Join UP! łączy się z podróżnikami poprzez rozszerzoną rzeczywistość

Rumour Sp. z o.o.
Alei Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
tymoteusz.nowak|rumour.pl| |tymoteusz.nowak|rumour.pl
516088780
https://rumour.pl/
Wielkie, dmuchane łabędzie popłynęły Wisłą w grudniu? Dziś to możliwe, bo międzynarodowy touroperator Join UP! właśnie rozpoczął polską edycję swojej europejskiej kampanii w mediach społecznościowych, wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR), by podkreślić znaczenie celebrowania chwil i radości płynącej z podróżowania.
W europejskiej kampanii widzimy ogromne, trójwymiarowe obiekty, inspirowane wakacjami, takie jak dmuchane piłki plażowe, pączki i tratwy – czy w Warszawie – dmuchane łabędzie, umieszczone w charakterystycznych miejscach miast. Dodatkowo, polska odsłona wspierana jest konkursem „Zgadnij, wygraj, zrelaksuj się”, którego zwycięzca wybierze się w podróż do Egiptu.
Aby wziąć udział w konkursie, należy obejrzeć wideo i odgadnąć, gdzie zostało nakręcone oraz co dokładnie przedstawia. Zwycięzca otrzyma voucher o wartości 4000 zł na wycieczkę do Sharm El Sheikh, a losowanie odbędzie się 5 stycznia 2025 roku.
Celem kampanii jest przywołanie atmosfery zabawy i relaksu, typowej dla nadmorskich wakacji. Jak podkreśla Laima Mickeviciene, Menedżerka Marketingu Join UP! Europe, instalacje mają przypominać ludziom o potrzebie przerw w codziennym życiu, radości z podróżowania oraz o nawyku doceniania siebie – nie jako okazjonalnej praktyki, lecz jako codziennego zwyczaju, nawet w zabieganym środowisku pracy i miejskim zgiełku.
„Dzisiejszy świat, nastawiony na szybkie tempo, często zmusza nas do poświęceń i życia pod presją, by osiągnąć sukces. Choć osiąganie celów wymaga ciężkiej pracy, to bez odpowiedniego doceniania siebie wiąże się również z lękiem, wypaleniem i uczuciem pustki. Nasza koncepcja Celebrate Yourself opiera się na przekonaniu, że podróżowanie przekształca ludzi dążących do sukcesu w tych, którzy potrafią cieszyć się życiem, doceniać siebie i odpowiednio nagradzać” – mówi Mickeviciene.
Kampania wpisuje się w trendy kształtujące rynek rozszerzonej rzeczywistości w branży turystycznej, który – według raportu The Business Research Company – ma wzrosnąć do 12,83 miliarda dolarów do 2027 roku, przy średniorocznym tempie wzrostu (CAGR) wynoszącym 27,4%. Raport podkreśla, jak AR zmienia sposób angażowania klientów, wzbogacając doświadczenia i tworząc immersyjne połączenia z marką.
W krajach bałtyckich – Estonii, Łotwie i Litwie – gdzie również działa Join UP!, kampania zyskała ogromną popularność w mediach społecznościowych. Posty z kreatywnymi przedstawieniami dmuchanych piłek, pączków i tratw w kształcie łabędzi dotarły do ponad 435 tys. kont, a łączna liczba wyświetleń wyniosła prawie 650 tys., obejmując zarówno obserwujących markę, jak i użytkowników z rekomendacji. Na Litwie odnotowano wyjątkowe wyniki na Instagramie – zaangażowanie wzrosło tam aż o 158%. Dodatkowo kampania zdobyła uznanie w brytyjskim sektorze marketingu turystycznego, m.in. dzięki uwzględnieniu jej w tygodniowym przeglądzie Willa Stogdale’a, czołowego marketera w branży turystycznej.
Zainspirowana globalnymi markami, wykorzystującymi rozszerzoną rzeczywistość, w której grafika 3D jest integrowana z wideo, Join UP! zaadaptowała format, dostarczając świeże, immersyjne doświadczenie lokalnym rynkom. Ma ono na celu podkreślenie, że życie jest podróżą i aby uczynić ją przyjemną, warto znaleźć sposoby na celebrowanie chwil i nagradzanie siebie. Dzięki temu, Join UP! przesuwa granice kreatywności w branży, budując głębsze relacje z podróżnikami i wyznaczając nowe standardy marketingu doświadczeń w turystyce.

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Święta wiążą się z tym, że się kupuje masę ubrań i jedzenia. Ja w tym roku postawię na minimalizm
Modelka przyznaje, że po udziale w 13. edycji popularnego programu „Top Model” sporo się dzieje w jej życiu zawodowym. Kariera nabrała tempa, pojawiają się nowe propozycje współpracy, a jej nazwisko wciąż zyskuje na wartości w świecie modelingu. Klaudia Zioberczyk zaznacza więc, że ta wiosna będzie niezwykle pracowita. Cieszy się też na nadchodzące święta, ale zachęca wszystkich do zachowania umiaru podczas zakupów spożywczych.
Handel
Spada udział chowu klatkowego w hodowli drobiu. Wciąż jednak 67 proc. kur trzymanych jest w klatkach

Zmiany nie są błyskawiczne, jednak spadkowy trend udziału chowu klatkowego kur jest wyraźnie widoczny – wynika z siódmej edycji raportu Stowarzyszenia „Otwarte Klatki”. Według najnowszego raportu już prawie 1/3 kur w naszym kraju utrzymywana jest w systemach innych niż chów klatkowy. Dziesięć lat temu było to zaledwie 13 proc. Obecnie już ponad 170 firm zadeklarowało wycofania jaj z chowu klatkowego. Prawie połowa już teraz wywiązała się z tej obietnicy.
Zdrowie
Julia Kamińska: Nie boję się krwi, ale raz podczas takiej procedury zdarzyło mi się zemdleć

Aktorka nie boi się strzykawek ani zastrzyków. Wizyta w punkcie pobrań krwi czy w laboratorium również nie jest dla niej traumatycznym przeżyciem. Julia Kamińska zaznacza natomiast, że choć samo pobranie krwi powoduje u niej jedynie niewielki dyskomfort, to raz podczas takiej procedury zemdlała.