Już ruszyła! Art and Design - wyjątkowa aukcja sztuki i designu
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Na największym portalu rynku sztuki Artinfo.pl ruszyła pierwsza aukcja internetowa z nowego cyklu Art and Design pod kuratorską opieką Ewy Mierzejewskiej. Obok prac znanych artystów licytowane są dzieła unikatowego designu z prywatnej kolekcji Borisa Kudlički i Aleksandry Pogassi-Kudlički.
Licytacja odbywa się wyłącznie w Internecie.
Link: https://artinfo.pl/katalogi-aukcyjne/art-design-aukcja-dziel-sztuki-i-designu/internet
Aukcja trwać będzie do 8 lipca br. Finał nastąpi ostatniego dnia o godzinie 21.00. Także do 8 lipca wszystkie licytowane obiekty będzie można oglądać na wystawie w budynku Mysia 3 (galeria, III piętro) w Warszawie.
Katalog stworzony przez Ewę Mierzejewską liczy tylko 34 starannie wyselekcjonowane obiekty. Licytowane są dzieła twórców kilku pokoleń: od wschodzących gwiazd polskiej sztuki po uznanych artystów, takich jak Rafał Olbiński, który specjalnie na aukcję stworzył nowy rysunek. Nie zabrakło nazwisk, które rozgrzewają ostatnio rynek sztuki – Piotr Czajkowski, Adam Bakalarz czy Tomasz Górnicki. Gratką dla fanów fotografii kolekcjonerskiej jest praca słynnej na świecie artystki Nan Goldin.
Boris Kudlička i Aleksandra Pogassi-Kudlička przeznaczyli na licytację kilka obiektów ze swojej prywatnej kolekcji. To przedmioty unikalne, przywiezione z licznych podróży po świecie, niedostępne w sklepach i galeriach, m.in. zjawiskowy „Up Baloon Coffee Table” kultowego Duffy London, para oryginalnych foteli z lat 40. autorstwa Jindricha Halabali czy składane chińskie krzesła podróżne z przełomu XIX i XX wieku.
Partnerem aukcji jest Mysia 3.
Informacje o organizatorach:
Artinfo.pl – najważniejsza platforma aukcyjna i największy portal o rynku dzieł sztuki w Polsce. Posiada unikatową bazę informacyjną, z której co miesiąc korzysta blisko 100 tys. użytkowników. Co roku wydaje Raport Artinfo.pl – najbardziej kompleksowe opracowanie i podstawowe źródło wiedzy na temat kondycji polskiego rynku sztuki, z którego korzystają wszyscy kolekcjonerzy.
Ewa Mierzejewska – historyk sztuki, dyrektor komunikacji i PR w Artinfo.pl, współorganizatorka Targów Sztuki Dostępnej, dziennikarka znana miłośnikom pięknych wnętrz z programów telewizyjnych w TVN i Domo+, niegdyś redaktor naczelna czasopisma „Dom i Wnętrze”.
Boris Kudlička – wybitny scenograf teatralny, znany w Polsce głównie z realizacji w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, a na świecie – z pracy dla najlepszych scen operowych, takich jak Metropolitan Opera w Nowym Jorku czy Covent Garden w Londynie. Jego pracownia architektoniczna Boris Kudlička With Partners specjalizuje się w projektowaniu luksusowych wnętrz.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.