Jadalnia w jasnej odsłonie z Beckers
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Jadalnia stanowi często centrum życia rodzinnego. To miejsce, w którym nie tylko spożywamy posiłki, ale też gościmy przyjaciół lub prowadzimy rozmowy z bliskimi. Aby w tym wnętrzu każdy czuł się komfortowo, w wystroju warto postawić na sprawdzone rozwiązania kolorystyczne. Marka Beckers przygotowała aranżacyjne propozycje w jasnym wydaniu, które zapewnią przyjemną atmosferę w jadalni niezależnie od stylu, w jakim jest urządzona.
Jasne kolory charakteryzują się dużą uniwersalnością, dlatego dobrze komponują się z różnymi stylami wnętrzarskimi. Odcień Porcelain Grey z palety Beckers Designer Kitchen & Bathroom rozjaśni przestrzeń, a w przypadku małych pomieszczeń, dodatkowo optyczne je powiększy. Biała wisząca lampa doda wnętrzu nowoczesności, nie obciążając przy tym aranżacji. Czarna ława wprowadzi do stylizacji przyciągający oko kontrast i świetnie sprawdzi się w roli miejsca do wypoczynku i wspólnych rozmów. Farba jest dedykowana do bardziej wymagających pomieszczeń, jest więc odporna na wnikanie tłuszczów i zabrudzeń, a jednocześnie zapewnia łatwe usuwanie plam.
W jadalni pomalowanej delikatną barwą Luna z serii Beckers Designer Colour z powodzeniem możemy wprowadzić odrobinę żywego koloru. Deski podłogowe w wiśniową szachownicę urozmaicą wystrój, stylem nawiązując do wiejskiego domku. Trójwymiarowości aranżacji doda sztukateria komponująca się z kolorem ścian. Pomostem między współczesnością a przeszłością będzie regał z dekoracyjnymi talerzami, który swobodnie wpisze się w panujący we wnętrzu klimat.
Nic bardziej nie kojarzy się z delikatnością i przyjemnością niż krem i czekolada. Beż Swan w połączeniu z matowym brązem Classic z linii Väggfärg Colour wprowadzą do pomieszczenia ciepłą atmosferę, która będzie sprzyjać długim spotkaniom przy stole. Prosty blat i różnobarwne drewniane krzesła podkreślą klasyczny wystrój jadalni. Jasny odcień będzie stanowić wdzięczne tło dla osobistych pamiątek, dzięki czemu wyeksponujemy to, co dla nas naprawdę ważne.
Więcej pomysłów na jadalnie w jasnych barwach można znaleźć na stronie: https://beckers.pl/inspiracje.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.