Idea Creative Group zrealizowała wydarzenie dla Fundacji Zwolnieni z Teorii
Czy działalność społeczna i biznes mogą iść w parze, wzajemnie się uzupełniając? Jak pokazała Olimpiada Zwolnionych z Teorii 2022 może, a nawet wręcz i musi – na znaczeniu bowiem coraz bardziej zyskuje społeczna odpowiedzialność, która oparta jest nie tylko na finansowych zyskach, lecz także i tych, których nie da się przełożyć bezpośrednio na przychody.
8. edycja Olimpiady zgromadziła wokół siebie ponad 5 tys. uczestników, którzy stworzyli ponad tysiąc projektów społecznych. Co ważne, rokrocznym podsumowaniem działań osób biorących udział w Olimpiadzie jest jej Wielki Finał. Za tegoroczną produkcję wydarzenia w stacjonarnej formule odpowiadała agencja Idea Creative Group. „Jako agencja kreatywna dobrze wiemy, że choć warto mieć w tyle głowy teorię, to jednak praktyka pozwala przekraczać bariery. Dostrzegają to także młode osoby, które z coraz większą odwagą sięgają w swoich działaniach po to, co nieszablonowe. Z kolei ich otwartość doceniają liderzy branż, którzy stawiają na kompetenecje przyszłości. Wszystko to sprawia, że biznes zmienia się na naszych oczach, a niezwykle ważnym tu aspektem staje się angaż w sprawy społeczne i jego realne przełożenie na szeroko pojęte otoczenie” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Z uwagi na przewidzianą dużą liczbę uczestników Idea Creative Group odpowiadała za sprawny przebieg ich rejestracji oraz checkowania. Z kolei z racji złożoności eventu (Wielki Finał bowiem to nie tylko świętowanie sukcesów z Finalistami - to także panele i wystąpienia na Scenie Głównej, Strefa partnerów czy Strefa wystawowa projektów) do zadań agencji należała także koordynacja całego wydarzenia i zapewnienie obsługi – tak technicznej, scenograficznej, jak i hostess. Agencja odpowiedzialna również była za pełen montaż brandingu wewnętrznego oraz zewnętrznego, zarządzanie scenami działającymi równolegle, próbami, multimediami, komunikacją i logistyką całości, jak również obsługą mówców.
Na koniec warto dodać, iż wydarzenie odbyło się na Torze Służewiec, który stanowi nie tylko miejsce sportowych emocji, lecz również i mocny punkt na eventowej mapie Warszawy.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Elżbieta Romanowska: Przez lata udało się pomóc wielu rodzinom zyskać nowy dom. Jesteśmy świadkami ich szczęścia
Prowadząca „Nasz nowy dom” przyznaje, że największą satysfakcję odczuwa w momencie, kiedy może zaprosić uczestników programu do wyremontowanego już domu i zobaczyć na ich twarzach radość. Wtedy wie, że misja została zakończona sukcesem. Takich pozytywnych zakończeń nie zabraknie również w jubileuszowym sezonie programu. Elżbieta Romanowska zdradza, że twórcy wprowadzili też kilka nowości, ale do czasu emisji pozostaną one niespodzianką.
Prawo
Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Media
Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.