Komunikaty PR

Jak wołowina z USA zmieniała rynek kulinarny nad Wisłą

2024-09-27  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maria Woźniak
Tender Meat sp. z o.o.

Wolności 21
09-100 Płońsk
biuro|tendermeat.pl| |biuro|tendermeat.pl
+23 662 69 20
www.tendermeat.pl

Budowanie rynku wołowiny premium w Polsce to proces, który rozpoczął się niemal dwie dekady temu, kiedy steki były jeszcze egzotycznym rarytasem. Obecnie Polacy coraz chętniej sięgają po najwyższej jakości mięso na steki, a sprzedaż tego rodzaju produktów notuje znaczące wzrosty z roku na rok. W dużej mierze jest to zasługa firmy Tender Meat sp. z o.o., która w 2001 roku wprowadziła na polski rynek amerykańską wołowinę o najwyższych standardach jakości.

Na początku lat dwutysięcznych termin kulinarna wołowina stekowa był praktycznie nieznany. Wołowina kojarzyła się głównie z mięsem do rosołu, pieczeni, bitek czy zrazów, ewentualnie na tatar. Sytuacja ta zmieniała się stopniowo wraz z rosnącą świadomością kulinarną Polaków i systematycznym budowaniem mody na steki z wyższej półki przez dystrybutorów mięsa premium. Dzisiaj Tender Meat sp. z o.o. z dumą oferuje szeroki wybór steków restauracyjnej klasy nie tylko w segmencie HoReCa, ale także w detalu za pośrednictwem swojego internetowego butiku mięsnego BBQ.PL oraz dostarczając steki do specjalistycznych sklepów mięsnych, a nawet sieci detalicznych.

„Kiedy rozpoczynaliśmy tę przygodę, to właśnie od amerykańskich hodowców i producentów mięsa uczyliśmy się wszystkiego o kulinarnej wołowinie – od klasyfikacji jakości po najdrobniejsze szczegóły procesu hodowli,” wspomina właściciel firmy. „Organizowaliśmy wyjazdy studyjne do USA, gdzie razem z szefami kuchni poznawaliśmy tajniki produkcji steków, doskonaląc wiedzę o tym, co wyróżnia wołowinę premium. Dziś jesteśmy dumni, że możemy tę wiedzę przekazywać dalej i kreować nowe standardy jakości na polskim rynku.”

Internetowy butik BBQ.PL jest miejscem, gdzie klienci mogą wybierać spośród bogatego asortymentu mięs, w tym słynnych amerykańskich steków: Ribeye, T-Bone, New York Strip czy Porterhouse. Wysokie standardy, wieloletnie doświadczenie oraz inspiracja najlepszymi praktykami z USA pozwalają firmie dostarczać mięso, które zachwyca nawet najbardziej wymagających konsumentów.

„Naszym celem jest oferowanie mięsa, które gwarantuje powtarzalność i pewność, że za każdym razem klient otrzyma produkt wysokiej jakości za jaką zapłacił,” dodaje właściciel. „Amerykańska wołowina, która od lat dominuje w naszej ofercie, stanowi fundament tego podejścia – jej popularność jest najlepszym dowodem na to, że Polacy nie boją się już wyższych cen, jeśli w zamian otrzymują produkt najwyższej klasy.”

Ten sukces to wynik długoletniej edukacji rynku oraz budowania świadomości jakości premium w segmencie mięsa wołowego. Tender Meat sp. z o.o. nadal zamierza rozwijać ofertę, odpowiadając na rosnące potrzeby konsumentów oraz przyczyniając się do dalszego rozwoju kultury kulinarnej w Polsce. A wszystko po to, by jak najwięcej Polaków mogło cieszyć się doskonałymi stekami zarówno w restauracjach, jak również w zaciszu własnego domu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tender Meat sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.