Jaki podzielić się miłością z bliskimi? Znamy na to sposób!
Obchodzone 14 lutego Walentynki stanowią świetną okazję do podziękowania ukochanym osobom za to, że są obecne w naszym życiu. Miłe słowo oraz drobny prezent z pewnością wywołają uśmiech na twarzy najbliższych. Sprawdzonym upominkiem na Walentynki są słodycze, o czym doskonale wie marka Ptasie Mleczko®, która z tej okazji zorganizowała wyjątkowy konkurs „Podziel się z miłością”. To idealny sposób, aby nie tylko zaskoczyć bliskich pysznymi słodkościami, ale również wygrać fantastyczne nagrody, które uprzyjemnią święto zakochanych i wspólnie spędzone z bliską osobą chwile.
Konkurs pt. „Podziel się z miłością” to doskonała okazja, by uprzyjemnić dzień spędzony wspólnie z bliską sercu osobą, a także możliwość wykazania się kreatywnością i wygrania wyjątkowych nagród. Zasady są niezwykle proste. Uczestnicy zobowiązani są do zakupu minimum jednego pudełka pianek Ptasie Mleczko® o dowolnym smaku, zachowania dowodu zakupu i zarejestrowania się na stronie: www.ptasiemleczko.pl. Następnie należy wykonać zadanie konkursowe, które brzmi: „Podziel się słodkim i lekkim wyznaniem dla swojej drugiej połowy” oraz dołączyć do niego zdjęcia dowodu zakupu potwierdzającego kupno dowolnego opakowania pianek Ptasie Mleczko®.
W tym konkursie liczy się przede wszystkim kreatywność, oryginalność i dobry smak. Na laureatów czekają wyjątkowe nagrody w postaci: 4 kart przedpłaconych Sodexo o wartości 1500,00 zł, 28 kart przedpłaconych Sodexo o wartości 400,00 zł i aż 100 walentynkowych boxów z niebiańsko lekkimi piankami Ptasie Mleczko®. Karty gotówkowe pozwolą na spędzenie romantycznych chwil we dwoje np. podczas wyjazdu lub kolacji przy świecach, natomiast w przypadku zupełnie innego pomysłu na przeznaczenie pieniędzy - nic nie stoi na przeszkodzie. Karty Sodexo są uniwersalne i można użyć ich w dowolnym miejscu i celu. Ale to nie koniec nagród! Marka Ptasie Mleczko® postanowiła docenić i wyróżnić starania uczestników konkursu, dlatego najlepsze wyznania przesłane do 5.02 mają szansę ukazać się na walentynkowym ekranie w samym sercu Warszawy!
Oprócz aktywacji konsumenckiej, koordynowanej przez agencję GoldenSubmarine, marka Ptasie Mleczko® prowadzi szerokie działania w ramach kampanii walentynkowej. Agencja zajmuje się również prowadzeniem działań w social mediach E.Wedel. Z kolei agencja mediowa Zenith odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów, w tym też udział marki w walentynkowym wydaniu Dzień Dobry TVN, zaś agencja Liquid Thread koordynuje współprace z influencerami. Komunikacją Public Relations zajmuje się Walk PR.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie
Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.
Edukacja
Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.
Media
Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.