Komunikaty PR

Hotele z tętniącą życiem atmosferą – nowe koncepty aranżacji wnętrz marki ibis

2023-02-02  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38PR & Content Communication Sp z o.o.

Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/
Do pobrania Komunikat ( 0.72 MB )

Znana na całym świecie marka ibis przedstawia odświeżone koncepty aranżacji hotelowych przestrzeni, w których goście znajdują się w centrum uwagi.  Nowe wizje skupiają się na połączeniu otwartości i domowej atmosfery w trzech modelach, które w prosty sposób współgrają z wystrojem i lokalizacją hotelu.

 

Trzy nowe koncepty – Agora, Plaza i Square – powstały w ramach konkursu, w którym uczestniczyli twórcy i projektanci z całego świata. Każda koncepcja oferuje unikalne podejście do nowoczesnego hotelarstwa i komfortu, zachowując jednocześnie charakterystyczne elementy stylu ibis, takie jak ściany z kolorowymi kropkami, wielofunkcyjne przestrzenie i pokoje, w których można poczuć się jak w domu.

 

Wszystkie koncepty wyróżniają się kilkoma elementami charakterystycznymi, takimi jak kreatywne akcenty wystroju wnętrz oraz dzieła sztuki lokalnych artystów jako ukłon w stronę miejscowej kultury i stylu życia. Otwarta koncepcja lobby nawiązuje do klimatu najbliższej okolicy hotelu, wchodząc w interakcję z lokalną społecznością – przezroczysta fasada i miejsca do siedzenia na zewnątrz przedłużają hotelową przestrzeń poza mury budynku. Marka ibis słynie z zamiłowania do muzyki, które przekłada się na pełną energii atmosferę z koncertami na żywo, playlistami i DJ-ami. Natomiast tętniący życiem bar zaprasza gości, przechodniów i mieszkańców do wspólnego rozkoszowania się chwilą przy ulubionym drinku czy przekąskach.

 

Trio pomysłów na wystrój

 

Agora to koncept autorstwa austriackiego zespołu projektantów Innocad, który można zobaczyć w wybranych hotelach na całym świecie, w tym w ibis Barcelona Plaza Glories. Cechą wyróżniającą ten model jest lobby stylizowane na otwartą na miasto kawiarnię,  która służy jako miejsce spotkań, poznawania nowych osób i dyskusji – tak, jak agora z czasów starożytnych. Pełne życia, młodzieńczej energii i miejskiego charakteru wnętrze charakteryzuje się wyrafinowanym czarno-białym wystrojem z kolorowym akcentem, którego nadają kropki na ścianach i oryginalne dzieła sztuki.

 

Odważne wzorzyste podłogi prowadzą gości przez całą przestrzeń, oferującą rozmaite formy miejsc do siedzenia i nowoczesne oświetlenie. W hotelowych pokojach śnieżnobiała pościel i neutralne meble tworzą tło dla monochromatycznych obrazów księżyca, marsa lub oceanu nadrukowanych na sufitach, które nadają  spokój i lekkość przestrzeniom. Kolorowe akcenty pojawiają się w łazience jako kontrastujące z sypialnią wraz z energetyzującą i poprawiającą nastrój atmosferą.

 

Model wystroju wnętrz Plaza, autorstwa FGMF z Brazylii, można zobaczyć w ibis Sao Paulo Barra Funda. W hotelowej przestrzeni elementy nawiązujące do ciepłych lasów Ameryki Południowej mieszają się z metalem, tworząc nowoczesny i odważny styl z wyraźnym industrialnym akcentem. W centralnej części holu na świeżym powietrzu znajduje się bar, który dominuje nad przestrzenią, zapraszając gości do spotkań i rozmów w społecznym centrum bez wyraźnych granic. Miejsca do siedzenia z wygodnymi poduszkami można znaleźć zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz hotelu. Neony prowadzą gości po całej przestrzeni, dbając o energetyczną atmosferę. Nowoczesnego klimatu i formy dodaje bogata roślinność oraz panele sufitowe z żelaza. Pokoje dla gości w koncepcie Plaza kontynuują klimat swobodnego, ciepłego i energicznego stylu z kontrastującymi elementami z drewna i metalu, jak np. ściana z otwartymi półkami, na których goście przechowują ubrania i przedmioty osobiste, wymieszane z ekspozycją odważnych i autentycznych dzieł sztuki.

