Komunikaty PR

Jogurty naturalne OSM Piątnica z intensywnym wsparciem reklamowym

2022-05-05  |  13:00
Biuro prasowe

Znane i cenione przez konsumentów Jogurty naturalne z Piątnicy wspierane będą szerokozasięgową kampanią reklamową. Rozpocznie się ona 5 maja, obejmując: emisje spotów reklamowych w największych stacjach telewizyjnych, działania promocyjne w kanałach digital, VOD, social media oraz w gazetkach promocyjnych. Nowe spoty oraz cała kampania podkreślają najważniejsze cechy produktu: prosty skład, aksamitną konsystencję oraz naturalnie pyszny smak.

Jogurty naturalne w nowej odsłonie – nowoczesne opakowanie, jeszcze gęstsza konsystencja!

Jogurty naturalne z Piątnicy dostępne są obecnie w nowych opakowaniach z przejrzystą i czytelną grafiką, która wyraźnie komunikuje wyjątkowe cechy produktu oraz wartości wpisane w tożsamość marki – prosty i naturalny skład, lokalne pochodzenie oraz autentyczność. Wraz ze zmianą opakowań Jogurty naturalne z Piątnicy zyskały jeszcze gęstszą, bardziej aksamitną konsystencję. Dodatkowo powiększeniu uległa gramatura Jogurtu naturalnego 170 g, który teraz dostępny w kubeczku o pojemności 180 g.

Jogurt naturalny, TAKI W SAM RAZ  – z Piątnicy, no bo skąd!

Jogurt naturalny z Piątnicy posiada niezmienny od momentu wprowadzenia prosty skład – zawiera jedynie mleko i żywe kultury bakterii jogurtowych. Wyróżnia się on także kremową konsystencją i wyjątkowo delikatnym smakiem. To doskonały produkt dla osób w każdym wieku, dbających o zdrową i dobrze zbilansowaną dietę. Jogurt naturalny dostarcza pełnowartościowego białka, a także wapnia – zawiera aż 140 mg wapnia na 100 g produktu. To pyszna i zdrowa przekąska na każdą porę dnia. Smakuje wyśmienicie bez żadnych dodatków, jedzony bezpośrednio z kubeczka, jak również z granolą,  owocami, płatkami zbożowymi, otrębami czy musli. Idealnie sprawdza się do przygotowania lekkich deserów, sałatek oraz sosów.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.