Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!
Wraz z jesienią Salad Story, polska marka znana z serwowania świeżych i zdrowych potraw, zaskoczyła swoją ofertą. Od 19 września wszyscy miłośnicy kulinariów mają okazję odkrywać jesienną odsłonę menu i skosztować dań inspirowanych bogactwem smaków. Wśród nowych propozycji w portfolio pojawiły się m.in. sałatki, wrapy, bowle czy zupy, w których głównymi bohaterami są dynie i boczniaki. Limitowane propozycje inspirowane są polskimi, jesiennymi smakami.
W nowej karcie dań królują sezonowe warzywa i owoce, które stanowią idealną bazę do smacznych potraw. Główną rolę odgrywają tu składniki takie jak dynia, boczniak, jabłko, cebulka balsamiczna, kuskus, twaróg wędzony, porzeczka liofilizowana oraz aromatyczne przyprawy, które podkreślają charakter tej pory roku. Jesienna oferta nie tylko rozgrzeje w chłodne dni, ale dostarczy również organizmowi witamin niezbędnych do utrzymania zdrowia podczas jesiennej aury.
W ofercie znajdują się nie tylko nowe propozycje, ale również popularne klasyki. Dla klientów ceniących sobie zdrową kuchnię, sezonowe dania stanowią doskonały sposób na zachowanie balansu między smakiem a wartościami odżywczymi. Nowe menu jest dostępne od 19 września we wszystkich lokalach Salad Story w całej Polsce, jak również w aplikacjach do zamawiania jedzenia na wynos. Jesiennych smaków będzie można skosztować do pierwszej połowy grudnia.
W jesiennym menu Salad Story zagościły pyszne i sezonowe specjały:
Hit nadchodzącego sezonu – krem z dyni.
W rodzinie zup zagościł wyśmienity krem z dyni. Jest on źródłem beta-karotenu, który korzystnie wpływa na wzrok oraz kondycję skóry. W połączeniu z imbirem oraz różnorodnymi przyprawami działa rozgrzewająco, wykazuje właściwości antybakteryjne oraz wspiera pracę układu pokarmowego.
Większy wybór sałatek
Sieć wprowadza do menu także dwa nowe jesienne odkrycia sałatkowe. Wegetariańską „Jesienny boczniak” oraz wegańską „Dynia humus”. Dania nie tylko zachwycają smakiem, ale również wpływają prozdrowotnie na nasz organizm. „Jesienny boczniak” – to sałatka, której składniki są bogate w witaminy A i C, wspierające funkcjonowanie układu immunologicznego. Nie zabraknie w niej miksu sałat, pieczonej dyni, salsy pomidorowej, quionoa z ryżem, jabłka, twarogu, cebulki balsamicznej oraz prażonej, natki pietruszki i boczniaka. Całość do smaku doprawi nowy sos śliwkowy.
Z kolei druga z propozycji - „Dynia Hummus” – to przede wszystkim pieczona dynia i hummus, które są w towarzystwie miksu sałat, pomidorków cherry, surówki z kapusty, pieczonej cieciorki, kaszy kuskus gigant, granatu, posypki gryczanej i porzeczki liofilizowanej. Aby jeszcze mocniej wydobyć wszystkie smaki, dodatkowo w zestawie jest sos tahini. Produkty dostępne są w dwóch wariantach wagowych: standardowym oraz powiększonym.
W portfolio nie mogło zabraknąć również nowości wśród wrapów. Wegetariański smak na jesień to Dynia BBQ łączący w sobie wykwintne składniki i zdrowotne korzyści. Dynie są bogate w witaminę A, która wspiera nie tylko wzrok, ale także poprawia elastyczność i kondycję skóry.
Sporym zainteresowaniem w ofercie Salad Story cieszą się także bowle, dlatego do oferty dołączyły dwa nowe warianty: Kurczak Dynia oraz wegetariański Śliwkowy BBQ Boczniak. Są to propozycje idealne na szybkie i zdrowe posiłki.
Bowl z kurczakiem jest źródłem dobrze przyswajalnego białka, które stanowi element składowy przeciwciał wspierających organizm w walce z infekcjami. Oprócz tytułowego kurczaka, w kompozycji znalazły się m.in. szpinak, kuskus gigant, pomidorki cherry, pieczona dynia, jabłko, cebulka balsamiczna, wędzony twaróg, natka pietruszki, bazylia, porzeczka liofilizowana, miks pestek i sos śliwkowy.
Z kolei Bowl Śliwkowy BBQ Boczniak zachwyca nie tylko smakiem, ale także bogactwem składników. Znajdziemy tu boczniaki oraz quinoę serwowane z aromatycznym ryżem, pieczoną dynią, która dodaje słodkiego akcentu. Czarne fasole, wzbogacające danie o białko i intensywny smak oraz świeża salsa pomidorowa, idealnie komponują się z resztą składników. Balsamiczna cebulka nadaje całości wyjątkowej głębi, a soczyste jabłko oraz młody szpinak wprowadzają świeżość. O chrupkość zadba prażona cebulka.
Na osłodę coraz chłodniejszych dni, w menu pojawiło się Ciasto marchewkowe. To doskonała przekąska, która łączy jesienną słodycz z walorami zdrowotnymi, a przy tym zachwyca smakiem.
***
Salad Story powstało 2007 roku i obecnie jest to największa sieć restauracji serwujących zdrowe i szybkie posiłki w Polsce. Firma konsekwentnie realizuje misję serwowania zdrowego jedzenia zrzeszając już ponad 40 lokali gastronomicznych znajdujących się głównie w największych centrach handlowych w kraju. Marka karmi swoich gości z miłością do natury, współpracuje z polskimi dostawcami oraz korzysta z lokalnych upraw rolnych tam, gdzie jest to możliwe. Sieć jest zarządzana przez współzałożycielkę i pasjonatkę Anię Krajewską, która osobiście kreuje smaki i kompozycje dostępne w restauracjach, szuka nowych trendów i wprowadza je do Salad Story oraz pilnuje wartości i tego co od początku było najważniejsze, czyli misji zmieniania świata na lepsze, przez dobre zdrowe jedzenie.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
Prezenterka pogody uważa, że trzeba się już wyciszyć po ostatnich wyborach prezydenckich i próbować jakoś zaakceptować obecną sytuację, bo wszelkie emocje niczego już nie zmienią. Pozostaje tylko wierzyć, że zwycięzca stanie na wysokości zadania i nie tylko nie zawiedzie tych, którzy mu zaufali, ale także przekona do siebie pozostały elektorat. Dorota Gardias chciałaby także, aby jego żona była głosem kobiet i zawsze – nawet w najtrudniejszych sprawach – stawała po ich stronie.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.