Komunikaty PR

Hotele z tętniącą życiem atmosferą – nowe koncepty aranżacji wnętrz marki ibis

2023-02-02  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38PR & Content Communication Sp z o.o.

Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/
Do pobrania Komunikat ( 0.72 MB )

Znana na całym świecie marka ibis przedstawia odświeżone koncepty aranżacji hotelowych przestrzeni, w których goście znajdują się w centrum uwagi.  Nowe wizje skupiają się na połączeniu otwartości i domowej atmosfery w trzech modelach, które w prosty sposób współgrają z wystrojem i lokalizacją hotelu.

 

Trzy nowe koncepty – Agora, Plaza i Square – powstały w ramach konkursu, w którym uczestniczyli twórcy i projektanci z całego świata. Każda koncepcja oferuje unikalne podejście do nowoczesnego hotelarstwa i komfortu, zachowując jednocześnie charakterystyczne elementy stylu ibis, takie jak ściany z kolorowymi kropkami, wielofunkcyjne przestrzenie i pokoje, w których można poczuć się jak w domu.

 

Wszystkie koncepty wyróżniają się kilkoma elementami charakterystycznymi, takimi jak kreatywne akcenty wystroju wnętrz oraz dzieła sztuki lokalnych artystów jako ukłon w stronę miejscowej kultury i stylu życia. Otwarta koncepcja lobby nawiązuje do klimatu najbliższej okolicy hotelu, wchodząc w interakcję z lokalną społecznością – przezroczysta fasada i miejsca do siedzenia na zewnątrz przedłużają hotelową przestrzeń poza mury budynku. Marka ibis słynie z zamiłowania do muzyki, które przekłada się na pełną energii atmosferę z koncertami na żywo, playlistami i DJ-ami. Natomiast tętniący życiem bar zaprasza gości, przechodniów i mieszkańców do wspólnego rozkoszowania się chwilą przy ulubionym drinku czy przekąskach.

 

Trio pomysłów na wystrój

 

Agora to koncept autorstwa austriackiego zespołu projektantów Innocad, który można zobaczyć w wybranych hotelach na całym świecie, w tym w ibis Barcelona Plaza Glories. Cechą wyróżniającą ten model jest lobby stylizowane na otwartą na miasto kawiarnię,  która służy jako miejsce spotkań, poznawania nowych osób i dyskusji – tak, jak agora z czasów starożytnych. Pełne życia, młodzieńczej energii i miejskiego charakteru wnętrze charakteryzuje się wyrafinowanym czarno-białym wystrojem z kolorowym akcentem, którego nadają kropki na ścianach i oryginalne dzieła sztuki.

 

Odważne wzorzyste podłogi prowadzą gości przez całą przestrzeń, oferującą rozmaite formy miejsc do siedzenia i nowoczesne oświetlenie. W hotelowych pokojach śnieżnobiała pościel i neutralne meble tworzą tło dla monochromatycznych obrazów księżyca, marsa lub oceanu nadrukowanych na sufitach, które nadają  spokój i lekkość przestrzeniom. Kolorowe akcenty pojawiają się w łazience jako kontrastujące z sypialnią wraz z energetyzującą i poprawiającą nastrój atmosferą.

 

Model wystroju wnętrz Plaza, autorstwa FGMF z Brazylii, można zobaczyć w ibis Sao Paulo Barra Funda. W hotelowej przestrzeni elementy nawiązujące do ciepłych lasów Ameryki Południowej mieszają się z metalem, tworząc nowoczesny i odważny styl z wyraźnym industrialnym akcentem. W centralnej części holu na świeżym powietrzu znajduje się bar, który dominuje nad przestrzenią, zapraszając gości do spotkań i rozmów w społecznym centrum bez wyraźnych granic. Miejsca do siedzenia z wygodnymi poduszkami można znaleźć zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz hotelu. Neony prowadzą gości po całej przestrzeni, dbając o energetyczną atmosferę. Nowoczesnego klimatu i formy dodaje bogata roślinność oraz panele sufitowe z żelaza. Pokoje dla gości w koncepcie Plaza kontynuują klimat swobodnego, ciepłego i energicznego stylu z kontrastującymi elementami z drewna i metalu, jak np. ściana z otwartymi półkami, na których goście przechowują ubrania i przedmioty osobiste, wymieszane z ekspozycją odważnych i autentycznych dzieł sztuki.

 

Koncepcja Square, stworzona przez firmę Soda z Tajlandii, to projekt wnętrz hotelu ibis Béthune. Dzięki uspokajającej energii i naturalnemu oświetleniu, hotelowe lobby jest niczym przestronny loft z przyjemną, ​​domową atmosferą. Przestrzeń sprawia wrażenie przeplatających się w linii wnętrz z barem po jednej stronie i stołami, przy których można wspólnie rozkoszować się posiłkiem, rozmawiać czy popracować. Ściany są wyłożone otwartymi półkami, na których można wyeksponować książki i dzieła sztuki, a duże i wygodne sofy są idealne do rozmowy, chwili relaksu czy słuchania muzyki na żywo. Ruchome ekrany dodają możliwości i elastyczności wielofunkcyjnej przestrzeni. W estetycznie minimalistycznych hotelowych pokojach ton nadają duże dzieła sztuki współczesnej współgrające ze spokojnymi i zrównoważonymi elementami, co tworzy atmosferę balansu. Łóżko to strefa centralna – służąca zarówno do odpoczynku, jak i relaksu czy pracy.

 

 

o ibis

Założona w 1974 roku, ibis jest pionierską, otwartą i angażującą marką. Hotele ibis są uwielbiane przez podróżnych z całego świata i lokalne społeczności ze względu na współczesną stylistykę, energiczną atmosferę i przestrzeń, w której można poczuć się jak w domu: tętniące życiem bary, satysfakcjonujące lokale gastronomiczne, łatwe i mobilne zameldowanie. Marka znana jest także z pasji do muzyki granej na żywo oraz z playlist dopasowanych do każdego możliwego nastroju. Ponadto organizuje ekskluzywne koncerty z udziałem dobrze rokujących lokalnych muzyków. Bez względu na to, dokąd podróżujemy, ibis zawsze będzie właściwym miejscem na pobyt. Dzięki ponad 1 200 hotelom w ponad 65 krajach, ibis jest rozpoznawalną na całym świecie, czołową marką w kategorii ekonomicznej. Stanowi część Accor, wiodącej światowej grupy hotelowej.

 

ibis.com | all.accor.com | group.accor.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38PR & Content Communication Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.