Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje do benefitu produktu opartego na smaku i zaprasza do odkrywania kulinarnych zastosowań.
Kampania OOH na autobusach: smak na wyciągnięcie ręki
Kreacje reklamowe Profi pojawią się na autobusach miejskich w Warszawie oraz w aglomeracji GOP, m.in. w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu. Motywem przewodnim komunikacji jest nowa szata graficzna produktów i hasło „To jest ten smak!”, które towarzyszą apetycznej wizualizacji kanapki. Dzięki temu codzienne podróże mieszkańców będą pełne inspiracji kulinarnych, a produkty Profi – dosłownie – staną się częścią miejskiego krajobrazu.
Nowoczesna strona internetowa i e-book z kulinarnymi inspiracjami
Marka Profi uruchomiła we wrześniu nową stronę internetową www.pasztety.profi.pl, która odświeża i odmładza tradycyjny wizerunek marki. Strona oferuje użytkownikom nie tylko komplet informacji o produktach, ale również nowy dział poświęcony przepisom na potrawy z użyciem pasztetu Profi. Dla tych, którzy szukają kulinarnych podpowiedzi, marka przygotowała także e-book „Kulinarne inspiracje w Twojej kuchni”. Zawiera on ciekawe przepisy, które pokazują, że pasztet Profi to znacznie więcej niż dodatek do kanapek. E-book jest dostępny do pobrania na stronie internetowej i będzie promowany w mediach społecznościowych.
Działania w świecie digital i w mediach społecznościowych: smak na każdym kroku
Nowa kampania marki Profi będzie obecna w mediach społecznościowych. Na profilach marki takich jak Facebook i Instagram konsumenci znajdą apetyczne wizualizacje kanapek z pasztetem Profi oraz liczne kulinarne inspiracje. Na kanale YouTube pojawią się atrakcyjne, dynamiczne filmy poklatkowe, prezentujące proces przygotowywania tych smakowitych przekąsek. Uzupełnieniem działań będą akcje promocyjne w sklepach.
Smak, który przyciąga!
Działania marketingowe marki Profi koncentrują się na przyciągnięciu uwagi konsumentów, którzy cenią smak i idealną konsystencję oraz łatwość i wszechstronność wykorzystania.
Marka Profi nie tylko odświeżyła swoją identyfikację wizualną, ale także zaproponowała nową koncepcję komunikacji, która jest odpowiedzią na trendy i rosnące wymagania rynku. Hasło „To jest ten smak!” to nie tylko deklaracja, ale i obietnica satysfakcji z naszych produktów – mówi Hanna Dulczewska Senior Marketing Manager w firmie Profi S.A.
Jesienna kampania Profi to spójna strategia, która łączy nowoczesną komunikację marketingową z odświeżoną identyfikacją wizualną marki. Dzięki szerokiemu zasięgowi w przestrzeni miejskiej, aktywnościom w mediach społecznościowych, digitalu oraz nowej stronie internetowej i inspiracjom kulinarnym dostępnym online, marka Profi staje się jeszcze bliższa konsumentom, podkreślając swoje atuty: smak, jakość i doświadczenie.
Za przygotowanie konceptu akcji oraz kreacji odpowiedzialna jest agencja marketingowa 21gram.
*Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż i udziały w sprzedaży wartościowej, MAT 07 2024, kategoria Pasztety.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Edukacja
W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.
Psychologia
Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.