IKONY BOCONCEPT W NOWEJ ODSŁONIE NA SEZON SS24
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Na sezon wiosna-lato 2024 BoConcept przedstawia niektóre ze swoich najpopularniejszych mebli w pięknych nowych tkaninach i materiałach, a także wprowadza nowy produkt, który stał się synonimem odpoczynku i ekstremalnego komfortu.
Dom to nasza najcenniejsza przestrzeń, w której czujemy się najlepiej, a aktualizacje tkanin wprowadzone przez duńską markę BoConcept dodatkowo pomagają stworzyć środowisko, w którym każda faktura opowiada historię zwiększonego komfortu i elegancji.
Najważniejsze materiały na nowy sezon, na które warto zwrócić uwagę:
Skóra Nordic Grain na kultowym fotelu Imola
Nordic Grain to skóra semianiilinowa - w pełni identyfikowalna i biodegradowalna - stworzona we współpracy z firmą SPOOR. Ta jedwabiście gładka, wykonana ręcznie skandynawska skóra, jest przetwarzana w sposób, zapewniający jednolitą powierzchnię, dzięki czemu każdy mebel jest spójny pod względem koloru, wzoru i faktury. "Nordic Grain jest dla osób, które chcą pięknej, praktycznej skóry o jednolitej powierzchni, która zachowa świeży, oryginalny wygląd przez długi czas" – mówi Claus Ditlev Jensen, Collection and Visuals Director. Osiągając delikatną równowagę delikatnego piękna z trwałością, osiągamy nowe wyżyny komfortu i kultowego stylu na wyrazistym fotelu Imola.
Przedstawiamy tkaninę Ravello na sofie Modena
Minimalistyczna sofa Modena zyskuje „pluszową” odsłonę dzięki Ravello, aksamitnej tkaninie, która wnosi ciepło, teksturę i luksus do każdej przestrzeni. Miękka w dotyku, z efektem delikatnego połysku, ta piękna tkanina dostępna jest w kilku kolorach inspirowanych paletą natury, uzupełniając każde domowe wnętrze. Ravello posiada certyfikat STANDARD 100 by OEKO-TEX®, co oznacza, że został wyprodukowany bez szkodliwych substancji chemicznych.
Kolekcja Santiago w naturalnym i ciemnym dębie
Prosty, ale efektowny projekt Santiago autorstwa Mortena Georgsena pozostaje zdecydowanym bestsellerem. Początkowo dostępny z blatami ceramicznymi, poprzez dodatkowe naturalne i ciemno-dębowe wykończenia pokazuje zaangażowanie marki w dostarczanie szeregu ekskluzywnych wykończeń dla wymagających klientów.
"Piękne, gęste usłojenie i naturalna trwałość dębu sprawiły, że stał się on zdecydowanym faworytem wielu naszych klientów, dlatego z przyjemnością zaoferowaliśmy dąb naturalny i ciemny obok trzech już dostępnych wykończeń ceramicznych" – mówi Jensen. Naturalny blask dębu dodaje ciepła czystym liniom i miękkim krzywiznom Santiago, które jest dostępne jako stół jadalniany, stolik kawowy i pomocniczy. "Piękna struktura słojów dębu ożywa podczas kolacji. Żaden blat nie jest taki sam, a dzięki wysokiej jakości i trwałości możesz kontynuować odkrywanie wzoru przez lata."
Stół jadalniany Kingston z blatem w popielatej ceramice
Od momentu wprowadzenia na rynek w 2021 r. stół Kingston szybko stał się najlepiej sprzedającym się stołem jadalnianym BoConcept, prezentującym nordycką lekkość i ciepły minimalizm, z możliwością wyboru wersji rozkładanej z wbudowanym blatem, który pozwala gospodarzom natychmiast powitać więcej gości.
Nowością w sezonie SS24 jest dodatkowa opcja wykończenia stołu Kingston naszą najlepiej sprzedającą się ceramiką — w kolorze popielatym. Charakterystyczna struktura spieku i wyjątkowo szczegółowe odcienie dodają głębi gładkim, zaokrąglonym krawędziom i lekkiemu, eleganckiemu stylowi Kingston.
Fotel rozkładany Tilburg
Światowe trendy pokazują, że relaks staje się coraz ważniejszy dla konsumentów, dlatego Tilburg - nowy fotel rozkładany BoConcept - został zaprojektowany z myślą o bezwarunkowym komforcie.
Puszyste, pikowane pionowe szwy fotela zostały zaprojektowane przez Fransa Schrofera, aby zapewnić najwyższą miękkość i ukojenie. Zintegrowany mechanizm jest aktywowany przez delikatne przenoszenie ciężaru ciała, umożliwiając lekkie pochylenie lub pełne odchylenie do pozycji poziomej dla optymalnego komfortu. Tilburg jest również dostępny w nowej, wyjątkowej tkaninie Ravello, a także w bogatych opcjach personalizacji tkanin i skór BoConcept.
Produkty, tkaniny i materiały BoConcept SS24 na nowy sezon zachęcają wymagających konsumentów na całym świecie do wyboru dokładnie tego, jak chcą czuć się w swoim domu; odzwierciedla to szerszy przekaz marki skierowany do konsumentów w haśle: "Live Ekstraordinær".
Więcej na: www.boconcept.com/pl-pl/

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.