Komunikaty PR

Interprint po raz pierwszy na włoskich targach Sicam

2022-11-10  |  14:00

Ponieważ Interprint udowodnił we Włoszech, że o dekorze można myśleć w sposób innowacyjny, interpretować go i prezentować zupełnie nietypowo, stoisko firmy cieszyło się ogromnym zainteresowaniem.

Zrównoważona przyszłość w zasięgu ręki

Interprint postrzega siebie jako konsultanta wzornictwa i źródło impulsów dla branży. Pod hasłem „Decors of Life” zostały pokazane trendy w najróżniejszych przestrzeniach. Domy, biura, studia wellness i obiekty sportowe, a także sklepy, restauracje i kawiarnie – jak powinny w przyszłości funkcjonować przestrzenie, w których przebywa mobilne społeczeństwo? Jak należy je projektować w sposób zrównoważony, aby harmonijnie pogodzić ze sobą dobry nastrój, styl życia i funkcjonalność? Interprint łączy dekory z różnego rodzaju nowymi i zrównoważonymi materiałami ze świata architektury i wystroju wnętrz. Pokazuje tym samym inspiracje w rzeczywistym otoczeniu i jak kreatywne mogą być dekory inspirowane różnymi materiałami.

Realistyczne aranżacje jako inspiracja

Na wystawie zaprezentowano innowacyjne pomysły i rozwiązania możliwie najbliższe rzeczywistości. Dzięki temu zwiedzający mogli uzyskać klarowny obraz tego, jak dekory sprawdzają się w połączeniu z innymi materiałami. Firma Interprint poszukiwała powierzchni, które łączą ze sobą estetykę i zrównoważoną produkcję, a tym samym pozytywnie wpływają na przyszłość projektowania wnętrz. Wykorzystano na przykład ręcznie malowane meksykańskie płytki, a także zasłony z lyocellu, pozyskiwanego z drewna eukaliptusowego, imitacja skóry z odpornego na rozdarcia, zmywalnego papieru czy ekrany akustyczne z przetworzonych butelek PET.

Firma Interprint w sposób kreatywny podeszła do tych zestawień, pokazując, jak dalece elastyczne będzie musiało być projektowanie wnętrz w przyszłości, na przykład wtedy, gdy nie będzie już różnicy między przestrzenią do życia a przestrzenią do pracy, gdy w dawnych halach fabrycznych powstaną lofty, gdy handel detaliczny nie będzie już pełnił wyłącznie funkcji zakupowej, ale będzie stanowił doświadczenie związane z marką. Dzięki odpowiednim kombinacjom materiałów i powierzchni w pomieszczeniach o czysto funkcjonalnym charakterze można stworzyć przyjazną, domową atmosferę. Firma zaprezentowała nowe dekory m.in. dla powierzchni melaminowych i folii Xelio, a także dla druku cyfrowego.

Zrównoważony rozwój nie tylko na targach

Koncentracja na zrównoważonym rozwoju i przyszłości była widoczna nie tylko w prezentacji motywów przewodnich targów.  Stoisko wystawiennicze Interprint stanowiło doskonały przykład zrównoważonego wykorzystania zasobów. Po zakończeniu targów SICAM ekspozycja nie zostanie po prostu zdemontowana i zniszczona, ale posłuży jako dodatkowy showroom w atrium firmy Interprint w Niemczech.

Skupienie się na trendach zrównoważonego rozwoju i zmianach w otoczeniu człowieka w przyszłości było głównym tematem rozmów na stoisku Interprint. Odwiedzający chętnie dyskutowali na ten temat, co znalazło odzwierciedlenie w wysokiej frekwencji gości na stoisku. Steffen Fillibeck, szef marketingu w firmie Interprint, wspomina to z ogromnym entuzjazmem: „Nasz pierwszy udział w targach SICAM zakończył się pełnym sukcesem. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Interprint był tak dobrze postrzegany przez odwiedzających. Przede wszystkim fakt, że  podejmujemy wyzwanie zmieniającego się społeczeństwa w rozwoju i prezentacji produktów spotkało się z tak dużym odzewem, był dowodem pełnej akceptacji naszego sposobu myślenia.

Była to też okazja aby osobiście spotkać się z wieloma naszymi klientami, a także nawiązać nowe kontakty. Tak więc podróż do bella Italia była naprawdę warta zachodu”.

Na tym samym poziomie: ekskluzywna współpraca z wybitnym cukiernikiem

Upominki przygotowane dla klientów Interprint były w tym roku wyjątkowe.. Aby sprostać wysokim wymaganiom w zakresie wzornictwa, innowacji i zrównoważonego rozwoju, firma musiała znaleźć partnera tego samego kalibru – i znalazła go w osobie Davide Comaschi. Zarówno Interprint jak i Comaschi wyróżniają się wysokim poziomem jakości i designu. Włoski cukiernik, zdobywca kilku międzynarodowych nagród, podobnie jak Interprint opowiada się za oglądaniem swoich produktów z nowych, zaskakujących perspektyw i precyzyjnie inscenizuje design jako zmysłowe doświadczenie. Przywodzi to na myśl sentencję, którą Interprint witał odwiedzających: „Zapraszamy do odkrywania i podziwiania designu, jakiego jeszcze nie znacie”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.