Komunikaty PR

Kabanosy Tarczyński hitem TikToka! Ponad 26 mln wyświetleń w 4 miesiące

2022-07-08  |  10:00
Biuro prasowe

TikTok jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą społecznościową, która według szacunków posiada już ponad 100 mln użytkowników w całej Europie. Każdego dnia miłośników krótkich, naturalnych materiałów wideo przybywa. Potencjał tego medium dostrzegła również marka Tarczyński, znajdując sposób na dotarcie i aktywizację młodszego konsumenta. Producent popularnych przekąsek przedstawia w swojej komunikacji przygody muszkietera znanego m.in. z telewizyjnych reklam, a profil marki po kilku miesiącach śledzi już ponad 50 tys. osób!

 

Ponad 26 milionów wyświetleń w 4 miesiące 

4 miesiące, 50 tysięcy obserwujących i ponad 26 milionów wyświetleń. Tak w kilku liczbach można podsumować debiut marki Tarczyński na TikToku. Główną rolę w pojawiających się na tej platformie materiałach odgrywa znany z reklam marki muszkieter. Przenosi się on w realia TikToka zarówno w tradycyjnej formie – w charakterystycznej pelerynie i kapeluszu, jak i w nieco nowocześniejszej wersji, pojawiając się także w towarzystwie swojego współczesnego kolegi. Wspólnie odkrywają taneczne trendy, pokonują przeszkody Runmageddonu czy też spędzają czas z ulubionymi przekąskami.

– Bardzo mocno stawiamy w naszej komunikacji na media społecznościowe, które nie tylko dają możliwość prezentacji atrakcyjnych i multimedialnych treści, ale też – jak żadne inne medium – budują więź oraz możliwość nawiązania relacji. TikTok był dla naszej marki naturalnym wyborem. Obecność na tej platformie jest kolejnym działaniem, które ma na celu dotarcie do najmłodszej grupy konsumentów i budowę ich więzi z marką. Przeniesienie postaci i historii z telewizyjnej reklamy w codzienne życie było zagraniem odważnym, ale jako lider na rynku nie boimy się niestandardowych rozwiązań – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.


Muszkieter i jego kompan promują kabanosy

„Znowu bym coś zjadł” to hasło znane z telewizyjnej reklamy, które świetnie wpisuje się w świat TikToka. Bohaterowie stale poszukują sposobów na znalezienie swoich ulubionych mięsnych i roślinnych przekąsek, które towarzyszą im w codziennym życiu tak, jak są obecne w życiu konsumentów. Całość komunikacji jest oparta na lekkości i humorze, z którego od lat słynie producent najpopularniejszych kabanosów w Polsce.

TikTok to kolejny serwis społecznościowy firmy Tarczyński, na którym promowane są jej działania – zaraz po Facebooku, Instagramie i YouTubie. Przygody muszkietera można śledzić na: www.tiktok.com/@tarczynskipl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.