Komunikaty PR

IKONY BOCONCEPT W NOWEJ ODSŁONIE NA SEZON SS24

2024-04-17  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Na sezon wiosna-lato 2024 BoConcept przedstawia niektóre ze swoich najpopularniejszych mebli w pięknych nowych tkaninach i materiałach, a także wprowadza nowy produkt, który stał się synonimem odpoczynku i ekstremalnego komfortu.

Dom to nasza najcenniejsza przestrzeń, w której czujemy się najlepiej, a aktualizacje tkanin wprowadzone przez duńską markę BoConcept dodatkowo pomagają stworzyć środowisko, w którym każda faktura opowiada historię zwiększonego komfortu i elegancji.

Najważniejsze materiały na nowy sezon, na które warto zwrócić uwagę:

Skóra Nordic Grain na kultowym fotelu Imola

Nordic Grain to skóra semianiilinowa - w pełni identyfikowalna i biodegradowalna - stworzona we współpracy z firmą SPOOR. Ta jedwabiście gładka, wykonana ręcznie skandynawska skóra, jest przetwarzana w sposób, zapewniający jednolitą powierzchnię, dzięki czemu każdy mebel jest spójny pod względem koloru, wzoru i faktury. "Nordic Grain jest dla osób, które chcą pięknej, praktycznej skóry o jednolitej powierzchni, która zachowa świeży, oryginalny wygląd przez długi czas" – mówi Claus Ditlev Jensen, Collection and Visuals Director. Osiągając delikatną równowagę delikatnego piękna z trwałością, osiągamy nowe wyżyny komfortu i kultowego stylu na wyrazistym fotelu Imola.

Przedstawiamy tkaninę Ravello na sofie Modena

Minimalistyczna sofa Modena zyskuje „pluszową” odsłonę dzięki Ravello, aksamitnej tkaninie, która wnosi ciepło, teksturę i luksus do każdej przestrzeni. Miękka w dotyku, z efektem delikatnego połysku, ta piękna tkanina dostępna jest w kilku kolorach inspirowanych paletą natury, uzupełniając każde domowe wnętrze. Ravello posiada certyfikat STANDARD 100 by OEKO-TEX®, co oznacza, że został wyprodukowany bez szkodliwych substancji chemicznych.

Kolekcja Santiago w naturalnym i ciemnym dębie

Prosty, ale efektowny projekt Santiago autorstwa Mortena Georgsena pozostaje zdecydowanym bestsellerem. Początkowo dostępny z blatami ceramicznymi, poprzez dodatkowe naturalne i ciemno-dębowe wykończenia pokazuje zaangażowanie marki w dostarczanie szeregu ekskluzywnych wykończeń dla wymagających klientów.

"Piękne, gęste usłojenie i naturalna trwałość dębu sprawiły, że stał się on zdecydowanym faworytem wielu naszych klientów, dlatego z przyjemnością zaoferowaliśmy dąb naturalny i ciemny obok trzech już dostępnych wykończeń ceramicznych" – mówi Jensen. Naturalny blask dębu dodaje ciepła czystym liniom i miękkim krzywiznom Santiago, które jest dostępne jako stół jadalniany, stolik kawowy i pomocniczy. "Piękna struktura słojów dębu ożywa podczas kolacji. Żaden blat nie jest taki sam, a dzięki wysokiej jakości i trwałości możesz kontynuować odkrywanie wzoru przez lata."

Stół jadalniany Kingston z blatem w popielatej ceramice

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2021 r. stół Kingston szybko stał się najlepiej sprzedającym się stołem jadalnianym BoConcept, prezentującym nordycką lekkość i ciepły minimalizm, z możliwością wyboru wersji rozkładanej z wbudowanym blatem, który pozwala gospodarzom natychmiast powitać więcej gości.

Nowością w sezonie SS24 jest dodatkowa opcja wykończenia stołu Kingston naszą najlepiej sprzedającą się ceramiką — w kolorze popielatym. Charakterystyczna struktura spieku i wyjątkowo szczegółowe odcienie dodają głębi gładkim, zaokrąglonym krawędziom i lekkiemu, eleganckiemu stylowi Kingston.

Fotel rozkładany Tilburg

Światowe trendy pokazują, że relaks staje się coraz ważniejszy dla konsumentów, dlatego Tilburg - nowy fotel rozkładany BoConcept - został zaprojektowany z myślą o bezwarunkowym komforcie.

Puszyste, pikowane pionowe szwy fotela zostały zaprojektowane przez Fransa Schrofera, aby zapewnić najwyższą miękkość i ukojenie. Zintegrowany mechanizm jest aktywowany przez delikatne przenoszenie ciężaru ciała, umożliwiając lekkie pochylenie lub pełne odchylenie do pozycji poziomej dla optymalnego komfortu. Tilburg jest również dostępny w nowej, wyjątkowej tkaninie Ravello, a także w bogatych opcjach personalizacji tkanin i skór BoConcept.

Produkty, tkaniny i materiały BoConcept SS24 na nowy sezon zachęcają wymagających konsumentów na całym świecie do wyboru dokładnie tego, jak chcą czuć się w swoim domu; odzwierciedla to szerszy przekaz marki skierowany do konsumentów w haśle: "Live Ekstraordinær".

Więcej na: www.boconcept.com/pl-pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.