Komunikaty PR

Jakość, smak i wygoda - nowe Dania Gotowe Premium

2020-03-06  |  01:00
Biuro prasowe

Nowe oczekiwania konsumentów

Rosnąca popularność dań gotowych jest silnie związana ze zmianami w stylu odżywiania się. Konsumenci bardzo cenią dziś takie propozycje kulinarne, których przygotowanie nie wymaga dużo czasu i wysiłku. Jednocześnie wzrasta świadomość znaczenia jakości spożywanych produktów – dlatego tak szybko poszerza się grupa osób, które poszukują produktów z tzw. czystą etykietą – bez dodatku konserwantów czy wzmacniaczy smaku.

Wprowadzane na rynek Dania Gotowe Premium od Sokołowa spełniają nowe oczekiwania konsumentów. – Poszerzamy asortyment o kolejne, innowacyjne propozycje, które wychodzą naprzeciw potrzeb klientów – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Naszym celem było stworzenie dań, które w pełni zaspokoją smakowe preferencje naszych odbiorców, jak również ich wymagania odnośnie wysokiej jakości oraz łatwości i wygody przygotowania. Proponujemy dania odpowiednio zbilansowane, komplementarne, które są doskonałą propozycją wzbogacenia codziennego jadłospisu.

Dania na każdy dzień

Nowe Dania Gotowe marki Sokołów wyróżnia jakość produktów premium. Nie zawierają konserwantów, fosforanów, sztucznych barwników ani wzmacniaczy smaku. Asortyment smaków został dobrany na podstawie analizy trendów na rynku. Dania wyróżnia odpowiednie połączenie składników o wyraźnych, naturalnych smakach. Głównym elementem mięsnym są roladki, a ich wyróżnikiem – nadzienia i sosy z wykorzystaniem warzyw. Odpowiednio dobrany dodatek skrobiowy – w postaci różnego rodzaju kasz bądź ryżu – podkreśla charakter dania. 

Jako pierwsze w nowej linii pojawiły się dania:

  • Roladki wołowe nadziewane ogórkiem i boczkiem w sosie pieczeniowym z kaszą pęczak – klasyczne zestawienie, zajmujące wysokie miejsce w najbardziej popularnych i lubianych daniach obiadowych. Odpowiednio przyprawiony sos pieczeniowy daje głębię smaku, a dodatek kaszy pęczak świetnie uzupełnia całość.
  • Roladki wieprzowe nadziewane szpinakiem i serem w sosie śmietanowym z kuskusem perłowym – wykwintne danie, które zachwyci smakiem i doda energii w porze lunchu. Roladka mięsna, szpinak, delikatny śmietanowy sos – w tej kompozycji wszystkie składniki tworzą idealnie dobrany zestaw.
  • Roladki drobiowe z nadzieniem marchewkowym w sosie śmietanowo-koperkowym z ryżem – danie dla osób, które preferują łagodne nuty smakowe. Roladki z delikatnego mięsa, wypełnione farszem z marchewki o lekkiej, naturalnej słodyczy, zatopione w sosie z dodatkiem koperku. Ryż pasuje tu idealnie, uzupełniając danie.
  • Pulpety wieprzowe klasyczne w sosie pomidorowym z ryżem – danie niezwykle popularne, uniwersalna i apetyczna propozycja kulinarna. Bogaty w pomidory sos dodaje świeżego aromatu, a naturalne przyprawy uwypuklają smak mięsa. Danie lekkie, a zarazem pożywne.

Termostabilna tacka umożliwia wygodne i szybkie przygotowanie dania w kuchence mikrofalowej (bezpośrednio na tacce). Po przełożeniu do odpowiedniego naczynia – danie można również podgrzać w piekarniku bądź na płycie gazowej czy elektrycznej. Po kilku minutach pełnowartościowy i smaczny posiłek jest już gotowy. Nowoczesne opakowanie dodatkowo umożliwia zachowanie w wysokim stopniu wartości odżywczych oraz wydłużenie terminu przydatności do spożycia.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.