Komunikaty PR

Atrium wspiera młode polskie marki

2021-10-25  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Palińska
ITBC Communication

Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

Atrium – właściciel i zarządca centrów handlowych w Europie Środkowej – ogłasza program wspierania młodych polskich marek. Jego celem jest zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Od teraz młode brandy mogą spróbować swoich sił w handlu offline i budowaniu relacji face to face z klientem. Wystarczy zgłosić się do konkursu Wygraj po up store! i zaprezentować swój biznes. Zwycięzca otrzyma bezpłatnie swój własny lokal w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy wraz z pakietem świadczeń dodatkowych.

W pierwszej odsłonie programu Atrium zaoferuje zwycięskiej marce lokal handlowy w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Jest to obiekt o silnej i ugruntowanej pozycji, położony w samym centrum miasta, w pobliżu Rynku i wielu kluczowych szlaków komunikacyjnych. Laureat konkursu otrzyma swój własny sklep bezpłatnie, na okres 6 miesięcy. Ponadto, w tym czasie będzie mógł użytkować części wspólne obiektu bez ponoszenia kosztów (tzw. service charge). W pakiecie od Atrium otrzyma także sfinansowanie pensji pracownika przez 6 miesięcy oraz kosztów wystroju lokalu. Nowy sklep i koncept handlowy zwycięskiej marki zostaną bezpłatnie wypromowane w Galerii Dominikańskiej oraz na jej kanałach cyfrowych.

- Z zaciekawieniem i radością obserwujemy rosnącą liczbę młodych polskich marek. Ich działalność wiąże się ze zrównoważoną modą, recyklingiem i szeroko pojętą ekologicznością. Marki te opierają się na najwyższej jakości surowcach i wspierają polską wytwórczość, prezentując przy tym bardzo dobry design. Jako firma o ugruntowanej pozycji w sektorze handlowym chcemy zwiększyć ich szanse na szybki rozwój i podzielić się naszą wiedzą. Własny sklep w centrum handlowym jest okazją na dotarcie do nowej grupy docelowej i przetestowanie swoich produktów czy usług w bezpośrednim kontakcie z klientem. To otwarcie się na zupełnie nowy, kolejny rozdział w prowadzeniu własnego biznesu, a dla nas szansa na zwiększenie różnorodności i oferty w naszych centrach handlowych – mówi Daria Pawełko, Group Innovation Manager w Atrium Poland Real Estate Management.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę www.atriumpopup.pl i wypełnić formularz. Zgłoszenia można przesyłać do 23 listopada br. Szczegółowe zasady konkursu Wygraj pop up store! znajdują się
w Regulaminie.

Atrium w Polsce od wielu lat wspiera młode brandy, często działające wyłącznie online. Marka co roku zaprasza do współpracy przedsiębiorców, którzy poszukują możliwości zaistnienia w fizycznej przestrzeni. Zainteresowanym firmom spółka umożliwia prezentację oferty w ramach pop-up’ów zlokalizowanych na Pasażu Wiecha, pod kompleksem handlowym Wars Sawa Junior. To doskonała okazja do rozmów z klientamii sprawdzenia swoich sił oraz wizji własnego biznesu w tradycyjnej sprzedaży.

Projekt Wygraj pop up store! jest element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ITBC Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Według danych World Economic Forum [1] do 2030 roku aż 39 proc. obecnych kompetencji zawodowych będzie wymagało aktualizacji lub stanie się zbędne. Przyszłość rynku pracy
Kariera Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)
Kariera Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
2025-03-27 | 09:00

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności

Pluxee Polska po raz drugi organizuje Dzień Przyjemności w Pracy, tym samym wpisując go na stałe do kalendarza HR. Dlaczego? Ponieważ zaangażowanie polskich pracowników jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.