Komunikaty PR

Idea Creative Group zrealizowała wydarzenie dla Fundacji Zwolnieni z Teorii

2022-08-04  |  20:00
Biuro prasowe

Czy działalność społeczna i biznes mogą iść w parze, wzajemnie się uzupełniając? Jak pokazała Olimpiada Zwolnionych z Teorii 2022 może, a nawet wręcz i musi – na znaczeniu bowiem coraz bardziej zyskuje społeczna odpowiedzialność, która oparta jest nie tylko na finansowych zyskach, lecz także i tych, których nie da się przełożyć bezpośrednio na przychody.

8. edycja Olimpiady zgromadziła wokół siebie ponad 5 tys. uczestników, którzy stworzyli ponad tysiąc projektów społecznych. Co ważne, rokrocznym podsumowaniem działań osób biorących udział w Olimpiadzie jest jej Wielki Finał. Za tegoroczną produkcję wydarzenia w stacjonarnej formule odpowiadała agencja Idea Creative Group. „Jako agencja kreatywna dobrze wiemy, że choć warto mieć w tyle głowy teorię, to jednak praktyka pozwala przekraczać bariery. Dostrzegają to także młode osoby, które z coraz większą odwagą sięgają w swoich działaniach po to, co nieszablonowe. Z kolei ich otwartość doceniają liderzy branż, którzy stawiają na kompetenecje przyszłości. Wszystko to sprawia, że biznes zmienia się na naszych oczach, a niezwykle ważnym tu aspektem staje się angaż w sprawy społeczne i jego realne przełożenie na szeroko pojęte otoczenie” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Z uwagi na przewidzianą dużą liczbę uczestników Idea Creative Group odpowiadała za sprawny przebieg ich rejestracji oraz checkowania. Z kolei z racji złożoności eventu (Wielki Finał bowiem to nie tylko świętowanie sukcesów z Finalistami - to także panele i wystąpienia na Scenie Głównej, Strefa partnerów czy Strefa wystawowa projektów) do zadań agencji należała także koordynacja całego wydarzenia i zapewnienie obsługi – tak technicznej, scenograficznej, jak i hostess. Agencja odpowiedzialna również była za pełen montaż brandingu wewnętrznego oraz zewnętrznego, zarządzanie scenami działającymi równolegle, próbami, multimediami, komunikacją i logistyką całości, jak również obsługą mówców.

Na koniec warto dodać, iż wydarzenie odbyło się na Torze Służewiec, który stanowi nie tylko miejsce sportowych emocji, lecz również i mocny punkt na eventowej mapie Warszawy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.