 

Koncepcja Square, stworzona przez firmę Soda z Tajlandii, to projekt wnętrz hotelu ibis Béthune. Dzięki uspokajającej energii i naturalnemu oświetleniu, hotelowe lobby jest niczym przestronny loft z przyjemną, ​​domową atmosferą. Przestrzeń sprawia wrażenie przeplatających się w linii wnętrz z barem po jednej stronie i stołami, przy których można wspólnie rozkoszować się posiłkiem, rozmawiać czy popracować. Ściany są wyłożone otwartymi półkami, na których można wyeksponować książki i dzieła sztuki, a duże i wygodne sofy są idealne do rozmowy, chwili relaksu czy słuchania muzyki na żywo. Ruchome ekrany dodają możliwości i elastyczności wielofunkcyjnej przestrzeni. W estetycznie minimalistycznych hotelowych pokojach ton nadają duże dzieła sztuki współczesnej współgrające ze spokojnymi i zrównoważonymi elementami, co tworzy atmosferę balansu. Łóżko to strefa centralna – służąca zarówno do odpoczynku, jak i relaksu czy pracy.

 

 

o ibis

Założona w 1974 roku, ibis jest pionierską, otwartą i angażującą marką. Hotele ibis są uwielbiane przez podróżnych z całego świata i lokalne społeczności ze względu na współczesną stylistykę, energiczną atmosferę i przestrzeń, w której można poczuć się jak w domu: tętniące życiem bary, satysfakcjonujące lokale gastronomiczne, łatwe i mobilne zameldowanie. Marka znana jest także z pasji do muzyki granej na żywo oraz z playlist dopasowanych do każdego możliwego nastroju. Ponadto organizuje ekskluzywne koncerty z udziałem dobrze rokujących lokalnych muzyków. Bez względu na to, dokąd podróżujemy, ibis zawsze będzie właściwym miejscem na pobyt. Dzięki ponad 1 200 hotelom w ponad 65 krajach, ibis jest rozpoznawalną na całym świecie, czołową marką w kategorii ekonomicznej. Stanowi część Accor, wiodącej światowej grupy hotelowej.

 

ibis.com | all.accor.com | group.accor.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38PR & Content Communication Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże BRAK ZDJĘCIA
2024-08-09 | 13:40

Jak składać reklamację za opóźniony lub odwołany lot?

Wyjeżdżając na upragnione i długo planowane wakacje, oczekujemy samych dobrych chwil. Marzymy o słońcu, relaksie na plaży, odkrywaniu i zwiedzaniu nowych miejsc. Niestety, może zdarzyć się, że na wakacje wylecimy z opóźnieniem
Podróże BRAK ZDJĘCIA
2024-08-09 | 11:00

Nowy program poleceń dla użytkowników Travelist.pl

Portal rezerwacyjny Travelist.pl wprowadził nowy, atrakcyjny program poleceń dla swoich klientów. Akcja opiera się na prostych i przejrzystych zasadach – za każdą poleconą osobę, która zrealizuje pobyt
Podróże BRAK ZDJĘCIA
2024-08-09 | 10:00

Ruszyła hotelowa wyprzedaż – Summer Black Weeks na Travelist

Półmetek wakacji to doskonała okazja, by zaplanować wymarzony wypoczynek w Polsce lub za granicą – jeszcze tego lata, w chłodniejszych miesiącach albo w kolejnym sezonie. Na portalu rezerwacyjnym Travelist.pl

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii

Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.

Handel

Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE

Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.

Ochrona środowiska

Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami

Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.