Komunikaty PR

IKONY BOCONCEPT W NOWEJ ODSŁONIE NA SEZON SS24

2024-04-17  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Na sezon wiosna-lato 2024 BoConcept przedstawia niektóre ze swoich najpopularniejszych mebli w pięknych nowych tkaninach i materiałach, a także wprowadza nowy produkt, który stał się synonimem odpoczynku i ekstremalnego komfortu.

Dom to nasza najcenniejsza przestrzeń, w której czujemy się najlepiej, a aktualizacje tkanin wprowadzone przez duńską markę BoConcept dodatkowo pomagają stworzyć środowisko, w którym każda faktura opowiada historię zwiększonego komfortu i elegancji.

Najważniejsze materiały na nowy sezon, na które warto zwrócić uwagę:

Skóra Nordic Grain na kultowym fotelu Imola

Nordic Grain to skóra semianiilinowa - w pełni identyfikowalna i biodegradowalna - stworzona we współpracy z firmą SPOOR. Ta jedwabiście gładka, wykonana ręcznie skandynawska skóra, jest przetwarzana w sposób, zapewniający jednolitą powierzchnię, dzięki czemu każdy mebel jest spójny pod względem koloru, wzoru i faktury. "Nordic Grain jest dla osób, które chcą pięknej, praktycznej skóry o jednolitej powierzchni, która zachowa świeży, oryginalny wygląd przez długi czas" – mówi Claus Ditlev Jensen, Collection and Visuals Director. Osiągając delikatną równowagę delikatnego piękna z trwałością, osiągamy nowe wyżyny komfortu i kultowego stylu na wyrazistym fotelu Imola.

Przedstawiamy tkaninę Ravello na sofie Modena

Minimalistyczna sofa Modena zyskuje „pluszową” odsłonę dzięki Ravello, aksamitnej tkaninie, która wnosi ciepło, teksturę i luksus do każdej przestrzeni. Miękka w dotyku, z efektem delikatnego połysku, ta piękna tkanina dostępna jest w kilku kolorach inspirowanych paletą natury, uzupełniając każde domowe wnętrze. Ravello posiada certyfikat STANDARD 100 by OEKO-TEX®, co oznacza, że został wyprodukowany bez szkodliwych substancji chemicznych.

Kolekcja Santiago w naturalnym i ciemnym dębie

Prosty, ale efektowny projekt Santiago autorstwa Mortena Georgsena pozostaje zdecydowanym bestsellerem. Początkowo dostępny z blatami ceramicznymi, poprzez dodatkowe naturalne i ciemno-dębowe wykończenia pokazuje zaangażowanie marki w dostarczanie szeregu ekskluzywnych wykończeń dla wymagających klientów.

"Piękne, gęste usłojenie i naturalna trwałość dębu sprawiły, że stał się on zdecydowanym faworytem wielu naszych klientów, dlatego z przyjemnością zaoferowaliśmy dąb naturalny i ciemny obok trzech już dostępnych wykończeń ceramicznych" – mówi Jensen. Naturalny blask dębu dodaje ciepła czystym liniom i miękkim krzywiznom Santiago, które jest dostępne jako stół jadalniany, stolik kawowy i pomocniczy. "Piękna struktura słojów dębu ożywa podczas kolacji. Żaden blat nie jest taki sam, a dzięki wysokiej jakości i trwałości możesz kontynuować odkrywanie wzoru przez lata."

Stół jadalniany Kingston z blatem w popielatej ceramice

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2021 r. stół Kingston szybko stał się najlepiej sprzedającym się stołem jadalnianym BoConcept, prezentującym nordycką lekkość i ciepły minimalizm, z możliwością wyboru wersji rozkładanej z wbudowanym blatem, który pozwala gospodarzom natychmiast powitać więcej gości.

Nowością w sezonie SS24 jest dodatkowa opcja wykończenia stołu Kingston naszą najlepiej sprzedającą się ceramiką — w kolorze popielatym. Charakterystyczna struktura spieku i wyjątkowo szczegółowe odcienie dodają głębi gładkim, zaokrąglonym krawędziom i lekkiemu, eleganckiemu stylowi Kingston.

Fotel rozkładany Tilburg

Światowe trendy pokazują, że relaks staje się coraz ważniejszy dla konsumentów, dlatego Tilburg - nowy fotel rozkładany BoConcept - został zaprojektowany z myślą o bezwarunkowym komforcie.

Puszyste, pikowane pionowe szwy fotela zostały zaprojektowane przez Fransa Schrofera, aby zapewnić najwyższą miękkość i ukojenie. Zintegrowany mechanizm jest aktywowany przez delikatne przenoszenie ciężaru ciała, umożliwiając lekkie pochylenie lub pełne odchylenie do pozycji poziomej dla optymalnego komfortu. Tilburg jest również dostępny w nowej, wyjątkowej tkaninie Ravello, a także w bogatych opcjach personalizacji tkanin i skór BoConcept.

Produkty, tkaniny i materiały BoConcept SS24 na nowy sezon zachęcają wymagających konsumentów na całym świecie do wyboru dokładnie tego, jak chcą czuć się w swoim domu; odzwierciedla to szerszy przekaz marki skierowany do konsumentów w haśle: "Live Ekstraordinær".

Więcej na: www.boconcept.com/pl-pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.