza, że nie było to łatwe zadanie, bo po prostu nie zna języka francuskiego. I do tej pory w tej kwestii nic się nie zmieniło, bo choć podoba jej się brzmienie tego języka i lubi słuchać Francuzów, to jej samej dużą trudność sprawia wymowa poszczególnych słów. Dlatego też i tym razem liczy na wyrozumiałość artysty, z którym będzie współpracować.

Media

Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi

W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle aktorka zdradza, że zawodowo jest teraz mocno zaangażowana w dwa projekty. Pracuje nad kolekcją bielizny dla znanej marki i nad kanałem wideo, w którym będzie testowała menu w różnych warszawskich restauracjach i rozmawiała z ciekawymi gośćmi. Przed wakacjami Monika Mrozowska zaskoczyła też diametralną zmianą fryzury, ale jak podkreśla – ta metamorfoza nie była wyrazem ekstrawagancji, nie chodziło też o charakteryzację do nowej roli.

Transport

Pozytywne doświadczenia w podróży mogą poprawić kondycję fizyczną i psychiczną. Naukowcy zbadali to za pomocą teorii fizyki

Naukowcy z Australii sprawdzili, w jakim stopniu turystyka wpływa na naszą kondycję oraz jaki ma wpływ na ciało i psychikę. Wykorzystali do tego teorię stosowaną do tej pory w fizyce. Wnioski nie są jednoznaczne. Podróżowanie sprzyja poprawie zdrowia, pozytywnie oddziałując na najważniejsze układy w organizmie, i opóźnia proces starzenia, ale wyjazdy mogą mieć też negatywne konsekwencje, w postaci np. większego narażenia na choroby zakaźne, wypadki czy przemoc.