Jak zaprojektować pokój dla dziecka – webinar OKK! design i WZ STUDIO
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W jaki sposób zaaranżować przestrzeń dla dziecka, aby była przytulna i funkcjonalna oraz stymulowała jego rozwój na każdym etapie życia? Dlaczego odpowiedni dobór mebli jest szczególnie ważny dla bezpieczeństwa malucha? Jakie są niezbędne elementy wystroju w pokoju niemowlaka, a jakie w pokoju ucznia? Na te i inne pytania poznamy odpowiedź podczas kolejnego bezpłatnego webinaru OKK! design z udziałem WZ STUDIO.
Najbliższe spotkanie z cyklu OKK! design zaplanowano na piątek 26 lutego 2021 roku na godzinę 12.00. Gośćmi spotkania będą architektki Ada Skwira i Małgorzata Liebhart z warszawskiej pracowni projektowania wnętrz WZ STUDIO. Partnerami spotkania są marki Barlinek oraz Kontakt-Simon.
W trakcie rozmowy uczestnicy spotkania poszukiwać będą odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak zaprojektować pokój dziecięcy, aby w przyszłości wystarczyła metamorfoza a nie remont?
- Niezbędne elementy w pokoju niemowlaka i w pokoju ucznia.
- Odpowiednia kolorystyka do pokoju dziecka.
- Bezpieczne meble w pokoju malucha. Zabezpieczenia, odpowiednia forma mebli.
- Dekoracyjne elementy stymulujące rozwój dziecka.
Gośćmi specjalnymi webinaru będzie pracownia projektowania wnętrz WZ STUDIO, którą reprezentują architektki Ada Skwira i Małgorzata Liebhart. W trakcie spotkania online architektki przedstawią wybrane projekty z portfolio WZ STUDIO i na ich przykładzie opowiedzą o tym, jak stworzyć pokój dziecka, który będzie połączeniem funkcjonalności i przytulności, a także stanie się azylem młodego człowieka. Architektki zdradzą tajniki projektowania pomieszczeń dziecięcych, skupiając się na niezbędnych elementach wystroju wnętrza, odpowiedniej kolorystyce a także odpowiednich meblach i zabezpieczeniach, które mają zapewnić jak największe bezpieczeństwo.
Architektki Ada Skwira i Małgorzata Liebhart to absolwentki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Pracownia WZ STUDIO działa na rynku od 2014 roku, ma za sobą lata doświadczeń i dziesiątki zrealizowanych projektów. Architektki kierują się zasadą, że sztuka mądrego wyboru musi się opierać na dbałości o każdy detal, a najlepsze rozwiązania to takie, które umożliwiły osiągnięcie równowagi pomiędzy funkcjonalnością i estetyką. Projektują mieszkania, domy, biura oraz przestrzenie komercyjne. Często goszczą w programach telewizyjnych, gdzie występują w roli ekspertów z dziedziny architektury wnętrz.
Partnerem spotkania jest marka Barlinek, wiodący producent warstwowych podłóg drewnianych, z ramienia której wystąpi Jacek Kula. Drugim partnerem webinaru jest Kontakt-Simon, od 100 lat produkujący osprzęt elektroinstalacyjny oraz systemy rozprowadzania energii elektrycznej. Przedstawiciel marki, Marcin Oleszczuk, przedstawi wybrane i sprawdzone rozwiązania oraz opowie o tym, dlaczego gniazdka elektryczne mogą stać się dekoracją pomieszczenia.
Aby wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu, które odbędzie się online w dniu 26 lutego 2021 r. o godz. 12.00, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://tiny.pl/rld8q
Wydarzenie online dostępne jest również na fanpage’u OKK! design.
Partnerzy spotkania: Barlinek oraz Kontakt-Simon
Patroni webinarów OKK! design: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, MAGAZIF.com, Foorni.pl, Example.pl, Exspace.pl, Designteka.pl
Organizator: OKK! PR
AGENDA SPOTKANIA:
12.00 – powitanie gości i widzów
12.05 – Z Podłogą Barlinka - zdrowo i bezpiecznie (Jacek Kula, Barlinek)
12.25 – Co jeszcze może stać się funkcjonalną dekoracją pokoi dziecięcych? Czy gniazdka elektryczne mogą stać się biżuterią pomieszczenia? (Marcin Oleszczuk, KONTAKT-SIMON)
12.45 – Jak zaprojektować pokój dziecięcy? (arch. Ada Skwira i arch. Małgorzata Liebhart, WZ STUDIO)
13.25 – pytania widzów do WZ STUDIO

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.