Komunikaty PR

Idea Productions Poland z kolejnym projektem online

2020-06-03  |  12:00
Biuro prasowe

Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej. „Nie zwalniamy naszego digitalowego tempa. Chcemy być częścią technologicznej rewolucji i dzielić się nią z naszymi klientami. Właśnie dlatego w naszej ofercie promujemy pakiet rozwiązań IDEA ONLINE, które przenoszą wydarzenia do wirtualnej rzeczywistości i pozwalają w pełni realizować na nowo zdefiniowane cele korporacyjne. Również i w tym przypadku – z uwagi na bezpieczeństwo uczestników, prelegentów, jak i ekipy przygotowującej – sięgnęliśmy po ten pakiet” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland.

Warto podkreślić, iż cykl spotkań był równocześnie premierą platformy internetowej (także stworzonej przez agencję), na której docelowo mają być prowadzone wszystkie edukacyjne działania online Klienta. Zakończona seria wirtualnych spotkań jest zatem jedynie pierwszym etapem nowego, długofalowego projektu.

Agencja przy realizacji wydarzenia skorzystała z własnych zasobów w zakresie obsługi technicznej, programistycznej oraz studia graficznego i animacyjnego. Największym wyzwaniem podczas przygotowań było stworzenie spójnej koncepcji cyklu, a także zadbanie o nietypową komunikację z wybraną grupą docelową oraz zapewnienie wirtualnej opieki nad prelegentami. Całość wydarzenia została domknięta chatem, w ramach którego odbyła się sesja Q&A dla uczestników.

Idea Productions Poland to agencja świadcząca usługi w szeroko pojętej komunikacji. Zespół oferuje pełen pakiet działań w takich obszarach, jak między innymi eventy korporacyjne, eventy masowe, studio graficzne, motion, digital oraz PR. Więcej informacji na stronie https://ideapp.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.