Jedzenie dopasowane do nastroju, czyli Mood Food z VEGETA
Ulubiona przekąska, danie przywołujące miłe wspomnienia czy potrawa, dzięki której czujemy się lepiej – to drobne przyjemności, które możemy zaserwować sobie każdego dnia. Mood Food, bo o nim mowa, to sposób na wprawienie się w dobry nastrój, a także urozmaicenie codziennych momentów. Jednak niekiedy zdarza się, że sami nie wiemy, na co mamy dzisiaj ochotę. Marka VEGETA przybywa z rozwiązaniem i pomaga w dopasowaniu FOODU do MOODU.
Czym jest Mood Food?
Mood Food to obecnie jeden z wiodących trendów żywieniowych. Na czym polega? Na dopasowaniu jedzenia do nastroju w danej chwili. Stawiamy na potrawy, które nie tylko zaspokoją nasz głód i dostarczą niezbędnych składników odżywczych, ale także dadzą nam poczucie komfortu i satysfakcji. Kierujemy się indywidualnymi potrzebami w konkrentym momencie, tak aby czerpać z jedzenia przyjemność. To także idealny sposób na celebrowanie chwili i urozmaicenie każdego dnia.
Na jaki Food masz Mood?
Jedzenie to jeden z najważniejszych obszarów naszego życia. Codziennie mamy do zaplanowania minium kilka posiłków, które dostarczą nam niezbędnej energii. Nic dziwnego, że często stajemy przed pytaniem: „co dzisiaj zjeść?”. VEGETA przybywa z pomocą. Na stronie marki znaleźć można quiz, który w kilka chwil podpowie pyszne potrawy – dopasowane zarówno do preferencji żywieniowych, jak i aktualnego nastroju. Wystarczy odpowiedzieć na kilka pytań by dowiedzieć się, czy nasz obecny stan to „Only Good Vibes”, „I want adventure”, „Hooneymoonish” czy coś zupełnie innego. Wraz z wynikiem quizu uzyskamy także kulinarne inspiracje – propozycję konkretnego dania, a także kilka jego alternatyw.
Wszystko smakuje lepiej z VEGETA
Niezależnie od przygotowywanej potrawy, o jej idealne doprawienie i wyrazisty smak zadba VEGETA Uniwersalna. To sprawdzone rozwiązanie, które towarzyszy nam w kuchni od 65 lat. Mieszanka przypraw VEGETA stanowi oryginalne połączenie starannie wyważonych proporcji przypraw oraz suszonych warzyw. Dzięki jej wszechstronnemu zastosowaniu, idealnie sprawdzi się do różnorodnych potraw – od zup po dania warzywne i mięsne, duszone i grillowane. W bogatym portfolio marki można znaleźć również m.in. mieszanki przypraw dostosowane do potraw, piramidki smaku, fixy, kostki rosołowe, przyprawy w płynie oraz przyprawę warzywną BIO. Z VEGETA gotowanie staje się pasją, a kuchnia polem do kreatywnego wyrażania siebie.
Quiz oraz wszystkie przepisy znajdują się w zakładce Mood Food na oficjalnej stronie marki: https://www.vegeta.pl/pl/mood-food

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.