Integracja pełna smaku. Wielkanocna Kolacja Architektów
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
„Kolacja Architektów” to cykl wyjątkowych wydarzeń organizowanych przez agencję OKK! PR od 2023 roku. Cieszące się stale rosnącą popularnością spotkania, to doskonała przestrzeń dla wspólnego dialogu architektów, projektantów i producentów, w swobodnej i spontanicznej atmosferze. Ta wysmakowana inicjatywa umożliwia gościom dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniami, prowadzenie głębokich dyskusji na tematy istotne dla branży, a także ułatwia budowanie wartościowych relacji. Ostatnia odsłona „Kolacji Architektów” odbyła się w przyjemny, wiosenny wieczór, tuż przed Wielkanocą.
Olga Kisiel-Konopka, CEO agencji OKK! PR doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważny dla branży architektoniczno-wnętrzarskiej jest networking. Kierując się tym przekonaniem stworzyła cykl spotkań, który ułatwia nawiązywanie bliskich kontaktów i współpracy pomiędzy architektami, projektantami a producentami wyposażenia wnętrz, a to wszystko w otoczeniu inspirujących wnętrz i znakomitych potraw.
Wyjątkowi goście w wyjątkowym otoczeniu
28 marca „Kolacja Architektów” odbyła się w nowej, nietuzinkowej przestrzeni. Restauracja Qchnia Artystyczna to wyjątkowe miejsce stworzone przez Martę Gessler, które znajduje się w Centrum Sztuki Współczesnej na Zamku Ujazdowskim od ponad dwóch dekad. Położona w ekskluzywnej, otoczonej zielenią części stolicy, w sąsiedztwie parku Agrykola oraz Łazienek Królewskich, restauracja zachwyca swoim urokiem i atmosferą. Jej letni taras, uznawany za jeden z najpiękniejszych w Warszawie, od lat przyciąga zarówno mieszkańców miasta, jak i gości z całego świata, stając się popularnym miejscem spotkań. Na wyjątkową kolację przybyli uznani architekci, projektanci a także wybitne gościnie specjalne, Marta Sękulska-Wrońska, Architekt, Partner, Prezes Zarządu pracowni WXCA oraz Magda Grabowska-Wacławek znana też jako Bovska, autorka tekstów, kompozytorka, ilustratorka i projektantka.
Kolacja pełna wrażeń
Wieczór rozpoczął się uroczystym powitaniem gości, a następnie przedstawieniem partnerów wydarzenia, marek od lat zaprzyjaźnionych z agencją OKK! PR: Nobonobo, Rockfon, Saint Gobain Glass, 2Tec2 oraz Dyson. Następnie Marta Sękulska-Wrońska i Bovska opowiedziały zebranym o swojej drodze zawodowej, początkach kariery, a także pasji, która jest nieodłącznym elementem ich życia. Kolejną niespodzianką dla uczestników kolacji, było oficjalne ogłoszenie Magdaleny Federowicz-Boule, Architekt, Prezes i dyrektor kreatywnej Tremend, jako ambasadorki marki Saint Gobain Glass. Reszta wieczoru upłynęła gościom w niezobowiązującej atmosferze, na inspirujących rozmowach w towarzystwie znakomitej kuchni i pysznego wina.
Partnerzy spotkania: Nobonobo, Rockfon, Saint Gobain Glass, 2Tec2, Dyson
Patronat medialny: ARCHITEKTURA MURATOR, ELLE DECORATION, ARCHITECTURE SNOB, WHITE MAD MAGAZINE, CZAS NA WNĘTRZE, DESIGN ALIVE, LABEL MAGAZINE, WERANDA MAGAZYN

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści
Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Problemy społeczne
Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.
Gwiazdy
Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.