Komunikaty PR

Immersyjny koncert sylwestrowy w Art Box Experience – podróż do Nowego Yorku!

2024-12-18  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania doc ( 0.1 MB )

Ostatniego dnia tego roku w przestrzeni Art Box Experience znajdującego się w warszawskiej Fabryce Norblina odbędzie się wyjątkowy sylwestrowy koncert immersyjny, który przeniesie uczestników do serca Nowego Yorku. W ramach wydarzenia widzowie będą mieli okazję poczuć atmosferę amerykańskiej metropolii dzięki spektakularnym wizualizacjom oraz muzyce na żywo.

 

Podczas koncertu sylwestrowego uczestnicy zanurzą się w tętniące życiem ulice Nowego Yorku. Wizualizacje, które będą zsynchronizowane z muzyką, pozwolą na niezapomniane doświadczenie. W repertuarze znajdą się utwory z nowojorskich klubów, Broadwayu oraz amerykańskich produkcji filmowych. W programie nie zabraknie również polskich przebojów i muzycznych niespodzianek.

 

Instrumentalne doznania zapewni zespół, pod kierownictwem Karola Makowskiego w składzie sekcji rytmicznej (pianino, gitara elektryczna, gitara basowa, perkusja) wzbogaconej o sekcję dętą (trąbka, saksofon, puzon), co pozwoli na pełniejsze odczucie atmosfery Nowego Yorku – miasta legendarnego dla muzyki jazzowej, musicalowej oraz dla wielu ikonicznych artystów.

 

W gronie artystów, którzy umilą wieczór znajdą się: Rafał Szatan, wokalista, aktor i pianista, znany z musicali i programów rozrywkowych, takich jak Twoja Twarz Brzmi Znajomo i Dancing with the Stars, Sylwia Banasik-Smulska, gwiazda musicali takich jak Miss Saigon, We Will Rock You, Aida, Pilot oraz laureatka konkursów „Pamiętajmy o Osieckiej”, ArtBem i Festiwalu FAMA, Marta Florek, wokalistka, aktorka musicalowa i dubbingowa oraz trenerka wokalna oraz Dominik Bobryk, aktor filmowy i teatralny.

 

Sylwestrowy koncert immersyjny w Art Box Experience to okazja, aby powitać Nowy Rok w atmosferze Nowego Yorku, zanurzyć się w magicznej muzyce i niezapomnianych wizualizacjach.

 

Bilety są dostępne na stronie: Ticketmaster

Cena biletu obejmuje koncert, welcome drink oraz toast o północy.

 

Program wydarzenia:

  • 20:00 – Otwarcie bramek
  • 21:00 – Immersyjny Koncert Sylwestrowy – część I
  • 22:15–22:45 – Przerwa – możliwość skorzystania z baru
  • 22:45–24:00 – Immersyjny Koncert Sylwestrowy – część II
  • 24:00 – Immersyjny pokaz fajerwerków
  • 01:00 – Zakończenie wydarzenia
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.