Kabanosy Tarczyński hitem TikToka! Ponad 26 mln wyświetleń w 4 miesiące
TikTok jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą społecznościową, która według szacunków posiada już ponad 100 mln użytkowników w całej Europie. Każdego dnia miłośników krótkich, naturalnych materiałów wideo przybywa. Potencjał tego medium dostrzegła również marka Tarczyński, znajdując sposób na dotarcie i aktywizację młodszego konsumenta. Producent popularnych przekąsek przedstawia w swojej komunikacji przygody muszkietera znanego m.in. z telewizyjnych reklam, a profil marki po kilku miesiącach śledzi już ponad 50 tys. osób!
Ponad 26 milionów wyświetleń w 4 miesiące
4 miesiące, 50 tysięcy obserwujących i ponad 26 milionów wyświetleń. Tak w kilku liczbach można podsumować debiut marki Tarczyński na TikToku. Główną rolę w pojawiających się na tej platformie materiałach odgrywa znany z reklam marki muszkieter. Przenosi się on w realia TikToka zarówno w tradycyjnej formie – w charakterystycznej pelerynie i kapeluszu, jak i w nieco nowocześniejszej wersji, pojawiając się także w towarzystwie swojego współczesnego kolegi. Wspólnie odkrywają taneczne trendy, pokonują przeszkody Runmageddonu czy też spędzają czas z ulubionymi przekąskami.
– Bardzo mocno stawiamy w naszej komunikacji na media społecznościowe, które nie tylko dają możliwość prezentacji atrakcyjnych i multimedialnych treści, ale też – jak żadne inne medium – budują więź oraz możliwość nawiązania relacji. TikTok był dla naszej marki naturalnym wyborem. Obecność na tej platformie jest kolejnym działaniem, które ma na celu dotarcie do najmłodszej grupy konsumentów i budowę ich więzi z marką. Przeniesienie postaci i historii z telewizyjnej reklamy w codzienne życie było zagraniem odważnym, ale jako lider na rynku nie boimy się niestandardowych rozwiązań – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.
Muszkieter i jego kompan promują kabanosy
„Znowu bym coś zjadł” to hasło znane z telewizyjnej reklamy, które świetnie wpisuje się w świat TikToka. Bohaterowie stale poszukują sposobów na znalezienie swoich ulubionych mięsnych i roślinnych przekąsek, które towarzyszą im w codziennym życiu tak, jak są obecne w życiu konsumentów. Całość komunikacji jest oparta na lekkości i humorze, z którego od lat słynie producent najpopularniejszych kabanosów w Polsce.
TikTok to kolejny serwis społecznościowy firmy Tarczyński, na którym promowane są jej działania – zaraz po Facebooku, Instagramie i YouTubie. Przygody muszkietera można śledzić na: www.tiktok.com/@tarczynskipl.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach
Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.
Problemy społeczne
Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.
Gwiazdy
Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.