Home office a gotowanie – jak przygotować posiłek dla całej rodziny?
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Smaczne gotowanie posiłków podczas pracy zdalnej nie musi przysparzać nam kłopotów. Możemy zająć się pracą, a posiłek sam się zrobi. Jak to możliwe? Wszystko dzięki wolnowarom. Pod tą nazwą kryje się urządzenie, które pozwala na przygotowanie smacznych, esencjonalnych i przede wszystkim zdrowych potraw. Dodatkową zaletą wolnowarów jest to, że nie wymagają od nas żadnej kontroli. Krótko mówiąc – potrawa robi się sama. Niektóre z nich wyposażone są w funkcję, która podtrzymuje ciepło po przyrządzeniu dania. Nasza rola sprowadza się do przygotowania składników, włożenia ich do misy urządzenia i nastawienia czasu oraz trybu pracy. Po kilku godzinach mamy gotowy, aromatyczny i zdrowy posiłek.
Jednym z najbardziej znanych producentów tego typu urządzeń jest marka Crock-Pot. Wraz z ambasadorem – Janem Kuroniem, pokazuje jak w sposób łatwy i nie ingerujący w nasz rytm dnia, przygotować smaczne i pożywne posiłki.
Wbrew powszechnej opinii to nie szybkowary są szybsze. Co prawda gwarantują o wiele krótsze przygotowanie posiłków, jeśli chodzi o czas, ale tracimy na jakości. Szybkowar nagrzewa się do 200 stopni Celsjusza, a to niekorzystnie wpływa na walory smakowe, szczególnie mięs i warzyw. To wolnowary potrafią wydobyć aromat i esencję smaku danej potrawy. Zapewniają wyważony smak i gwarancję tego, że przygotowywany posiłek będzie w pełni spełniał nasze upodobania kulinarne. Dodatkowo wcześniej wspomniane warzywa i owoce, nie będą przesuszone ani bez smaku.
Wolnowary służą całej rodzinie podczas naszej obecności w domu. Marka Crock-Pot w swojej ofercie posiada wolnowary o różnych przydatnych funkcjach oraz pojemnościach, które zapewniają optymalny wybór dla każdej rodziny bez względu na jej wielkość. Dodatkowo wybierać możemy pomiędzy urządzeniami cyfrowymi, manualnymi i tymi ze specjalną ceramiczną pokrywą DuraCeramic. Gwarantuje ona wysoką jakość użytkowania oraz nieprzywieranie produktów do powierzchni misy urządzenia. Dodatkowo nie ściera się i nie łuszczy z czasem użytkowania. Crock-Pot dba także o walory estetyczne urządzeń. Najnowsze modele zaprojektowano w modnych odcieniach różowego złota i szarości. Wolnowary to urządzenia energooszczędne, a więc wbrew pozorom kilkugodzinne wolne gotowanie jest znacznie bardziej opłacalne niż tradycyjne metody przyrządzania posiłków. Wolnowar to również wygoda i łatwe utrzymanie urządzenia w czystości, za sprawą poszczególnych elementów, które można bez problemu myć w zmywarce.
Zachęcamy do śledzenia marki i ambasadora w kanałach social media oraz do odwiedzenia oficjalnej strony internetowej Crockpot.pl, gdzie znaleźć można niemal 300 przepisów na dania z wolnowaru, m.in. na zupy, sosy, dania główne a nawet desery.
O Crock Pot
Crock-Pot® jest pionierem w dziedzinie tworzenia wolnowarów/slow-cookerów. Zaprojektowany w latach 70-ych XX w. jako nowe urządzenie kuchenne przyczynił się do powstania nowej kategorii produktowej, której sprzedaż liczy się w milionach egzemplarzy.
O Newell Brands
Newell Brands to wiodąca, światowa firma produkująca dobra konsumpcyjne z bogatym portfolio znanych marek, w tym Paper Mate®, Sharpie®, Dymo®, EXPO®, Parker®, Elmer's®, Coleman®, Jostens®, Marmot®, Rawlings®, Irwin®, Lenox®, Oster®, Sunbeam®, FoodSaver®, Mr. Coffee®, Rubbermaid Commercial Products®, Graco®, Baby Jogger®, NUK®, Calphalon®, Rubbermaid®, Contigo®, First Alert®, Waddington i Yankee Candle®. Skupienie na potrzebach Klientów, inwestycje w wiodące marki i kultura oparta na wydajności – te idee pozwalają Newell Brands pomagać ludziom w ich codziennym życiu, kiedy pracują, uczą się i bawią.
O DLF Sp. z o.o.
Autoryzowany importer i dystrybutor urządzeń Crock-Pot w Polsce. DLF sp. z o.o. z Gdyni istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych i specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD. Celem DLF jest dostarczenie klientom najwyższej jakości urządzeń, które poprawiają jakość życia. Obecnie firma jest autoryzowanym importerem lub dystrybutorem m.in. marek takich jak: Crock-Pot, iRobot, Stadler Form, Breville, FoodSaver oraz Segway-Ninebot.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.