Komunikaty PR

#jestOH! – poznaj kampanię lodów marki E.Wedel i weź udział w konkursie

2022-05-25  |  01:00
Biuro prasowe

Tegoroczna kampania lodów E.Wedel OH! skupia się wokół idei kreatywnej #jestOH!. Jej hasło przewodnie nie tylko odwołuje się do oryginalnej nazwy wedlowskich lodów, ale także do zachwytu, jaki pojawi się u każdego, kto skosztuje ich wyjątkowego smaku. Dlatego marka E.Wedel postanowiła zaangażować do kampanii 10 znanych influencerów, którzy mieli okazję spróbować wedlowskich propozycji. Teraz ruszają na poszukiwanie swoich ulubionych smaków, dzielą się tym na swoich kanałach w social mediach, relacjonują odkrywanie smaków lodów OH! i zachęcają konsumentów do uczestniczenia w zabawie. A jest czego szukać, ponieważ w wedlowskim, lodowym portfolio znaleźć można klasyczne smaki na bazie śmietanki (w tym wanilię, czekoladę i słony karmel), lody kwiatowe inspirowane kwiatem wiśni i lawendą, wyjątkowe połączenie owocowego sorbetu z chrupiącą wedlowską czekoladą oraz propozycje w większych opakowaniach, gwarantujących jeszcze więcej przyjemności takiej, że OH!.  

Oprócz kampanii influencerskiej, marka E.Wedel przygotowała także konkurs dla wszystkich poszukiwaczy. Zadanie jest proste – wystarczy opublikować na swoim koncie na Instagramie autorskie zdjęcie z lodem lub lodami E.Wedel OH!, które swoją formą odpowie na kreatywne wyzwanie „Pokaż, że jest #jestOH!”. Następnie użyć do jego oznaczenia wskazanych w regulaminie hashtagów oraz profilu marki na Instagramie. W konkursie można wziąć udział nieograniczoną ilość razy, dzięki czemu przyjemność wynikającą z jedzenia lodów E.Wedel OH!, można powtarzać wielokrotnie. Na zwycięzców czekają unikalne nagrody, m.in. voucher na personalizowane kurtki od Jackoba Buczyńskiego, sneakersy ze Sneaker Boyz oraz koszulki z motywem lodowym. Gadżety do wygrania zapewniają wyjątkową customizację, a także są kreatywne i jedyne swoim rodzaju – tak jak marka E.Wedel OH!

Konkurs ruszył 23 maja 2022 roku i potrwa do 6 czerwca 2022. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie: https://wedel.pl/uploads/files/JestOH_regulamin_konkursu.pdf   

Lody E.Wedel OH! dostępne są w wielu sieciach handlowych, tj. Żabka, Lidl, Intermarche, Netto. Których dokładnie? Tego można się dowiedzieć ruszając na poszukiwania do swojego najbliższego sklepu.  Za koncepcję kreatywną kampanii lodów E.Wedel OH!, komunikację digital oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja Przestrzeń. Obsługę kanałów social media powierzono w ręce Golden Submarine, zakup mediów domowi mediowemu Zenith, a działania public relations – agencji Walk PR.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Edukacja

W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.

Psychologia

Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.