Innowacyjne NOWOŚCI OLE! – VEGE przekąska TAKE&GO w wygodnych saszetkach

Tego jeszcze nie było! OLE! nie zwalnia tempa i w 2021 roku proponuje trzy innowacyjne produkty w wygodnych saszetkach. Moc nowości i siła niebanalności dla miłośników warzywnych przekąsek – zielone oliwki oraz suszone pomidory BEZ ZALEWY w formule VEGE SNACK TAKE&GO. Tak prosto i smacznie jeszcze nie było.
Prawdziwa VEGE rewolucja – OLE! Snack TAKE&GO przekąska VEGE
Te wygodne saszetki kryją w sobie pełnię smaków i aromatów prosto z regionu basenu Morza Śródziemnego. Przekąska dla wszystkich, którzy cenią swój czas i szukają gotowych rozwiązań
TU I TERAZ. OLE! proponuje produkt, które nadążają za współczesnym tempem życia, które można zabrać w dowolne miejsce, cieszyć się ich smakiem przy dowolnej okazji i zamknąć opakowanie, jeśli nie zjemy wszystkich snacków od razu po otwarciu.
OLE! – przekąski otulone aromatem – nowi towarzysze Twojego dnia
Wśród wprowadzonych nowości dostępne są zielone oliwki w wersji z aromatyczną bazylią lub na ostro z chili oraz suszone na słońcu pomidory OLE! To przekąski GOTOWE DO SPOŻYCIA,
bez zalewy! Nie musisz mieć ze sobą nic więcej! Cała magia ukryta jest innowacyjnej saszetce, dzięki której Twoje oliwki lub suszone pomidory zawsze będą na wyciągnięcie ręki.
Dzięki zastosowanym rozwiązaniom, wyjątkowym smakiem snaków TAKE&GO możemy delektować się nawet po ponownym otwarciu opakowania. Saszetki sprawdzą się doskonale w podróży, podczas filmowego wieczoru, na imprezie, pikniku, w szkole czy pracy!
Dla tych, którzy nie zwalniają tempa – radość i smak ekscytujących chwil!
NOWYMI propozycjami OLE! zabiera wszystkich w niezwykłą kulinarną podróż, ukrytą w zwykłej codzienności, magii chwil. Niepowtarzalny śródziemnomorski smak zamknięty w wygodnej saszetce na zwykłe i niezwykłe okazje. Po prostu TAKE&GO. Radość i smak ekscytujących chwil
– na wyciągnięcie ręki. OLE! Snack TAKE&GO, jesz gdzie i kiedy tylko chcesz.
Poznaj magiczny śródziemnomorski klimat, który kryją w sobie innowacyjne produkty OLE! Wejdź do tego niezwykłego świata wypełnionego słońcem, aromatem i nieskończoną ilością kulinarnych inspiracji!
Więcej na: www.wole-ole.pl
__________________________________
OLE! Snack TAKE&GO VEGE przekąska
Pomidory suszone na słońcu bez zalewy OLE! 100g, cena około: 8 zł
Oliwki zielone bez zalewy z bazylią OLE! 70g, cena około: 6 zł
Oliwki zielone bez zalewy z chili OLE! 70g, cena około: 6 zł

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.