Komunikaty PR

Jak się postaramy, będzie dobrze!

2020-05-06  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Czy pandemia wpłynie na nasze funkcjonowanie, nie tylko w biznesie, ale także w społeczeństwie? Jak w przyszłości będą wyglądać domy, kina, hotele, restauracje? Czy w sytuacji, w której się znaleźliśmy, można mówić o jakichkolwiek nowych szansach dla branży wnętrzarskiej i architektonicznej? O tych zagadnieniach rozmawiali podczas webinaru zainicjowanego przez agencję OKK! PR m.in. Robert Konieczny oraz Robert Majkut. Frekwencja dopisała, a na forum trwała ożywiona dyskusja środowiska projektowego.

Autorskie spotkania z Robertem Koniecznym (KWK Promes) i Robertem Majkutem (Robert Majkut Design), zawsze gromadzą wielu gości, chcących inspirować się ich wiedzą i doświadczeniem. 30 kwietnia 2020 r. ci znakomici architekci wzięli udział w pierwszym zorganizowanym przez agencję OKK! PR webinarze „OKK! design Branża wnętrzarska w dobie epidemii”. Poza architektami w spotkaniu uczestniczył także Waldemar Tomczuk, reprezentujący firmę VASCO. Dyskusję moderowała Olga Kisiel-Konopka, dyrektor zarządzający agencji OKK! PR. Funkcję Mecenasa konferencji objął Geberit, a Partnerem została marka VASCO.

“Breaking news”

Robert Majkut rozpoczął to wirtualne spotkanie narracją podczas której opisał tło z punktu widzenia kulturoznawcy i przeniósł swoje wnioski na obszar projektowy, dając szansę na znalezienie nowego i nieodkrytego potencjału sytuacji w jakiej się znaleźli twórcy, jednocześnie dzieląc swoje obawy w stosunku do kondycji człowieczeństwa i możliwych następstw.

-Dystans społeczny na pewno będzie miał wpływ na projekty, szczególnie przestrzeni publicznych. Będziemy musieli sięgnąć do fundamentów projektowania niektórych miejsc, przedefiniować je, aby dostosować się do nowej rzeczywistości. Zastanawiam się, jak będą wyglądać biura, kina, sale koncertowe… Restauracje, które mieściły się w starych kamienicach, nagle mogą okazać się niewystarczające pod względem powierzchni, ze względu na odległości, które musimy zachowywać. Nie tylko ze względu na obostrzenia, ale także na komfort psychiczny konsumentów. Tak naprawdę, dużo zależy od nas - podsumował designer, prezentując przed kamerą własnoręcznie przygotowany optymistyczny pasek ekranowy z napisem: Łamiąca wiadomość. Jak się postaramy, będzie dobrze.

Okazja do rozwoju

Robert Konieczny przywitał widzów z tarasu swojej Arki, która zdobyła tytuł najlepszego domu świata magazynu Wallpaper. Architekt podkreślił rolę koncepcji w procesie projektowym i zauważył, że polscy architekci rzadko mogą sobie pozwolić na spokojną i długotrwałą pracę na tym etapie. Nawiązał również do problemów związanych z ochroną środowiska oraz zarządzaniem zasobami.

-Żyjąc wśród natury, zacząłem się martwić brakiem wody. Od dłuższego czasu mamy idealną, słoneczną pogodę, ale to nie jest już źródłem radości. Wolałbym, aby spadł deszcz. Teraz jest czas na to, aby pomyśleć nad projektami, które pomogą naturze, nad tym, jak zatrzymywać i magazynować wodę… To także czas, który można wykorzystać na rozwój. Mamy teraz szansę na wydłużenie procesu przygotowania projektu koncepcyjnego. Na to, aby przemyśleć dokładnie rozwiązania, które chcemy wprowadzić, udoskonalić architekturę.

Design w czasie epidemii

Podczas spotkania głos zabrał również Dyrektor działu VASCO Ventilation Poland, Waldemar Tomczuk, który opowiedział o sytuacji w firmie i o tym, w jaki sposób przeprowadzane są obecnie szkolenia produktowe.

-Musieliśmy się zatrzymać, przemyśleć nasze nawyki. Prowadziłem setki szkoleń, zawsze bezpośrednio. Obecnie, jest to trudne, bo komunikujemy się online, nie widzę reakcji uczestników. Ale są też pozytywne aspekty - więcej osób uczestniczy w naszych spotkaniach - dostęp jest łatwiejszy, bo nie trzeba wprowadzać zmian w kalendarzu i dojeżdżać. A dyskusja toczy się bez przeszkód.

Wideo z webinaru jest dostępne pod linkiem:

https://s3.amazonaws.com/site-archiebot-production/storage/a_e19f58f9a2412ccce8802887dfdc4f30/staiztvuvrxprgsboif1lmvhuideehexxxfxgjwvq7emnn2jurbxujgi076n8wvj.mp4

Więcej na: http://www.okkpr.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy Biuro prasowe
2025-08-06 | 13:45

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Urządzanie domu daje możliwość stworzenia przestrzeni, w której po prostu dobrze się żyje. Niezależnie od tego, czy właśnie wprowadzasz się do nowego mieszkania, robisz
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.