Jeremy Sochan powraca na boisko 4MOVE! Wielka premiera kampanii
Jeremy Sochan i FoodCare kontynuują owocną współpracę przy promocji marki 4MOVE. Tej wiosny polska gwiazda NBA i producent napojów izotonicznych podają piłkę jeszcze dalej w kampanii pod hasłem: „Now it's your move to write your own story”.
Marka 4MOVE od lat wspiera najlepszych sportowców i dostarcza produkty osobom ceniącym aktywny i zdrowy styl życia. W tym sezonie polska gwiazda NBA – Jeremy Sochan, wspólnie z 4MOVE, chcą inspirować innych do podejmowania wyzwań, przełamywania ograniczeń i tworzenia własnych, osobistych i wyjątkowych historii. Główny przekaz kampanii wyraża hasło: „Now it's your move to write your own story”.
– Jesteśmy dumni z faktu, że Jeremy Sochan zaufał marce 4MOVE, która łączy wszystkich pasjonatów sportu, sięgających wyłącznie po sprawdzone produkty. W kampanii 4MOVE z przyjemnością oglądamy Jeremiego na boisku, dlatego też mocno trzymamy kciuki za jego szybki powrót do zdrowia. Z wielkimi nadziejami czekamy na występy naszego ambasadora w narodowych barwach – zaznacza Wiesław Włodarski, właściciel FoodCare.
Jeremy Sochan ma za sobą drugi sezon w najlepszej koszykarskiej lidze świata. Obecnie 20-latek powraca do zdrowia po urazie, a jego kolejnym celem jest gra w turnieju kwalifikacyjnym do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Do momentu odniesienia urazu Polak pojawił się na parkiecie we wszystkich meczach San Antonio Spurs. Drugi rok z rzędu wziął też udział w starciu najlepszych młodych zawodników ligi podczas weekendu gwiazd NBA.
Wizerunek Jeremiego Sochana znalazł się na wszystkich napojach 4MOVE dostępnych w polskich i zagranicznych sklepach. Kampania „Now it's your move" realizowana jest poprzez kreacje DOOH i OOH, reklamę telewizyjną oraz działania w mediach społecznościowych.
Zaangażowanie Jeremiego Sochana wpisuje się w wieloletnią strategię współpracy marki z największymi gwiazdami i ikonami współczesnego sportu. Do tej pory produkty firmy FoodCare promowali, m.in.: Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica czy Łukasz Podolski. FoodCare był też sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Borussii Dortmund. Twarzą 4MOVE był również inny polski koszykarz NBA Marcin Gortat.
![Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe](/files/630123938/glowne_1,w_300,wo_300,ho_169,r_jpeg,_small.jpg)
Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki
![Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu](/files/_uploaded/glownekonf_72690923,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
![Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo](/files/_uploaded/glownekonf_306983065,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.