Komunikaty PR

Idea Productions Poland z kolejnym projektem online

2020-06-03  |  12:00
Biuro prasowe

Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej. „Nie zwalniamy naszego digitalowego tempa. Chcemy być częścią technologicznej rewolucji i dzielić się nią z naszymi klientami. Właśnie dlatego w naszej ofercie promujemy pakiet rozwiązań IDEA ONLINE, które przenoszą wydarzenia do wirtualnej rzeczywistości i pozwalają w pełni realizować na nowo zdefiniowane cele korporacyjne. Również i w tym przypadku – z uwagi na bezpieczeństwo uczestników, prelegentów, jak i ekipy przygotowującej – sięgnęliśmy po ten pakiet” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland.

Warto podkreślić, iż cykl spotkań był równocześnie premierą platformy internetowej (także stworzonej przez agencję), na której docelowo mają być prowadzone wszystkie edukacyjne działania online Klienta. Zakończona seria wirtualnych spotkań jest zatem jedynie pierwszym etapem nowego, długofalowego projektu.

Agencja przy realizacji wydarzenia skorzystała z własnych zasobów w zakresie obsługi technicznej, programistycznej oraz studia graficznego i animacyjnego. Największym wyzwaniem podczas przygotowań było stworzenie spójnej koncepcji cyklu, a także zadbanie o nietypową komunikację z wybraną grupą docelową oraz zapewnienie wirtualnej opieki nad prelegentami. Całość wydarzenia została domknięta chatem, w ramach którego odbyła się sesja Q&A dla uczestników.

Idea Productions Poland to agencja świadcząca usługi w szeroko pojętej komunikacji. Zespół oferuje pełen pakiet działań w takich obszarach, jak między innymi eventy korporacyjne, eventy masowe, studio graficzne, motion, digital oraz PR. Więcej informacji na stronie https://ideapp.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Styl życia Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
2024-04-24 | 11:00

Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-04-24 | 10:00

„Misja dla 4 łap”, czyli charytatywny zlot moto klasyków

Nie od dziś wiadomo, że łodzianie mają wielkie serca – także w stosunku do czworonogów! W sobotę, 27 kwietnia, na rynku Manufaktury odbędzie się wyjątkowy, charytatywny Zlot Samochodów Klasycznych „Misja dla 4

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.