Komunikaty PR

Idea Creative Group zrealizowała wydarzenie dla Fundacji Zwolnieni z Teorii

2022-08-04  |  20:00
Biuro prasowe

Czy działalność społeczna i biznes mogą iść w parze, wzajemnie się uzupełniając? Jak pokazała Olimpiada Zwolnionych z Teorii 2022 może, a nawet wręcz i musi – na znaczeniu bowiem coraz bardziej zyskuje społeczna odpowiedzialność, która oparta jest nie tylko na finansowych zyskach, lecz także i tych, których nie da się przełożyć bezpośrednio na przychody.

8. edycja Olimpiady zgromadziła wokół siebie ponad 5 tys. uczestników, którzy stworzyli ponad tysiąc projektów społecznych. Co ważne, rokrocznym podsumowaniem działań osób biorących udział w Olimpiadzie jest jej Wielki Finał. Za tegoroczną produkcję wydarzenia w stacjonarnej formule odpowiadała agencja Idea Creative Group. „Jako agencja kreatywna dobrze wiemy, że choć warto mieć w tyle głowy teorię, to jednak praktyka pozwala przekraczać bariery. Dostrzegają to także młode osoby, które z coraz większą odwagą sięgają w swoich działaniach po to, co nieszablonowe. Z kolei ich otwartość doceniają liderzy branż, którzy stawiają na kompetenecje przyszłości. Wszystko to sprawia, że biznes zmienia się na naszych oczach, a niezwykle ważnym tu aspektem staje się angaż w sprawy społeczne i jego realne przełożenie na szeroko pojęte otoczenie” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Z uwagi na przewidzianą dużą liczbę uczestników Idea Creative Group odpowiadała za sprawny przebieg ich rejestracji oraz checkowania. Z kolei z racji złożoności eventu (Wielki Finał bowiem to nie tylko świętowanie sukcesów z Finalistami - to także panele i wystąpienia na Scenie Głównej, Strefa partnerów czy Strefa wystawowa projektów) do zadań agencji należała także koordynacja całego wydarzenia i zapewnienie obsługi – tak technicznej, scenograficznej, jak i hostess. Agencja odpowiedzialna również była za pełen montaż brandingu wewnętrznego oraz zewnętrznego, zarządzanie scenami działającymi równolegle, próbami, multimediami, komunikacją i logistyką całości, jak również obsługą mówców.

Na koniec warto dodać, iż wydarzenie odbyło się na Torze Służewiec, który stanowi nie tylko miejsce sportowych emocji, lecz również i mocny punkt na eventowej mapie Warszawy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.