Komunikaty PR

Jedzenie dopasowane do nastroju, czyli Mood Food z VEGETA

2024-06-19  |  01:00
Biuro prasowe

Ulubiona przekąska, danie przywołujące miłe wspomnienia czy potrawa, dzięki której czujemy się lepiej – to drobne przyjemności, które możemy zaserwować sobie każdego dnia. Mood Food, bo o nim mowa, to sposób na wprawienie się w dobry nastrój, a także urozmaicenie codziennych momentów. Jednak niekiedy zdarza się, że sami nie wiemy, na co mamy dzisiaj ochotę. Marka VEGETA przybywa z rozwiązaniem i pomaga w dopasowaniu FOODU do MOODU.

Czym jest Mood Food?

Mood Food to obecnie jeden z wiodących trendów żywieniowych. Na czym polega? Na dopasowaniu jedzenia do nastroju w danej chwili. Stawiamy na potrawy, które nie tylko zaspokoją nasz głód i dostarczą niezbędnych składników odżywczych, ale także dadzą nam poczucie komfortu i satysfakcji. Kierujemy się indywidualnymi potrzebami w konkrentym momencie, tak aby czerpać z jedzenia przyjemność. To także idealny sposób na celebrowanie chwili i urozmaicenie każdego dnia.

Na jaki Food masz Mood?

Jedzenie to jeden z najważniejszych obszarów naszego życia. Codziennie mamy do zaplanowania minium kilka posiłków, które dostarczą nam niezbędnej energii. Nic dziwnego, że często stajemy przed pytaniem: „co dzisiaj zjeść?”. VEGETA przybywa z pomocą. Na stronie marki znaleźć można quiz, który w kilka chwil podpowie pyszne potrawy – dopasowane zarówno do preferencji żywieniowych, jak i aktualnego nastroju. Wystarczy odpowiedzieć na kilka pytań by dowiedzieć się, czy nasz obecny stan to „Only Good Vibes”, „I want adventure”, „Hooneymoonish” czy coś zupełnie innego. Wraz z wynikiem quizu uzyskamy także kulinarne inspiracje – propozycję konkretnego dania, a także kilka jego alternatyw.

Wszystko smakuje lepiej z VEGETA

Niezależnie od przygotowywanej potrawy, o jej idealne doprawienie i wyrazisty smak zadba VEGETA Uniwersalna. To sprawdzone rozwiązanie, które towarzyszy nam w kuchni od 65 lat. Mieszanka przypraw VEGETA stanowi oryginalne połączenie starannie wyważonych proporcji przypraw oraz suszonych warzyw. Dzięki jej wszechstronnemu zastosowaniu, idealnie sprawdzi się do różnorodnych potraw – od zup po dania warzywne i mięsne, duszone i grillowane. W bogatym portfolio marki można znaleźć również m.in. mieszanki przypraw dostosowane do potraw, piramidki smaku, fixy,  kostki rosołowe, przyprawy w płynie oraz przyprawę warzywną BIO. Z VEGETA gotowanie staje się pasją, a kuchnia polem do kreatywnego wyrażania siebie.

Quiz oraz wszystkie przepisy znajdują się w zakładce Mood Food na oficjalnej stronie marki: https://www.vegeta.pl/pl/mood-food

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.