Komunikaty PR

#jestOH! – poznaj kampanię lodów marki E.Wedel i weź udział w konkursie

2022-05-25  |  01:00
Biuro prasowe

Tegoroczna kampania lodów E.Wedel OH! skupia się wokół idei kreatywnej #jestOH!. Jej hasło przewodnie nie tylko odwołuje się do oryginalnej nazwy wedlowskich lodów, ale także do zachwytu, jaki pojawi się u każdego, kto skosztuje ich wyjątkowego smaku. Dlatego marka E.Wedel postanowiła zaangażować do kampanii 10 znanych influencerów, którzy mieli okazję spróbować wedlowskich propozycji. Teraz ruszają na poszukiwanie swoich ulubionych smaków, dzielą się tym na swoich kanałach w social mediach, relacjonują odkrywanie smaków lodów OH! i zachęcają konsumentów do uczestniczenia w zabawie. A jest czego szukać, ponieważ w wedlowskim, lodowym portfolio znaleźć można klasyczne smaki na bazie śmietanki (w tym wanilię, czekoladę i słony karmel), lody kwiatowe inspirowane kwiatem wiśni i lawendą, wyjątkowe połączenie owocowego sorbetu z chrupiącą wedlowską czekoladą oraz propozycje w większych opakowaniach, gwarantujących jeszcze więcej przyjemności takiej, że OH!.  

Oprócz kampanii influencerskiej, marka E.Wedel przygotowała także konkurs dla wszystkich poszukiwaczy. Zadanie jest proste – wystarczy opublikować na swoim koncie na Instagramie autorskie zdjęcie z lodem lub lodami E.Wedel OH!, które swoją formą odpowie na kreatywne wyzwanie „Pokaż, że jest #jestOH!”. Następnie użyć do jego oznaczenia wskazanych w regulaminie hashtagów oraz profilu marki na Instagramie. W konkursie można wziąć udział nieograniczoną ilość razy, dzięki czemu przyjemność wynikającą z jedzenia lodów E.Wedel OH!, można powtarzać wielokrotnie. Na zwycięzców czekają unikalne nagrody, m.in. voucher na personalizowane kurtki od Jackoba Buczyńskiego, sneakersy ze Sneaker Boyz oraz koszulki z motywem lodowym. Gadżety do wygrania zapewniają wyjątkową customizację, a także są kreatywne i jedyne swoim rodzaju – tak jak marka E.Wedel OH!

Konkurs ruszył 23 maja 2022 roku i potrwa do 6 czerwca 2022. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie: https://wedel.pl/uploads/files/JestOH_regulamin_konkursu.pdf   

Lody E.Wedel OH! dostępne są w wielu sieciach handlowych, tj. Żabka, Lidl, Intermarche, Netto. Których dokładnie? Tego można się dowiedzieć ruszając na poszukiwania do swojego najbliższego sklepu.  Za koncepcję kreatywną kampanii lodów E.Wedel OH!, komunikację digital oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja Przestrzeń. Obsługę kanałów social media powierzono w ręce Golden Submarine, zakup mediów domowi mediowemu Zenith, a działania public relations – agencji Walk PR.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Polityka

Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.