Integracja pełna smaku. Wielkanocna Kolacja Architektów
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
„Kolacja Architektów” to cykl wyjątkowych wydarzeń organizowanych przez agencję OKK! PR od 2023 roku. Cieszące się stale rosnącą popularnością spotkania, to doskonała przestrzeń dla wspólnego dialogu architektów, projektantów i producentów, w swobodnej i spontanicznej atmosferze. Ta wysmakowana inicjatywa umożliwia gościom dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniami, prowadzenie głębokich dyskusji na tematy istotne dla branży, a także ułatwia budowanie wartościowych relacji. Ostatnia odsłona „Kolacji Architektów” odbyła się w przyjemny, wiosenny wieczór, tuż przed Wielkanocą.
Olga Kisiel-Konopka, CEO agencji OKK! PR doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważny dla branży architektoniczno-wnętrzarskiej jest networking. Kierując się tym przekonaniem stworzyła cykl spotkań, który ułatwia nawiązywanie bliskich kontaktów i współpracy pomiędzy architektami, projektantami a producentami wyposażenia wnętrz, a to wszystko w otoczeniu inspirujących wnętrz i znakomitych potraw.
Wyjątkowi goście w wyjątkowym otoczeniu
28 marca „Kolacja Architektów” odbyła się w nowej, nietuzinkowej przestrzeni. Restauracja Qchnia Artystyczna to wyjątkowe miejsce stworzone przez Martę Gessler, które znajduje się w Centrum Sztuki Współczesnej na Zamku Ujazdowskim od ponad dwóch dekad. Położona w ekskluzywnej, otoczonej zielenią części stolicy, w sąsiedztwie parku Agrykola oraz Łazienek Królewskich, restauracja zachwyca swoim urokiem i atmosferą. Jej letni taras, uznawany za jeden z najpiękniejszych w Warszawie, od lat przyciąga zarówno mieszkańców miasta, jak i gości z całego świata, stając się popularnym miejscem spotkań. Na wyjątkową kolację przybyli uznani architekci, projektanci a także wybitne gościnie specjalne, Marta Sękulska-Wrońska, Architekt, Partner, Prezes Zarządu pracowni WXCA oraz Magda Grabowska-Wacławek znana też jako Bovska, autorka tekstów, kompozytorka, ilustratorka i projektantka.
Kolacja pełna wrażeń
Wieczór rozpoczął się uroczystym powitaniem gości, a następnie przedstawieniem partnerów wydarzenia, marek od lat zaprzyjaźnionych z agencją OKK! PR: Nobonobo, Rockfon, Saint Gobain Glass, 2Tec2 oraz Dyson. Następnie Marta Sękulska-Wrońska i Bovska opowiedziały zebranym o swojej drodze zawodowej, początkach kariery, a także pasji, która jest nieodłącznym elementem ich życia. Kolejną niespodzianką dla uczestników kolacji, było oficjalne ogłoszenie Magdaleny Federowicz-Boule, Architekt, Prezes i dyrektor kreatywnej Tremend, jako ambasadorki marki Saint Gobain Glass. Reszta wieczoru upłynęła gościom w niezobowiązującej atmosferze, na inspirujących rozmowach w towarzystwie znakomitej kuchni i pysznego wina.
Partnerzy spotkania: Nobonobo, Rockfon, Saint Gobain Glass, 2Tec2, Dyson
Patronat medialny: ARCHITEKTURA MURATOR, ELLE DECORATION, ARCHITECTURE SNOB, WHITE MAD MAGAZINE, CZAS NA WNĘTRZE, DESIGN ALIVE, LABEL MAGAZINE, WERANDA MAGAZYN

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.