Komunikaty PR

ibis i ALL łączą siły w ramach Sziget Festival 2022!

2022-06-10  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.73 MB )

Muzyczne lato coraz bliżej! ibis MUSIC powraca z koncertami, które pobudzą serca wszystkich miłośników muzyki na żywo. Marka ibis wraz z programem lojalnościowym ALL ogłasza partnerstwo z Sziget Festival 2022. Owocem współpracy jest specjalna scena ibis x ALL Europe Stage, na której wybrzmią dźwięki obiecujących artystów z Europy i całego świata! Jeden z największych europejskich festiwali startuje już 10 sierpnia i zaprasza miłośników muzyki na 5 dni niezapomnianych wrażeń.


Na powrót eventów, imprez na żywo, festiwali i koncertów w pełnym wymiarze czekaliśmy przez ponad dwa lata różnego rodzaju restrykcji i ograniczeń. W tym roku coraz więcej ludzi chce podróżować, zdobywać kolejne ekscytujące doświadczenia i wspólnie celebrować momenty z najbliższymi. Po wirtualnej trasie w 2021 roku, ibis MUSIC powraca z koncertami na żywo w ramach Summer of Music, które obejmuje jedno z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych Europy, Sziget Festival 2022, Montruex Jazz Festival i serię ekskluzywnych występów w hotelach ibis w Europie Północnej.

W te wakacje ibis i ALL - Accor Live Limitless, lifestylowy program lojalnościowy Accor, łączą siły, by na Sziget Festival zaprezentować Europe Stage. Tętniąca życiem scena z porywającym line-upem zaprezentuje młodych artystów z całego świata, będąc gratką dla największych miłośników muzyki. Na liście wykonawców znaleźć można takie zespoły, jak: SYML (USA), cleopatrick (Kanada), Eefje de Visser (Holandia), French79 (Francja), Nova Twins (Wielka Brytania), Shelter Boy (Dania), Surma (Portugalia) i wiele innych.

Muzyka jest sercem marki ibis kojarzącej się z żywą i energiczną atmosferą łączącą ludzi z całego świata. Muzyka zdecydowanie pomogła nam przetrwać ostatnie dwa lata. Tegoroczne festiwale są wyjątkowe i niepowtarzalne, gdyż możemy wreszcie się spotkać, spędzić miło czas razem z przyjaciółmi i bliskimi. Jest to też znakomita okazja do poznania nowych ludzi i przeżycia z nimi niezwykłych chwil w akompaniamencie świeżych muzycznych odkryć. Jesteśmy niezmiernie podekscytowani naszą współpracą podczas tegorocznej edycji Sziget Festival. To miejsce, w którym tego lata trzeba być – podkreśla James Wheatcroft SVP Marketing & Brands Accor.

ibis x ALL Europe Stage to miejsce celebracji nowych, świeżych i ekscytujących dźwięków, dzięki czemu Budapeszt stanie się letnią stolicą muzyki. Marka ibis, poprzez program ibis MUSIC, od lat wspiera zespoły i artystów będących u progu kariery, prezentując ich dorobek miłośnikom muzyki z różnych zakątków świata.

Muzyczne lato ibis nie kończy się na scenie festiwalu. Marka zorganizuje także koncerty z muzyką na żywo w hotelach w Polsce i Wielkiej Brytanii. Na hotelowych scenach wystąpią artyści, którzy zaprezentowali się na scenie ibis x ALL na Sziget Festival, a także początkujące zespoły. ibis pojawi się także m.in. na Montreux Jazz Festival trwającym od 1 do 16 lipca. W trakcie Summer of Music w mediach społecznościowych marki ibis zamieszczane będą ekskluzywne materiały zza kulis, w tym wywiady i relacje z koncertów.

Dzięki partnerstwu z ALL, członkowie lifestylowego programu lojalnościowego Accor mogą skorzystać z ekskluzywnej oferty Limitless Experience podczas Summer of Music. Wszyscy otrzymają szansę wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są bilety i pakiety VIP na Sziget Festival 2022 wraz z pobytem w hotelu. Konkurs będzie dostępny zarówno dla obecnych, jak i nowych członków programu, dlatego każdy zainteresowany może do niego dołączyć i powalczyć o zwycięstwo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.