Komunikaty PR

Idea Creative Group zrealizowała wydarzenie dla Fundacji Zwolnieni z Teorii

2022-08-04  |  20:00
Biuro prasowe

Czy działalność społeczna i biznes mogą iść w parze, wzajemnie się uzupełniając? Jak pokazała Olimpiada Zwolnionych z Teorii 2022 może, a nawet wręcz i musi – na znaczeniu bowiem coraz bardziej zyskuje społeczna odpowiedzialność, która oparta jest nie tylko na finansowych zyskach, lecz także i tych, których nie da się przełożyć bezpośrednio na przychody.

8. edycja Olimpiady zgromadziła wokół siebie ponad 5 tys. uczestników, którzy stworzyli ponad tysiąc projektów społecznych. Co ważne, rokrocznym podsumowaniem działań osób biorących udział w Olimpiadzie jest jej Wielki Finał. Za tegoroczną produkcję wydarzenia w stacjonarnej formule odpowiadała agencja Idea Creative Group. „Jako agencja kreatywna dobrze wiemy, że choć warto mieć w tyle głowy teorię, to jednak praktyka pozwala przekraczać bariery. Dostrzegają to także młode osoby, które z coraz większą odwagą sięgają w swoich działaniach po to, co nieszablonowe. Z kolei ich otwartość doceniają liderzy branż, którzy stawiają na kompetenecje przyszłości. Wszystko to sprawia, że biznes zmienia się na naszych oczach, a niezwykle ważnym tu aspektem staje się angaż w sprawy społeczne i jego realne przełożenie na szeroko pojęte otoczenie” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Z uwagi na przewidzianą dużą liczbę uczestników Idea Creative Group odpowiadała za sprawny przebieg ich rejestracji oraz checkowania. Z kolei z racji złożoności eventu (Wielki Finał bowiem to nie tylko świętowanie sukcesów z Finalistami - to także panele i wystąpienia na Scenie Głównej, Strefa partnerów czy Strefa wystawowa projektów) do zadań agencji należała także koordynacja całego wydarzenia i zapewnienie obsługi – tak technicznej, scenograficznej, jak i hostess. Agencja odpowiedzialna również była za pełen montaż brandingu wewnętrznego oraz zewnętrznego, zarządzanie scenami działającymi równolegle, próbami, multimediami, komunikacją i logistyką całości, jak również obsługą mówców.

Na koniec warto dodać, iż wydarzenie odbyło się na Torze Służewiec, który stanowi nie tylko miejsce sportowych emocji, lecz również i mocny punkt na eventowej mapie Warszawy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Kuchnia roślinna w sierpniu. Jak wykorzystać sezonowe warzywa? Biuro prasowe
2022-08-16 | 13:00

Kuchnia roślinna w sierpniu. Jak wykorzystać sezonowe warzywa?

Sierpień rozpieszcza nas wieloma sezonowymi warzywami, które w tym czasie osiągają pełnię dojrzałości i smaku. Produkty zebrane w tym okresie posiadają o wiele wyższe wartości
Styl życia Poznaj Dzielnicę Wisła dzięki edukacyjnej grze AR
2022-08-12 | 11:00

Poznaj Dzielnicę Wisła dzięki edukacyjnej grze AR

Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała grę w rzeczywistości rozszerzonej. Dzięki niej, każdy bez względu na
Styl życia JAKA JEST RÓŻNICA MIĘDZY HIPNOZĄ REGRESYJNĄ, A SEANSEM TERAPEUTYCZNYM? TERAPEUTA
2022-08-10 | 01:00

JAKA JEST RÓŻNICA MIĘDZY HIPNOZĄ REGRESYJNĄ, A SEANSEM TERAPEUTYCZNYM? TERAPEUTA

Regresja – powrót do rozwojowo mniej dojrzałych sposobów funkcjonowania psychicznego (…), jest też zasadniczym elementem procesu psychoanalitycznego umożliwiającym

Transmisje online

Więcej ważnych informacji

Partner serwisu

Wschód Kultury

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Gwiazdy

Marcin Tyszka: Zawsze na sesji chcę tworzyć tylko bajkę. Jestem bardzo wymagający i liczę na zdjęcia wybitne

Fotograf tłumaczy, że doszedł już do takiego momentu w swojej karierze, że dobre zdjęcie nie do końca go zadowala. W kadrze chce bowiem zatrzymać nie tylko dany moment lub osobę, ale zależy mu też na tym, by to wszystko miało wyjątkową otoczkę. Swoje pierwsze zdjęcia robił w piwnicy. Wtedy też nauczył się ich wywoływania. Teraz technicznie wszystko jest dużo łatwiejsze, ale lepszy sprzęt nie zastąpi wprawnego oka, dobrego wyczucia i wyobraźni, dzięki którym powstają prawdziwe fotograficzne dzieła sztuki.

Handel

Polscy i europejscy konsumenci będą musieli się pożegnać z ulubionymi kosmetykami. Propozycja Komisji Europejskiej może zagrozić branży kosmetycznej

– Zielony Ład dotknie branżę kosmetyczną w szerokim aspekcie, mówimy tu o zmianach od molekuły aż po opakowanie – mówi Blanka Chmurzyńska-Brown z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Przejawem tej zmiany jest planowana przez Komisję Europejską rewizja rozporządzenia kosmetycznego, która spowoduje radykalne zaostrzenie zasad oceniania substancji stosowanych w kosmetykach. W efekcie – jak prognozuje branża – z rynku będzie musiało zniknąć ok. 49 proc. stosowanych obecnie filtrów UV i 70 proc. substancji konserwujących, które są w kosmetykach niezbędne. – Jeśli te regulacje wejdą w życie takim kształcie, stracimy naszą konkurencyjność. Naszą rolę przejmie Azja i Korea, bo jestem pewna, że oni za tego typu regulacją nie pójdą – ocenia ekspertka.

Prawo

Ponad 520 błędów medycznych i zdarzeń niepożądanych zgłoszono do rejestru Rzecznika Praw Pacjenta. Raportowanie takich danych będzie niedługo obowiązkowe

– Dane zarówno z Polski, jak i z badań międzynarodowych pokazują, że ok. 10 proc. pacjentów hospitalizowanych w placówkach medycznych doznaje zdarzeń niepożądanych – mówi Bartłomiej Chmielowiec, Rzecznik Praw Pacjenta. Jak podkreśla, błędy medyczne to problem o dużej skali, do którego rozwiązania ma się przyczynić procedowany właśnie projekt ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta. Zakłada on m.in. utworzenie tzw. Rejestru Zdarzeń Niepożądanych, czyli ogólnokrajowej niejawnej bazy danych o błędach medycznych. Nie czekając na ustawę, RPP prowadzi taki rejestr od początku tego roku. Do tej pory wpłynęło do niego ponad 520 zgłoszeń.

Partner serwisu