Idea Productions Poland rusza z cyklem spotkań online „Na progu nowej rzeczywist
Panująca pandemia niewątpliwie wywróciła świat do góry nogami. Według ekspertów rzeczywistość, jaką znaliśmy do tej pory, już nie powróci. Jak się odnaleźć w nowych czasach? Jak się przygotować do funkcjonowania w skrajnie innych warunkach? Na te i wiele innych pytań, w ramach projektu o nazwie „Na progu nowej rzeczywistości”, odpowiedzą - znane z różnych dziedzin życia - osobistości.
Pomysłodawcą i realizatorem przedsięwzięcia jest agencja eventowa Idea Production Poland. „Umiejętność zaadaptowania się do nowych warunków będzie kluczowa dla dalszego rozwoju zawodowego oraz osobistego. Stąd nasz pomysł na projekt „Na progu nowej rzeczywistości”, dzięki któremu uczestnicy będą mieli okazję pozyskać praktyczną wiedzę z różnych dziedzin życia na temat tego, jak odnaleźć się w świecie zdominowanym przez szybkie i głębokie zmiany – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland.
Formuła spotkań jest otwarta – agencja zakłada tu pełną elestyczność. Mogą zatem być to klasyczne webinaria, mniej formalne i bardziej interaktywne spotkanie na komunikatorze lub po prostu klasyczna relacja live ze studia z możliwością zadawania pytań.
Istotą projektu jest przybliżanie obecnych i przyszłych trendów oraz prognoz dotyczących kierunków rozwoju wielu dziedzin życia. Wspólnym mianownikiem wszystkich spotkań będzie osoba prowadzącego – specjalisty, eksperta oraz znawcy danej dziedziny. W tej roli wystąpią osoby znane ze świata telewizji, kina czy Internetu.
Co ważne, pierwsze spotkanie online miało już miejsce tydzień temu. Warsztat internetowy pod hasłem „Effective public speaking online” poprowadził jeden ze znanych polskich psychologów i trenerów świata biznesu.
Uczestnikami webianarium byli przedstawiciele firm z branży przemysłowo-konsumenckiej z całego świata (m.in. Zjednoczone Emiraty Arabskie, Liban, Pakistan, Jordania, RPA, Polska, Syria oraz Anglia).
Na koniec warto podkreślić, iż nie jest to pierwsze wydarzenie, jakie Idea Productions Poland zrealizowała w przestrzeni online - w zeszłym miesiącu agencja zakończyła między innymi prace nad cyklem webinariów dla klienta z branży farmaceutycznej.
Żabka Jush łączy siły z wlodim4444
Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.