Capital.com z tytułem najlepszego pracodawcy 2025 r. w Wielkiej Brytanii, Bułgarii i Polsce
Capital.com, dynamicznie rozwijająca się firma na rynku fintech, otrzymała tytuł najlepszego pracodawcy 2025 r. (2025 Top Employer) w Wielkiej Brytanii, Bułgarii i Polsce. Odznaczenie – przyznawane przez Top Employers Institute, niezależną organizację z Holandii – to efekt konsekwentnych dążeń Capital.com do doskonałości w obszarze praktyk kadrowych. Top Employers Institute to posiadający międzynarodową renomę niezależny podmiot, który przyznaje certyfikaty organizacjom wyróżniającym się pod względem realizowanych strategii i praktyk kadrowych (HR).
W 2025 r. certyfikaty te przyznano Capital.com w Wielkiej Brytanii, Polsce i Bułgarii na podstawie kompleksowej i rygorystycznej oceny ich środowiska kadrowego. Biura Capital.com w Wielkiej Brytanii, Polsce i Bułgarii wyróżniały się podejmowanymi inicjatywami w obszarze cyfryzacji i transformacji działów HR, inkluzywną i wzmacniającą kulturą pracy, a także silnym przywiązaniem do idei różnorodności, równości i inkluzywności (DEI) na wszystkich szczeblach organizacji.
Komentarz Eugene’a Lemesha, dyrektora ds. kadrowych Capital.com:
„Jesteśmy dumni z otrzymania tytułu najlepszego pracodawcy 2025 r. na trzech rynkach o kluczowym znaczeniu dla naszej firmy. Wyróżnienie to pokazuje, że niezmiennie zależy nam na tworzeniu wzmacniającego i inkluzywnego środowiska pracy. Przyznany tytuł stanowi świadectwo siły naszego zespołu, ukazując nieustanny nacisk, jaki kładziemy na innowacyjność, wydajność i przyjazne środowisko pracy”.
Grupa Capital.com posiada oddziały podlegające jurysdykcji różnych państw, w tym Wielkiej Brytanii, gdzie nadzór nad jej działalnością sprawuje Financial Conduct Authority (FCA). Ponadto firma prowadzi biura w siedmiu czołowych ośrodkach biznesowo-finansowych, m.in. w Bułgarii i Polsce, które odgrywają strategiczną rolę w takich obszarach działalności grupy jak technologia czy wsparcie klienta.
Poza Capital.com w gronie zdobywców tytułu najlepszego pracodawcy 2025 r. znalazły się największe międzynarodowe marki, w tym Lidl, PepsiCo i Santander. Na rynku fintech i internetowych platform handlowych wyróżnienie to zdobył tylko jeden inny podmiot. Osiągnięciem tym grupa Capital.com nie tylko wzmacnia swoją reputację atrakcyjnego pracodawcy, ale również potwierdza, że zależy jej na tworzeniu światowej klasy środowiska pracy na każdym rynku, na którym jest obecna.
O Capital.com
Capital.com to międzynarodowa grupa działająca na rynku fintech. Firma posiada oddziały w Londynie, Sofii, Dubaju, Limassolu, Melbourne, Warszawie oraz Nassau. Capital.com powstała w 2016 r. i od samego początku jej działania nastawione są na zrównoważony rozwój i postęp w środowisku startupowym w oparciu o współpracę z sektorem publicznym i prywatnym.
Kontakt dla mediów:
Dział PR Capital.com|
Shamillia.sivathambu|capital.com| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|Shamillia.sivathambu|capital.com
+44 7900 016 469
ŹRÓDŁO: Capital Com SV Investments Limited

Spawacz, elektryk, księgowy czy specjalista DevOps i Cloud – kogo brakuje do pracy? Regiony i stawki

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.