Jeż, które chcesz i… zgarniasz nagrody!
Jeżyki w wersji classic, kokosowe, pomarańczowe, malinowe, z solonym karmelem, kawowe, wiśniowe, czy może o smaku likieru advocat? Które z nich zdobyły Twoje serce? Teraz możesz nie tylko cieszyć się swoimi ulubionymi ciastkami, ale także zgarnąć wyjątkowy zestaw nagród zawierający puzzle oraz słodkości!
Marka Jeżyki dla miłośników najeżonych ciastek, które zachwycają połączeniem kruchego herbatnika z aksamitnym karmelem, bakaliami i czekoladą wspólnie z Foodnews Polska, przygotowała konkurs! Aby wziąć w nim udział, wystarczy w komentarzu pod postem konkursowym zamieszczonym na dwóch profilach (@Jeżyki_pl oraz @foodnewspolska) na Instagramie, napisać, który smak ciastek Jeżyki skradł Twoje serce i dlaczego. Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone zestawami zawierającymi wszystkie warianty ciastek oraz specjalnie zaprojektowane dla marki puzzle. Konkurs potrwa do 6 czerwca br.
Jeż, które chcesz!
Konkurs to część kampanii „Jeż, które chcesz”, promującej pełną gamę 8 smaków najeżonych ciastek Jeżyki 140 g. Pozostałe działania obejmują m.in. współpracę z popularnymi influencerami - Julią Żugaj, Gabrielą Orzechowską czy Natalią Sisik.
Ciastka Jeżyki w ośmiu wariantach smakowych są dostępne w rekomendowanej cenie detalicznej 5,29 zł/szt.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.