Jadalnia w jasnej odsłonie z Beckers
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Jadalnia stanowi często centrum życia rodzinnego. To miejsce, w którym nie tylko spożywamy posiłki, ale też gościmy przyjaciół lub prowadzimy rozmowy z bliskimi. Aby w tym wnętrzu każdy czuł się komfortowo, w wystroju warto postawić na sprawdzone rozwiązania kolorystyczne. Marka Beckers przygotowała aranżacyjne propozycje w jasnym wydaniu, które zapewnią przyjemną atmosferę w jadalni niezależnie od stylu, w jakim jest urządzona.
Jasne kolory charakteryzują się dużą uniwersalnością, dlatego dobrze komponują się z różnymi stylami wnętrzarskimi. Odcień Porcelain Grey z palety Beckers Designer Kitchen & Bathroom rozjaśni przestrzeń, a w przypadku małych pomieszczeń, dodatkowo optyczne je powiększy. Biała wisząca lampa doda wnętrzu nowoczesności, nie obciążając przy tym aranżacji. Czarna ława wprowadzi do stylizacji przyciągający oko kontrast i świetnie sprawdzi się w roli miejsca do wypoczynku i wspólnych rozmów. Farba jest dedykowana do bardziej wymagających pomieszczeń, jest więc odporna na wnikanie tłuszczów i zabrudzeń, a jednocześnie zapewnia łatwe usuwanie plam.
W jadalni pomalowanej delikatną barwą Luna z serii Beckers Designer Colour z powodzeniem możemy wprowadzić odrobinę żywego koloru. Deski podłogowe w wiśniową szachownicę urozmaicą wystrój, stylem nawiązując do wiejskiego domku. Trójwymiarowości aranżacji doda sztukateria komponująca się z kolorem ścian. Pomostem między współczesnością a przeszłością będzie regał z dekoracyjnymi talerzami, który swobodnie wpisze się w panujący we wnętrzu klimat.
Nic bardziej nie kojarzy się z delikatnością i przyjemnością niż krem i czekolada. Beż Swan w połączeniu z matowym brązem Classic z linii Väggfärg Colour wprowadzą do pomieszczenia ciepłą atmosferę, która będzie sprzyjać długim spotkaniom przy stole. Prosty blat i różnobarwne drewniane krzesła podkreślą klasyczny wystrój jadalni. Jasny odcień będzie stanowić wdzięczne tło dla osobistych pamiątek, dzięki czemu wyeksponujemy to, co dla nas naprawdę ważne.
Więcej pomysłów na jadalnie w jasnych barwach można znaleźć na stronie: https://beckers.pl/inspiracje.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.