Komunikaty PR

Idą upały! Masz juz modną butelkę termiczną?

2022-07-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

„Dlaczego butelki Chilly’s są tak popularne?” – tak brzmi najczęściej zadawane w Google pytanie o produkty marki. I to wcale nie powinno dziwić! Chilly’s od dawna cieszą się zainteresowaniem koneserów dobrze zaprojektowanych i pięknych przedmiotów codziennego użytku. Dlaczego? Po pierwsze, dzięki jakości wykonania i niezwykłej funkcjonalności. Są wyposażone w unikatowe, hermetyczne zamknięcie, które wyjątkowo efektywnie chroni przed przypadkowym rozlaniem płynu.  Dzięki izolacji próżniowej nie oddają ciepła, co sprawia, że są zawsze suche z zewnątrz – mogą więc bezpiecznie być przechowywane w plecaku lub torebce. Wszystkie butelki Chilly’s są wykonane z trwałej, wysokiej jakości stali nierdzewnej malowanej proszkowo – ich kolor i wykończenie pozostają niezmienne, nawet przy intensywnym użytkowaniu. I cecha najważniejsza w obliczu zbliżających się upałów – butelki utrzymują niską temperaturę napoju aż przez 24 godziny (12 godzin dla napojów ciepłych).

W podstawowej kolekcji Originals znalazło się kilka serii wzorniczych, przeznaczonych dla użytkowników o różnych potrzebach i gustach. Od prostych, monochromatycznych, wykończonych matowo, przez delikatne i pastelowe, cieniowane, chromowane, po skrzące kolorami, tropikalne i botaniczne wzory. Dostępne w objętościach 500 i 1000 ml, pozwalają na łatwą kontrolę ilości wypitych płynów.

Najnowsza, Series 2, oferuje nie tylko nowy design, ale też szereg nowych funkcji odpowiadających na oczekiwania użytkowników.

Butelki z nowej kolekcji wykonane są niezmiennie z wysokojakościowej stali nierdzewnej, są wolne od szkodliwego BPA, a ich powierzchnia jest tak samo trwała i miła w dotyku dzięki malowaniu proszkowemu.

Co więc wyróżnia butelki termiczne Chilly’s z kolekcji Series 2?

  • Uchwyt – najnowsze butelki zostały wyposażone w wygodny uchwyt, dzięki któremu łatwiej jest je wyjąć z plecaka czy torby, ale też zabrać  ze sobą na spacer.
  • 100% ochrona przed rozlaniem – unowocześniony system zamykania jest całkowicie szczelny. Dodatkowo, dzięki technologii podwójnej ścianki, na powierzchni butelek nie skrapla się płyn, jak często ma to miejsce w efekcie kondensacji.
  • Ergonomiczny kształt i gładki materiał – nowe butelki są wyposażone w ustnik w anatomicznym kształcie.
  • Zabezpieczenie przed mikrobami – wszystkie elementy produktów z kolekcji Series 2 mające kontakt z ustami posiadają technologię, która redukuje drobnoustroje o 99,99%.
  • Antypoślizgowe dno – wykonane z gumy, zapewnia bezpieczne i ciche odstawianie butelki na różnych powierzchniach.

Wyjątkowość nowej serii butelek Chilly’s potwierdzają nie tylko zadowoleni użytkownicy, ale też eksperci świata designu. Ich wyjątkowy projekt został wyróżniony nagrodami Reddot 2021 oraz iF Design Award 2021.
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.