Intensywnie owocowa przyjemność – na zimno lub na gorąco
Tango z Mango, Leśne co Nieco i Idziemy na Jagody – każda z tych nowości stanowi unikalną kompozycję, która równie doskonale sprawdzi się podczas upalnych, letnich dni i chłodniejszych wieczorów. 75 lat doświadczenia marki Herbapol w połączeniu z nowoczesną technologią pozwoliło stworzyć te wyjątkowe produkty, które każdej chwili dodadzą więcej przyjemności.
To właśnie poczucie przyjemności jest jednym z powodów, dla których sięgamy po herbatki owocowe. Nie tylko gaszą one pragnienie, ale też pozwalają na chwilę relaksu czy poczucie się lepiej ze sobą. Dla wielu z nas to ulubione „moje 5 minut” w ciągu dnia. Oczywiście liczy się też pyszny smak, dlatego często poszukujemy nowych kompozycji, które nas zaskoczą i zachwycą. Ważne jest ponadto, aby ulubionymi napojami móc cieszyć się zarówno w domu, jak i na świeżym powietrzu, a w takim wypadku nie ma chyba wygodniejszego rozwiązania, niż herbatka w saszetce – i to taka, którą można przygotować i na zimno, i na gorąco.
Wszystkie te atuty łączą w sobie nowe, intensywnie owocowe herbatki Herbapol. To nie tylko unikalne zestawienia smakowe, ale także specjalna receptura, umożliwiająca przygotowanie ich zarówno na ciepło, jak i na zimno. Owocowy susz zalany gorącą wodą tworzy rozgrzewający, intensywnie owocowy napar – doskonały na chłodne dni, zaś w połączeniu z wodą zimną daje przyjemnie orzeźwiający napój – idealny na upały. Każda saszetka ma wygodną zawieszkę, która ułatwia przygotowanie herbatki: wystarczy zawiesić ją w filiżance, kubku czy bidonie, zalać wodą i rozkoszować się smakiem i aromatem przy każdym łyku. Te herbatki można zabrać ze sobą na spacer, przygotować z nich dużą porcję napoju na garden party, czy też przyjemnie rozgrzać się przy ulubionej książce lub filmie.
A jak smakują nowości Herbapolu? Tango z Mango jest jak zaproszenie do rajskiego ogrodu, w którym w rządzą pyszne truskawki i mango. To must-have dla amatorów egzotycznych smaków i zapachów. Leśne co Nieco to natomiast czysta przyjemność owocowo-ziołowego połączenia. W tym wariancie duet stanowią dary lasu, czyli poziomka i dzika jeżyna. Natomiast w herbatce Idziemy na Jagody głęboki aromat jagód spleciony został z delikatną słodyczą figi. To prawdziwa eksplozja smaków, która rozpieszcza zmysły.
Warto odkryć czarującą moc intensywnych, owocowych aromatów i zanurzyć się w wirze smaków z Herbapolem!

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.