Komunikaty PR

IKEA prezentuje swoją najbardziej kolorową kolekcję – TESAMMANS

2024-03-07  |  16:00
Biuro prasowe

Ta limitowana seria obejmuje codzienne przedmioty, których żywe kolory i kreatywne wzory mają za zadanie wprowadzić do domowych wnętrz radość i energię. A jak wiadomo, barwy stanowią potężny środek wyrazu osobowości, mogący pozytywnie wpływać na nasze samopoczucie oraz nadawać naszym przestrzeniom niepowtarzalny charakter.

Według raportu “IKEA. Życie w domu 2023” ponad połowa Polaków czuje się dobrze w swoich domach. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby poczuli się jeszcze lepiej dzięki wprowadzeniu do swoich wnętrz koloru. TESAMMANS łączy w sobie wiedzę IKEA o urządzaniu domu z wyjątkowym stylem projektowania duetu Raw Color, który charakteryzuje się minimalistycznymi kształtami, wyrazistymi liniami, a przede wszystkim zrozumieniem potęgi koloru. Kolekcja ma również swoje źródło w zdolności studia Raw Color do tworzenia unikalnych połączeń między barwami, materiałami i kształtami. Współpraca zaowocowała przystępną cenowo kolekcją 18 produktów, obejmującą meble, tekstylia i dekoracje. Każdy artykuł skupia się na nieoczekiwanej, ale harmonijnej palecie, charakteryzującej się zaskakującymi kombinacjami kolorów i ciekawymi wzorami.

Eksperymentalne podejście do transformacyjnej mocy koloru

Kolekcja eksploruje także filozofię projektową duetu Raw Color skupioną wokół transformacyjnej natury koloru. Dzianina TESAMMANS obecna m.in. w poszewkach na poduszki oraz narzucie przedstawia ten pomysł, prezentując graficzne linie i jednolite kolory, które zdają się zlewać z daleka w jeden odcień, ale z bliska ukazują oddzielne barwy. Motyw ten kontynuowany jest w lampie TESAMMANS, dostępnej w dwóch rozmiarach - do zawieszenia lub postawienia na stole. Dzięki trzem częściom klosza przechodzącym od ciemnego do jaśniejszego odcienia pomarańczu, zamontowanym jeden na drugim, powstaje ciekawa gra światła.

Przyciągający wzrok abstrakcyjny zegar jest stale zmieniającym się dziełem sztuki. Jest zaprojektowany w taki sposób, że jego trzy kolorowe tarcze są jednocześnie wskazówkami, które poruszają się w rytmie upływających sekund, minut i godzin. Szafka na kółkach TESAMMANS jest zarówno solidna, jak i elegancka. Pokazuje, jak żywa paleta Raw Color i graficzne linie łączą się z doświadczeniem i wiedzą IKEA, tworząc funkcjonalny, wyjątkowy element wystroju. Podczas przesuwania szafki występuje efekt moiré, zjawisko wizualne, gdzie nakładające się na siebie wzory tworzą zupełnie nowy, prezentując dynamiczną interakcję między kolorem, formą a ruchem.

Premiera limitowanej kolekcji TESAMMANS odbyła się podczas tegorocznego Paris Fashion Week (28.02- 03.03) na wystawie IKEA+ przy 28 Rue de Lappe, poświęconej realistycznemu obliczu życia w domu, aby pokazać, że moda to nie tylko ubranie, ale sposób życia. Biorąc udział w Paris Fashion Week IKEA ma nadzieję, że zdemokratyzuje bardzo ekskluzywne wydarzenie, pokazując, że podobnie jak moda, wyposażenie domu jest częścią naszej tożsamości. Na wystawie można było zobaczyć również niepowtarzalne fotografie artystki rezydentki IKEA – Annie Leibovitz, która współpracuje z marką przy corocznym raporcie „IKEA. Życie w domu”.

Produkty z kolekcji TESAMMANS będą dostępne dla klientów w sklepach, online oraz w Aplikacji Mobilnej IKEA od 2 kwietnia do wyczerpania zapasów. Tymczasem, zajrzyj za kulisy powstawania tej wyjątkowej kolekcji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.