Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej. „Nie zwalniamy naszego digitalowego tempa. Chcemy być częścią technologicznej rewolucji i dzielić się nią z naszymi klientami. Właśnie dlatego w naszej ofercie promujemy pakiet rozwiązań IDEA ONLINE, które przenoszą wydarzenia do wirtualnej rzeczywistości i pozwalają w pełni realizować na nowo zdefiniowane cele korporacyjne. Również i w tym przypadku – z uwagi na bezpieczeństwo uczestników, prelegentów, jak i ekipy przygotowującej – sięgnęliśmy po ten pakiet” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland.
Warto podkreślić, iż cykl spotkań był równocześnie premierą platformy internetowej (także stworzonej przez agencję), na której docelowo mają być prowadzone wszystkie edukacyjne działania online Klienta. Zakończona seria wirtualnych spotkań jest zatem jedynie pierwszym etapem nowego, długofalowego projektu.
Agencja przy realizacji wydarzenia skorzystała z własnych zasobów w zakresie obsługi technicznej, programistycznej oraz studia graficznego i animacyjnego. Największym wyzwaniem podczas przygotowań było stworzenie spójnej koncepcji cyklu, a także zadbanie o nietypową komunikację z wybraną grupą docelową oraz zapewnienie wirtualnej opieki nad prelegentami. Całość wydarzenia została domknięta chatem, w ramach którego odbyła się sesja Q&A dla uczestników.
Idea Productions Poland to agencja świadcząca usługi w szeroko pojętej komunikacji. Zespół oferuje pełen pakiet działań w takich obszarach, jak między innymi eventy korporacyjne, eventy masowe, studio graficzne, motion, digital oraz PR. Więcej informacji na stronie https://ideapp.pl/.
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
„Misja dla 4 łap”, czyli charytatywny zlot moto klasyków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.