Komunikaty PR

Jeremy Sochan powraca na boisko 4MOVE! Wielka premiera kampanii

2024-04-19  |  16:45
Biuro prasowe

Jeremy Sochan i FoodCare kontynuują owocną współpracę przy promocji marki 4MOVE. Tej wiosny polska gwiazda NBA i producent napojów izotonicznych podają piłkę jeszcze dalej w kampanii pod hasłem: „Now it's your move to write your own story”.

Marka 4MOVE od lat wspiera najlepszych sportowców i dostarcza produkty osobom ceniącym aktywny i zdrowy styl życia. W tym sezonie polska gwiazda NBA – Jeremy Sochan, wspólnie z 4MOVE, chcą inspirować innych do podejmowania wyzwań, przełamywania ograniczeń i tworzenia własnych, osobistych i wyjątkowych historii. Główny przekaz kampanii wyraża hasło: „Now it's your move to write your own story”.
 
– Jesteśmy dumni z faktu, że Jeremy Sochan zaufał marce 4MOVE, która łączy wszystkich pasjonatów sportu, sięgających wyłącznie po sprawdzone produkty. W kampanii 4MOVE z przyjemnością oglądamy Jeremiego na boisku, dlatego też mocno trzymamy kciuki za jego szybki powrót do zdrowia. Z wielkimi nadziejami czekamy na występy naszego ambasadora w narodowych barwach – zaznacza Wiesław Włodarski, właściciel FoodCare.

Jeremy Sochan ma za sobą drugi sezon w najlepszej koszykarskiej lidze świata. Obecnie 20-latek powraca do zdrowia po urazie, a jego kolejnym celem jest gra w turnieju kwalifikacyjnym do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Do momentu odniesienia urazu Polak pojawił się na parkiecie we wszystkich meczach San Antonio Spurs. Drugi rok z rzędu wziął też udział w starciu najlepszych młodych zawodników ligi podczas weekendu gwiazd NBA.

Wizerunek Jeremiego Sochana znalazł się na wszystkich napojach 4MOVE dostępnych w polskich i zagranicznych sklepach. Kampania „Now it's your move" realizowana jest poprzez kreacje DOOH i OOH, reklamę telewizyjną oraz działania w mediach społecznościowych.

Zaangażowanie Jeremiego Sochana wpisuje się w wieloletnią strategię współpracy marki z największymi gwiazdami i ikonami współczesnego sportu. Do tej pory produkty firmy FoodCare promowali, m.in.: Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica czy Łukasz Podolski. FoodCare był też sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Borussii Dortmund. Twarzą 4MOVE był również inny polski koszykarz NBA Marcin Gortat.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.