Atrium wspiera młode polskie marki
ITBC Communication
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Atrium – właściciel i zarządca centrów handlowych w Europie Środkowej – ogłasza program wspierania młodych polskich marek. Jego celem jest zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Od teraz młode brandy mogą spróbować swoich sił w handlu offline i budowaniu relacji face to face z klientem. Wystarczy zgłosić się do konkursu Wygraj po up store! i zaprezentować swój biznes. Zwycięzca otrzyma bezpłatnie swój własny lokal w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy wraz z pakietem świadczeń dodatkowych.
W pierwszej odsłonie programu Atrium zaoferuje zwycięskiej marce lokal handlowy w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Jest to obiekt o silnej i ugruntowanej pozycji, położony w samym centrum miasta, w pobliżu Rynku i wielu kluczowych szlaków komunikacyjnych. Laureat konkursu otrzyma swój własny sklep bezpłatnie, na okres 6 miesięcy. Ponadto, w tym czasie będzie mógł użytkować części wspólne obiektu bez ponoszenia kosztów (tzw. service charge). W pakiecie od Atrium otrzyma także sfinansowanie pensji pracownika przez 6 miesięcy oraz kosztów wystroju lokalu. Nowy sklep i koncept handlowy zwycięskiej marki zostaną bezpłatnie wypromowane w Galerii Dominikańskiej oraz na jej kanałach cyfrowych.
- Z zaciekawieniem i radością obserwujemy rosnącą liczbę młodych polskich marek. Ich działalność wiąże się ze zrównoważoną modą, recyklingiem i szeroko pojętą ekologicznością. Marki te opierają się na najwyższej jakości surowcach i wspierają polską wytwórczość, prezentując przy tym bardzo dobry design. Jako firma o ugruntowanej pozycji w sektorze handlowym chcemy zwiększyć ich szanse na szybki rozwój i podzielić się naszą wiedzą. Własny sklep w centrum handlowym jest okazją na dotarcie do nowej grupy docelowej i przetestowanie swoich produktów czy usług w bezpośrednim kontakcie z klientem. To otwarcie się na zupełnie nowy, kolejny rozdział w prowadzeniu własnego biznesu, a dla nas szansa na zwiększenie różnorodności i oferty w naszych centrach handlowych – mówi Daria Pawełko, Group Innovation Manager w Atrium Poland Real Estate Management.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę www.atriumpopup.pl i wypełnić formularz. Zgłoszenia można przesyłać do 23 listopada br. Szczegółowe zasady konkursu Wygraj pop up store! znajdują się
w Regulaminie.
Atrium w Polsce od wielu lat wspiera młode brandy, często działające wyłącznie online. Marka co roku zaprasza do współpracy przedsiębiorców, którzy poszukują możliwości zaistnienia w fizycznej przestrzeni. Zainteresowanym firmom spółka umożliwia prezentację oferty w ramach pop-up’ów zlokalizowanych na Pasażu Wiecha, pod kompleksem handlowym Wars Sawa Junior. To doskonała okazja do rozmów z klientamii sprawdzenia swoich sił oraz wizji własnego biznesu w tradycyjnej sprzedaży.
Projekt Wygraj pop up store! jest element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.
Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom?
Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem
Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.