Kąpiel w śniegu. Łukasz Szpunar idzie po kolejny rekord Guinnessa
Biuro Rekordów
ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
info|biurorekordow.pl| |info|biurorekordow.pl
+48 690 939 469
https://biurorekordow.pl/
Plan jest ambitny – 50 rekordów Guinnessa do 50. urodzin. Dlatego Łukasz Szpunar nie próżnuje i już 12 stycznia 2025 roku podejmie się próby pobicia swojego trzeciego rekordu świata, tym razem w kategorii „Najdłuższy czas w bezpośrednim kontakcie całego ciała ze śniegiem”.
Rekord odbędzie się w ramach wydarzenia „Styczniowy Spontan 3.0 – Festival Morsowania Kołobrzeg 2025” na Plaży Centralnej przy Kołobrzeskim Molo. Oprócz samego rekordu na uczestników czeka masa morsowych atrakcji, takich jak Olimpiada Lodowa czy Bal Morsów i Lodowych Gwiazd.
Według wytycznych biura Guinnessa, Łukasz musi być zakryty śniegiem od stóp do szyi, leżąc poziomo. Jedynie głowa może wystawać poza śnieg. Przykrywający go stos śniegu musi mieć średnicę co najmniej 1,5 m u podstawy oraz wysokość co najmniej 0,7 m.
Więcej informacji: https://biurorekordow.pl/event/kapiel-w-sniegu-lukasz-szpunar-idzie-po-kolejny-rekord-guinnessa/

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.