Komunikaty PR

Kampania „Delma gotowa na wszystko!”, czyli wielki powrót Delmika

2020-10-20  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Delmik ( 0.25 MB )

Delmik – brand hero marki Delma powraca! Bohatera zobaczymy w nowej kampanii promującej Delmę Maślany smak 80% tłuszczu - „Delma gotowa na wszystko”. Kampania nawiązuje do uniwersalności produktu i hasła: „Smaruj, gotuj, smaż!”.

 

Delmik to z sentymentem wspominany przez konsumentów bohater marki Delma. Teraz powraca do komunikacji, zachęcając w spotach reklamowych do sięgania po Delmę w nowej odsłonie, z zawartością aż 80% tłuszczu. Delmik to pomocnik domowej kuchni, z którym przygotowanie każdego dania będzie jeszcze prostsze. Pomoże przyrządzić nie tylko pyszne śniadania, ale także różnorodne, uwielbiane przez rodzinę dania obiadowe i kolacje - w myśl hasła „Smaruj, gotuj, smaż!”.  To wszystko za sprawą uniwersalności Delmy Maślany Smak. Dzięki zwiększonej zawartości tłuszczu oraz nowej formule możliwe jest nie tylko użycie jej do smarowania, ale również do gotowania i smażenia.

 

Polscy konsumenci dobrze pamiętają Delmika – wciąż go uwielbiają. Teraz bohater powraca do naszej komunikacji, by zaprezentować zalety odświeżonej receptury produktu. Postać Delmika to bezpośrednie nawiązanie do udoskonalonej formuły nowej Delmy Maślany smak oraz zwiększonej zawartości tłuszczu do 80%. To uosobienie maślanego smaku i wysokiej jakości, które konsumenci w Delmie cenią najbardziej – mówi Alicja Strójwąs, Marketing Category Manager Upfield.

 

Delmik jako bohater nowej kampanii przedstawi główne zalety produktu, czyli uniwersalność, zawartość 80% tłuszczu oraz maślany smak. Z Delmikiem przygotowanie dań będzie jeszcze łatwiejsze i... smaczniejsze! 

 

Uniwersalne zastosowanie i maślany smak

Delma gości na polskich stołach od ponad 20 lat. W tym czasie konsumenci przywykli do jej wysokiej jakości oraz maślanego smaku. Teraz produkt zyskuje również miano uniwersalnego. Nową formułę produktu udoskonalono o zawartość 80% tłuszczu. Dzięki temu Delma Maślany smak pomoże w przygotowaniu pysznych posiłków dla całej rodziny. Idealnie nadaje się ona do smarowania, gotowania oraz smażenia. Produkt wyjęty prosto z lodówki nadaje się od razu do użytku. Mamy pewność, że dzięki temu codzienne dania udadzą się znakomicie!

Kampania jest wspierana spotami w TV oraz działaniami digital.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Słodki upominek na Dzień Mamy Biuro prasowe
2024-05-24 | 10:45

Słodki upominek na Dzień Mamy

26 maja to doskonała okazja, by wyrazić miłość i wdzięczność dla najważniejszej kobiety w naszym życiu. Według raportu „Dzień Matki – zakupowe preferencje”, 60 proc.
Żywienie Owocowe róże nie tylko na Dzień Matki
2024-05-24 | 01:00

Owocowe róże nie tylko na Dzień Matki

Każda mama będzie zachwycona, jeśli przyniesiemy jej pięknie pachnący bukiet, który do tego jest słodki i pyszny. Ekspresowy przepis na Owocowe Róże to świetna propozycja dla
Żywienie SEZON NA SZPARAGI I TRUSKAWKI: CZAS, START!
2024-05-24 | 01:00

SEZON NA SZPARAGI I TRUSKAWKI: CZAS, START!

Maj to miesiąc, w którym po blisko rocznej przerwie wracają na nasze talerze tak wyczekiwane szparagi i truskawki. Sezon na nie trwa dość krótko, więc jak tylko pojawiają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.