Jeremy Sochan powraca na boisko 4MOVE! Wielka premiera kampanii
Jeremy Sochan i FoodCare kontynuują owocną współpracę przy promocji marki 4MOVE. Tej wiosny polska gwiazda NBA i producent napojów izotonicznych podają piłkę jeszcze dalej w kampanii pod hasłem: „Now it's your move to write your own story”.
Marka 4MOVE od lat wspiera najlepszych sportowców i dostarcza produkty osobom ceniącym aktywny i zdrowy styl życia. W tym sezonie polska gwiazda NBA – Jeremy Sochan, wspólnie z 4MOVE, chcą inspirować innych do podejmowania wyzwań, przełamywania ograniczeń i tworzenia własnych, osobistych i wyjątkowych historii. Główny przekaz kampanii wyraża hasło: „Now it's your move to write your own story”.
– Jesteśmy dumni z faktu, że Jeremy Sochan zaufał marce 4MOVE, która łączy wszystkich pasjonatów sportu, sięgających wyłącznie po sprawdzone produkty. W kampanii 4MOVE z przyjemnością oglądamy Jeremiego na boisku, dlatego też mocno trzymamy kciuki za jego szybki powrót do zdrowia. Z wielkimi nadziejami czekamy na występy naszego ambasadora w narodowych barwach – zaznacza Wiesław Włodarski, właściciel FoodCare.
Jeremy Sochan ma za sobą drugi sezon w najlepszej koszykarskiej lidze świata. Obecnie 20-latek powraca do zdrowia po urazie, a jego kolejnym celem jest gra w turnieju kwalifikacyjnym do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Do momentu odniesienia urazu Polak pojawił się na parkiecie we wszystkich meczach San Antonio Spurs. Drugi rok z rzędu wziął też udział w starciu najlepszych młodych zawodników ligi podczas weekendu gwiazd NBA.
Wizerunek Jeremiego Sochana znalazł się na wszystkich napojach 4MOVE dostępnych w polskich i zagranicznych sklepach. Kampania „Now it's your move" realizowana jest poprzez kreacje DOOH i OOH, reklamę telewizyjną oraz działania w mediach społecznościowych.
Zaangażowanie Jeremiego Sochana wpisuje się w wieloletnią strategię współpracy marki z największymi gwiazdami i ikonami współczesnego sportu. Do tej pory produkty firmy FoodCare promowali, m.in.: Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica czy Łukasz Podolski. FoodCare był też sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Borussii Dortmund. Twarzą 4MOVE był również inny polski koszykarz NBA Marcin Gortat.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.