IKONY BOCONCEPT W NOWEJ ODSŁONIE NA SEZON SS24
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Na sezon wiosna-lato 2024 BoConcept przedstawia niektóre ze swoich najpopularniejszych mebli w pięknych nowych tkaninach i materiałach, a także wprowadza nowy produkt, który stał się synonimem odpoczynku i ekstremalnego komfortu.
Dom to nasza najcenniejsza przestrzeń, w której czujemy się najlepiej, a aktualizacje tkanin wprowadzone przez duńską markę BoConcept dodatkowo pomagają stworzyć środowisko, w którym każda faktura opowiada historię zwiększonego komfortu i elegancji.
Najważniejsze materiały na nowy sezon, na które warto zwrócić uwagę:
Skóra Nordic Grain na kultowym fotelu Imola
Nordic Grain to skóra semianiilinowa - w pełni identyfikowalna i biodegradowalna - stworzona we współpracy z firmą SPOOR. Ta jedwabiście gładka, wykonana ręcznie skandynawska skóra, jest przetwarzana w sposób, zapewniający jednolitą powierzchnię, dzięki czemu każdy mebel jest spójny pod względem koloru, wzoru i faktury. "Nordic Grain jest dla osób, które chcą pięknej, praktycznej skóry o jednolitej powierzchni, która zachowa świeży, oryginalny wygląd przez długi czas" – mówi Claus Ditlev Jensen, Collection and Visuals Director. Osiągając delikatną równowagę delikatnego piękna z trwałością, osiągamy nowe wyżyny komfortu i kultowego stylu na wyrazistym fotelu Imola.
Przedstawiamy tkaninę Ravello na sofie Modena
Minimalistyczna sofa Modena zyskuje „pluszową” odsłonę dzięki Ravello, aksamitnej tkaninie, która wnosi ciepło, teksturę i luksus do każdej przestrzeni. Miękka w dotyku, z efektem delikatnego połysku, ta piękna tkanina dostępna jest w kilku kolorach inspirowanych paletą natury, uzupełniając każde domowe wnętrze. Ravello posiada certyfikat STANDARD 100 by OEKO-TEX®, co oznacza, że został wyprodukowany bez szkodliwych substancji chemicznych.
Kolekcja Santiago w naturalnym i ciemnym dębie
Prosty, ale efektowny projekt Santiago autorstwa Mortena Georgsena pozostaje zdecydowanym bestsellerem. Początkowo dostępny z blatami ceramicznymi, poprzez dodatkowe naturalne i ciemno-dębowe wykończenia pokazuje zaangażowanie marki w dostarczanie szeregu ekskluzywnych wykończeń dla wymagających klientów.
"Piękne, gęste usłojenie i naturalna trwałość dębu sprawiły, że stał się on zdecydowanym faworytem wielu naszych klientów, dlatego z przyjemnością zaoferowaliśmy dąb naturalny i ciemny obok trzech już dostępnych wykończeń ceramicznych" – mówi Jensen. Naturalny blask dębu dodaje ciepła czystym liniom i miękkim krzywiznom Santiago, które jest dostępne jako stół jadalniany, stolik kawowy i pomocniczy. "Piękna struktura słojów dębu ożywa podczas kolacji. Żaden blat nie jest taki sam, a dzięki wysokiej jakości i trwałości możesz kontynuować odkrywanie wzoru przez lata."
Stół jadalniany Kingston z blatem w popielatej ceramice
Od momentu wprowadzenia na rynek w 2021 r. stół Kingston szybko stał się najlepiej sprzedającym się stołem jadalnianym BoConcept, prezentującym nordycką lekkość i ciepły minimalizm, z możliwością wyboru wersji rozkładanej z wbudowanym blatem, który pozwala gospodarzom natychmiast powitać więcej gości.
Nowością w sezonie SS24 jest dodatkowa opcja wykończenia stołu Kingston naszą najlepiej sprzedającą się ceramiką — w kolorze popielatym. Charakterystyczna struktura spieku i wyjątkowo szczegółowe odcienie dodają głębi gładkim, zaokrąglonym krawędziom i lekkiemu, eleganckiemu stylowi Kingston.
Fotel rozkładany Tilburg
Światowe trendy pokazują, że relaks staje się coraz ważniejszy dla konsumentów, dlatego Tilburg - nowy fotel rozkładany BoConcept - został zaprojektowany z myślą o bezwarunkowym komforcie.
Puszyste, pikowane pionowe szwy fotela zostały zaprojektowane przez Fransa Schrofera, aby zapewnić najwyższą miękkość i ukojenie. Zintegrowany mechanizm jest aktywowany przez delikatne przenoszenie ciężaru ciała, umożliwiając lekkie pochylenie lub pełne odchylenie do pozycji poziomej dla optymalnego komfortu. Tilburg jest również dostępny w nowej, wyjątkowej tkaninie Ravello, a także w bogatych opcjach personalizacji tkanin i skór BoConcept.
Produkty, tkaniny i materiały BoConcept SS24 na nowy sezon zachęcają wymagających konsumentów na całym świecie do wyboru dokładnie tego, jak chcą czuć się w swoim domu; odzwierciedla to szerszy przekaz marki skierowany do konsumentów w haśle: "Live Ekstraordinær".
Więcej na: www.boconcept.com/pl-pl/
Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal
KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.