Komunikaty PR

Istne serrrowe szaleństwo powraca do KFC!

2021-01-19  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Zimno i pada śnieg? Bestia ze wschodu zmroziła Wasze policzki? Potrzebujecie solidnej porcji energii, by przetrwać największe chłody? W taką pogodę nie ma nic lepszego niż zjeść coś soczystego i rozgrzewającego. A jak jest jeszcze pełne smakowitego cheddara, to już nie lada gratka. Wraz z promocją „Rozgrzewające sery” do KFC powraca prawdziwa serowa uczta! Nie będziecie mogli się jej oprzeć!

Przyszła wreszcie tak wyczekiwana przez wielu z nas zima. Po sankach, długim spacerze, bitwie na śnieżki czy po morsowaniu idealnie sprawdzą się soczysty kurczak z KFC w jedynej w swoim rodzaju, sekretnej panierce i przepysznym  serem. I to nie lada ser – a esencjonalny i aromatyczny cheddar, który nadaje potrawom niezwykłej głębi. Nic dziwnego, że na całym świecie tak chętnie po niego sięgamy.

Serowy Grander czy Wrapper? A może legendarne serowe Qurrito serwowane wyłącznie w sieci KFC? Nie ważne co wybierzecie – możecie być pewni, że każde z tych dań będzie ucztą dla waszego podniebienia, a delikatnie pikantny smak kurczaka KFC rozgrzeje wasze zmysły. To jeszcze nie wszystko. W zimowej ofercie KFC znajdziecie również gorące frytki Kentucky Fries serwowane z sosem Cheddar i boczkiem.

Promocja „Rozgrzewające sery” jest już dostępna we wszystkich restauracjach KFC na terenie całego kraju – zarówno na wynos, w dostawie jak i przez okienko Drive Thru. Można również łatwo i bezpiecznie złożyć zamówienie wcześniej przez aplikację KFC Collect, a następnie odebrać o dogodnej porze we wskazanej restauracji, w Drive Thru lub – po wybraniu opcji „Parking Pickup” – otrzymać zamówienie prosto do samochodu.

To co, idziemy korzystać z uroków zimy, a potem zamawiamy rozgrzewające KFC do domu?

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.