Komunikaty PR

JemyJemy warzywne zupy kremy

2022-06-21  |  10:05

Lekkie, pożywne i mocno warzywne są cztery nowe zupy kremy, które w czerwcu dołączyły do portfolio marki JemyJemy. To bezmięsna i bezglutenowa propozycja dla konsumentów poszukujących pełnowartościowych dań gotowych od rynkowego lidera w segmencie zup ambientowych.

W najnowszej ofercie marki JemyJemy znalazły się cztery gęste i aromatyczne zupy kremy: z  pomidorów, z pieczarek, z zielonego groszku oraz z dyni. Zostały skomponowane z wyselekcjonowanych świeżych warzyw, doskonale doprawione ziołami i śmietanką. Domowy smak każdej zupy dopracowano w najdrobniejszych szczegółach. Można je podawać solo lub z ulubionymi dodatkami – kulkami mozzarelli, prażonymi ziarnami dyni, grzankami czy groszkiem ptysiowym.

Zupy kremy są dostępne w charakterystycznych, wygodnych opakowaniach typu softpack. Dzięki procesowi obróbki termicznej zachowują najwyższą jakość i smak bez konieczności przechowywania ich w lodówce. Nie zawierają mięsa, konserwantów, barwników ani glutenu.

Gotowe zupy kremy wystarczy przelać do naczynia i podgrzać, by w kilka chwil cieszyć się smacznym, pełnowartościowym ciepłym posiłkiem. To idealny pomysł na szybki obiad w biurze, podczas wyjazdu za miasto, czy pożywną przekąskę w ciągu dnia.

Nowe produkty są dostępne w sprzedaży od czerwca w cenie detalicznej ok. 6,49 zł/375 g. Więcej informacji o pełnej ofercie marki na www.jemyjemy.com.                           

Producent: PROFI S.A.

  • JemyJemy Zupa krem z pomidorów (375 g)
  • JemyJemy Zupa krem z pieczarek (375 g)
  • JemyJemy Zupa krem z zielonego groszku (375 g)
  • JemyJemy Zupa krem z dyni (375 g)
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.