Integracja pełna smaku. Wielkanocna Kolacja Architektów
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
„Kolacja Architektów” to cykl wyjątkowych wydarzeń organizowanych przez agencję OKK! PR od 2023 roku. Cieszące się stale rosnącą popularnością spotkania, to doskonała przestrzeń dla wspólnego dialogu architektów, projektantów i producentów, w swobodnej i spontanicznej atmosferze. Ta wysmakowana inicjatywa umożliwia gościom dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniami, prowadzenie głębokich dyskusji na tematy istotne dla branży, a także ułatwia budowanie wartościowych relacji. Ostatnia odsłona „Kolacji Architektów” odbyła się w przyjemny, wiosenny wieczór, tuż przed Wielkanocą.
Olga Kisiel-Konopka, CEO agencji OKK! PR doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważny dla branży architektoniczno-wnętrzarskiej jest networking. Kierując się tym przekonaniem stworzyła cykl spotkań, który ułatwia nawiązywanie bliskich kontaktów i współpracy pomiędzy architektami, projektantami a producentami wyposażenia wnętrz, a to wszystko w otoczeniu inspirujących wnętrz i znakomitych potraw.
Wyjątkowi goście w wyjątkowym otoczeniu
28 marca „Kolacja Architektów” odbyła się w nowej, nietuzinkowej przestrzeni. Restauracja Qchnia Artystyczna to wyjątkowe miejsce stworzone przez Martę Gessler, które znajduje się w Centrum Sztuki Współczesnej na Zamku Ujazdowskim od ponad dwóch dekad. Położona w ekskluzywnej, otoczonej zielenią części stolicy, w sąsiedztwie parku Agrykola oraz Łazienek Królewskich, restauracja zachwyca swoim urokiem i atmosferą. Jej letni taras, uznawany za jeden z najpiękniejszych w Warszawie, od lat przyciąga zarówno mieszkańców miasta, jak i gości z całego świata, stając się popularnym miejscem spotkań. Na wyjątkową kolację przybyli uznani architekci, projektanci a także wybitne gościnie specjalne, Marta Sękulska-Wrońska, Architekt, Partner, Prezes Zarządu pracowni WXCA oraz Magda Grabowska-Wacławek znana też jako Bovska, autorka tekstów, kompozytorka, ilustratorka i projektantka.
Kolacja pełna wrażeń
Wieczór rozpoczął się uroczystym powitaniem gości, a następnie przedstawieniem partnerów wydarzenia, marek od lat zaprzyjaźnionych z agencją OKK! PR: Nobonobo, Rockfon, Saint Gobain Glass, 2Tec2 oraz Dyson. Następnie Marta Sękulska-Wrońska i Bovska opowiedziały zebranym o swojej drodze zawodowej, początkach kariery, a także pasji, która jest nieodłącznym elementem ich życia. Kolejną niespodzianką dla uczestników kolacji, było oficjalne ogłoszenie Magdaleny Federowicz-Boule, Architekt, Prezes i dyrektor kreatywnej Tremend, jako ambasadorki marki Saint Gobain Glass. Reszta wieczoru upłynęła gościom w niezobowiązującej atmosferze, na inspirujących rozmowach w towarzystwie znakomitej kuchni i pysznego wina.
Partnerzy spotkania: Nobonobo, Rockfon, Saint Gobain Glass, 2Tec2, Dyson
Patronat medialny: ARCHITEKTURA MURATOR, ELLE DECORATION, ARCHITECTURE SNOB, WHITE MAD MAGAZINE, CZAS NA WNĘTRZE, DESIGN ALIVE, LABEL MAGAZINE, WERANDA MAGAZYN

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.
Problemy społeczne
Otyłość i insulinooporność zwiększają ryzyko rozwoju alzheimera. Do 2050 roku liczba chorych może się podwoić

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) liczba pacjentów chorujących na chorobę Alzheimera będzie wzrastać. Eksperci szacują, że do 2030 roku na całym świecie będzie ich 50–65 mln, a do 2050 roku – nawet dwa razy więcej. Prognozy są alarmujące, dlatego specjaliści zwracają uwagę na konieczność profilaktyki, w tym leczenia otyłości, cukrzycy typu 2 i insulinooporności. Liczne badania potwierdzają, że znacznie zwiększają one ryzyko zachorowania na choroby neurodegeneracyjne.
Media
Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.