Komunikaty PR

Idea Productions Poland rusza z cyklem spotkań online „Na progu nowej rzeczywist

2020-06-19  |  15:00
Biuro prasowe

Panująca pandemia niewątpliwie wywróciła świat do góry nogami. Według ekspertów rzeczywistość, jaką znaliśmy do tej pory, już nie powróci. Jak się odnaleźć w nowych czasach? Jak się przygotować do funkcjonowania w skrajnie innych warunkach? Na te i wiele innych pytań, w ramach projektu o nazwie „Na progu nowej rzeczywistości”, odpowiedzą - znane z różnych dziedzin życia - osobistości.

Pomysłodawcą i realizatorem przedsięwzięcia jest agencja eventowa Idea Production Poland. „Umiejętność zaadaptowania się do nowych warunków będzie kluczowa dla dalszego rozwoju zawodowego oraz osobistego. Stąd nasz pomysł na projekt „Na progu nowej rzeczywistości”, dzięki któremu uczestnicy będą mieli okazję pozyskać praktyczną wiedzę z różnych dziedzin życia na temat tego, jak odnaleźć się w świecie zdominowanym przez szybkie i głębokie zmiany – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland.

Formuła spotkań jest otwarta – agencja zakłada tu pełną elestyczność. Mogą zatem być to klasyczne webinaria, mniej formalne i bardziej interaktywne spotkanie na komunikatorze lub po prostu klasyczna relacja live ze studia z możliwością zadawania pytań.

Istotą projektu jest przybliżanie obecnych i przyszłych trendów oraz prognoz dotyczących kierunków rozwoju wielu dziedzin życia. Wspólnym mianownikiem wszystkich spotkań będzie osoba prowadzącego – specjalisty, eksperta oraz znawcy danej dziedziny. W tej roli wystąpią osoby znane ze świata telewizji, kina czy Internetu.

Co ważne, pierwsze spotkanie online miało już miejsce tydzień temu. Warsztat internetowy pod hasłem „Effective public speaking online” poprowadził jeden ze znanych polskich psychologów i trenerów świata biznesu.

Uczestnikami webianarium byli przedstawiciele firm z branży przemysłowo-konsumenckiej z całego świata (m.in. Zjednoczone Emiraty Arabskie, Liban, Pakistan, Jordania, RPA, Polska, Syria oraz Anglia).

Na koniec warto podkreślić, iż nie jest to pierwsze wydarzenie, jakie Idea Productions Poland zrealizowała w przestrzeni online - w zeszłym miesiącu agencja zakończyła między innymi prace nad cyklem webinariów dla klienta z branży farmaceutycznej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.