Komunikaty PR

Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!

2024-09-27  |  09:00

Wraz z jesienią Salad Story, polska marka znana z serwowania świeżych i zdrowych potraw, zaskoczyła swoją ofertą. Od 19 września wszyscy miłośnicy kulinariów mają okazję odkrywać jesienną odsłonę menu i skosztować dań inspirowanych bogactwem smaków. Wśród nowych propozycji w portfolio pojawiły się m.in. sałatki, wrapy, bowle czy zupy, w których głównymi bohaterami są dynie i boczniaki. Limitowane propozycje inspirowane są polskimi, jesiennymi smakami.

W nowej karcie dań królują sezonowe warzywa i owoce, które stanowią idealną bazę do smacznych potraw. Główną rolę odgrywają tu składniki takie jak dynia, boczniak, jabłko, cebulka balsamiczna, kuskus, twaróg wędzony, porzeczka liofilizowana oraz aromatyczne przyprawy, które podkreślają charakter tej pory roku. Jesienna oferta nie tylko rozgrzeje w chłodne dni, ale dostarczy również organizmowi witamin niezbędnych do utrzymania zdrowia podczas jesiennej aury.

W ofercie znajdują się nie tylko nowe propozycje, ale również popularne klasyki. Dla klientów ceniących sobie zdrową kuchnię, sezonowe dania stanowią doskonały sposób na zachowanie balansu między smakiem a wartościami odżywczymi. Nowe menu jest dostępne od 19 września we wszystkich lokalach Salad Story w całej Polsce, jak również w aplikacjach do zamawiania jedzenia na wynos. Jesiennych smaków będzie można skosztować do pierwszej połowy grudnia.

W jesiennym menu Salad Story zagościły pyszne i sezonowe specjały:

Hit nadchodzącego sezonu – krem z dyni.

W rodzinie zup zagościł wyśmienity krem z dyni. Jest on źródłem beta-karotenu, który korzystnie wpływa na wzrok oraz kondycję skóry. W połączeniu z imbirem oraz różnorodnymi przyprawami działa rozgrzewająco, wykazuje właściwości antybakteryjne oraz wspiera pracę układu pokarmowego.

Większy wybór sałatek

Sieć wprowadza do menu także dwa nowe jesienne odkrycia sałatkowe. Wegetariańską „Jesienny boczniak” oraz wegańską „Dynia humus”. Dania nie tylko zachwycają smakiem, ale również wpływają prozdrowotnie na nasz organizm. „Jesienny boczniak” – to sałatka, której składniki są bogate w witaminy A i C, wspierające funkcjonowanie układu immunologicznego. Nie zabraknie w niej miksu sałat, pieczonej dyni, salsy pomidorowej, quionoa z ryżem, jabłka, twarogu, cebulki balsamicznej oraz prażonej, natki pietruszki i boczniaka. Całość do smaku doprawi nowy sos śliwkowy.

Z kolei druga z propozycji - „Dynia Hummus” – to przede wszystkim pieczona dynia i hummus, które są w towarzystwie miksu sałat, pomidorków cherry, surówki z kapusty, pieczonej cieciorki, kaszy kuskus gigant, granatu, posypki gryczanej i porzeczki liofilizowanej. Aby jeszcze mocniej wydobyć wszystkie smaki, dodatkowo w zestawie jest sos tahini. Produkty dostępne są w dwóch wariantach wagowych: standardowym oraz powiększonym.

W portfolio nie mogło zabraknąć również nowości wśród wrapów. Wegetariański smak na jesień to Dynia BBQ łączący w sobie wykwintne składniki i zdrowotne korzyści. Dynie są bogate w witaminę A, która wspiera nie tylko wzrok, ale także poprawia elastyczność i kondycję skóry.

Sporym zainteresowaniem w ofercie Salad Story cieszą się także bowle, dlatego do oferty dołączyły dwa nowe warianty: Kurczak Dynia oraz wegetariański Śliwkowy BBQ Boczniak. Są to propozycje idealne na szybkie i zdrowe posiłki.

Bowl z kurczakiem jest źródłem dobrze przyswajalnego białka, które stanowi element składowy przeciwciał wspierających organizm w walce z infekcjami. Oprócz tytułowego kurczaka, w kompozycji znalazły się m.in. szpinak, kuskus gigant, pomidorki cherry, pieczona dynia, jabłko, cebulka balsamiczna, wędzony twaróg, natka pietruszki, bazylia, porzeczka liofilizowana, miks pestek i sos śliwkowy.

Z kolei Bowl Śliwkowy BBQ Boczniak zachwyca nie tylko smakiem, ale także bogactwem składników. Znajdziemy tu boczniaki oraz quinoę serwowane z aromatycznym ryżem, pieczoną dynią, która dodaje słodkiego akcentu. Czarne fasole, wzbogacające danie o białko i intensywny smak oraz świeża salsa pomidorowa, idealnie komponują się z resztą składników. Balsamiczna cebulka nadaje całości wyjątkowej głębi, a soczyste jabłko oraz młody szpinak wprowadzają świeżość. O chrupkość zadba prażona cebulka.

Na osłodę coraz chłodniejszych dni, w menu pojawiło się Ciasto marchewkowe. To doskonała przekąska, która łączy jesienną słodycz z walorami zdrowotnymi, a przy tym zachwyca smakiem.


                                                                                         ***

Salad Story powstało 2007 roku i obecnie jest to największa sieć restauracji serwujących zdrowe i szybkie posiłki w Polsce. Firma konsekwentnie realizuje misję serwowania zdrowego jedzenia zrzeszając już ponad 40 lokali gastronomicznych znajdujących się głównie w największych centrach handlowych w kraju. Marka karmi swoich gości z miłością do natury, współpracuje z polskimi dostawcami oraz korzysta z lokalnych upraw rolnych tam, gdzie jest to możliwe. Sieć jest zarządzana przez współzałożycielkę i pasjonatkę Anię Krajewską, która osobiście kreuje smaki i kompozycje dostępne w restauracjach, szuka nowych trendów i wprowadza je do Salad Story oraz pilnuje wartości i tego co od początku było najważniejsze, czyli misji zmieniania świata na lepsze, przez dobre zdrowe jedzenie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.