Komunikaty PR

Join UP! łączy się z podróżnikami poprzez rozszerzoną rzeczywistość

2024-12-11  |  22:00
Biuro prasowe
Kontakt
Tymoteusz Nowak
Rumour Sp. z o.o.

Alei Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
tymoteusz.nowak|rumour.pl| |tymoteusz.nowak|rumour.pl
516088780
https://rumour.pl/
Do pobrania docx ( 0.27 MB )

Wielkie, dmuchane łabędzie popłynęły Wisłą w grudniu? Dziś to możliwe, bo międzynarodowy touroperator Join UP! właśnie rozpoczął polską edycję swojej europejskiej kampanii w mediach społecznościowych, wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR), by podkreślić znaczenie celebrowania chwil i radości płynącej z podróżowania.

 

W europejskiej kampanii widzimy ogromne, trójwymiarowe obiekty, inspirowane wakacjami, takie jak dmuchane piłki plażowe, pączki i tratwy – czy w Warszawie – dmuchane łabędzie, umieszczone w charakterystycznych miejscach miast. Dodatkowo, polska odsłona wspierana jest konkursem „Zgadnij, wygraj, zrelaksuj się”, którego zwycięzca wybierze się w podróż do Egiptu. 

 

Aby wziąć udział w konkursie, należy obejrzeć wideo i odgadnąć, gdzie zostało nakręcone oraz co dokładnie przedstawia. Zwycięzca otrzyma voucher o wartości 4000 zł na wycieczkę do Sharm El Sheikh, a losowanie odbędzie się 5 stycznia 2025 roku.

Celem kampanii jest przywołanie atmosfery zabawy i relaksu, typowej dla nadmorskich wakacji. Jak podkreśla Laima Mickeviciene, Menedżerka Marketingu Join UP! Europe, instalacje mają przypominać ludziom o potrzebie przerw w codziennym życiu, radości z podróżowania oraz o nawyku doceniania siebie – nie jako okazjonalnej praktyki, lecz jako codziennego zwyczaju, nawet w zabieganym środowisku pracy i miejskim zgiełku.

„Dzisiejszy świat, nastawiony na szybkie tempo, często zmusza nas do poświęceń i życia pod presją, by osiągnąć sukces. Choć osiąganie celów wymaga ciężkiej pracy, to bez odpowiedniego doceniania siebie wiąże się również z lękiem, wypaleniem i uczuciem pustki. Nasza koncepcja Celebrate Yourself opiera się na przekonaniu, że podróżowanie przekształca ludzi dążących do sukcesu w tych, którzy potrafią cieszyć się życiem, doceniać siebie i odpowiednio nagradzać” – mówi Mickeviciene.

 

Kampania wpisuje się w trendy kształtujące rynek rozszerzonej rzeczywistości w branży turystycznej, który – według raportu The Business Research Company – ma wzrosnąć do 12,83 miliarda dolarów do 2027 roku, przy średniorocznym tempie wzrostu (CAGR) wynoszącym 27,4%. Raport podkreśla, jak AR zmienia sposób angażowania klientów, wzbogacając doświadczenia i tworząc immersyjne połączenia z marką.

W krajach bałtyckich – Estonii, Łotwie i Litwie – gdzie również działa Join UP!, kampania zyskała ogromną popularność w mediach społecznościowych. Posty z kreatywnymi przedstawieniami dmuchanych piłek, pączków i tratw w kształcie łabędzi dotarły do ponad 435 tys. kont, a łączna liczba wyświetleń wyniosła prawie 650 tys., obejmując zarówno obserwujących markę, jak i użytkowników z rekomendacji. Na Litwie odnotowano wyjątkowe wyniki na Instagramie – zaangażowanie wzrosło tam aż o 158%. Dodatkowo kampania zdobyła uznanie w brytyjskim sektorze marketingu turystycznego, m.in. dzięki uwzględnieniu jej w tygodniowym przeglądzie Willa Stogdale’a, czołowego marketera w branży turystycznej.

 

Zainspirowana globalnymi markami, wykorzystującymi rozszerzoną rzeczywistość, w której grafika 3D jest integrowana z wideo, Join UP! zaadaptowała format, dostarczając świeże, immersyjne doświadczenie lokalnym rynkom. Ma ono na celu podkreślenie, że życie jest podróżą i aby uczynić ją przyjemną, warto znaleźć sposoby na celebrowanie chwil i nagradzanie siebie. Dzięki temu, Join UP! przesuwa granice kreatywności w branży, budując głębsze relacje z podróżnikami i wyznaczając nowe standardy marketingu doświadczeń w turystyce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rumour Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.