Komunikaty PR

Ceramika Paradyż rusza z programem szkoleniowym dla profesjonalistów

2021-09-10  |  12:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Ceramika Paradyż, wiodący producent płytek ceramicznych w Polsce, rusza z szerokim programem inspiracyjno-szkoleniowym, którego celem będzie podnoszenie kwalifikacji zawodowych, rozwój umiejętności i edukacja profesjonalistów. Do wspólnej pracy w ramach nowej odsłony Akademii Paradyż zaproszeni zostaną projektanci, architekci wnętrz, partnerzy biznesowi oraz wykonawcy.

 

Ceramika Paradyż stawia mocny akcent nie tylko na doskonalenie portfolio produktowego, lecz także na przekazanie profesjonalistom niezbędnej wiedzy praktyczno-inspiracyjnej związanej z nowymi wdrożeniami. Nowy, kompleksowy program szkoleń ma na celu budowanie świadomości marki i odpowiada na potrzeby profesjonalistów związanych z branżą ceramiczną.

 

Powrót Akademii Paradyż

Pierwsza Akademia Paradyż odbyła się w październiku 2018 roku w Łodzi i skierowana była do właścicieli i osób zarządzających salonami sprzedaży materiałów łazienkowych. Tym razem w ramach tego projektu, program szkoleniowy obejmie szeroki zakres działań dedykowanych nie tylko sektorowi B2B, ale także profesjonalistom, wykonawcom i praktykom. Działania będą realizowane w podziale na trzy filary. Pierwszy z nich to Akademia Biznesu, oscylująca wokół zagadnień i eksperckiej wiedzy dopasowanej do potrzeb partnerów biznesowych. Drugi filar poświęcony będzie projektantom i architektom. Przewidziane są szkolenia, konferencje, dyskusje o trendach, a także możliwość wymiany pomysłów oraz inspiracji. Z kolei trzecim filarem, będzie edycja Akademii Wielkiego Formatu adresowana do grupy wykonawców.

 

- Od lat przyświeca nam cel inspirowania pięknem. Wiemy jednak, jak ważna jest także edukacja otoczenia biznesowego firmy. W pierwszej połowie roku wprowadziliśmy blisko 40 nowości produktowych, w tym niezwykłe kolekcje powstałe we współpracy z ikoną mody, Gosią Baczyńską, czy też set płyt ceramicznych Monumental, o imponujących rozmiarach sięgających nawet 120 x 280 cm. To najbardziej poszukiwane i pożądane obecnie przez klientów, najwyższej klasy wzornictwo. Zastosowanie takich produktów, ich format, wymaga specjalistycznej wiedzy, dlatego też postawiliśmy sobie za cel zapewnić kompleksowe wsparcie branżowych specjalistów i dostarczyć im nie tylko piękne produkty, ale i merytoryczną wiedzę. – powiedział Maciej Rychliński, Brand Development Director w Ceramice Paradyż.

 

Akademia Wielkiego Formatu

Już na samym początku jesieni, firma wystartuje z autorskim cyklem szkoleń - Akademią Wielkiego Formatu. Spotkania odbędę się w formule warsztatowej, a każdy uczestnik będzie miał możliwość bezpośredniej pracy z produktem. Firma zapewni prowadzone przez praktyków szkolenia i warsztaty z obróbki oraz cięcia płyt wielkiego formatu. Pierwsze spotkanie odbędzie się już 23 września w Malborku. Docelowo aktywności związane z działalnością Akademii Wielkiego Formatu, będą realizowane głównie w Łodzi i Tomaszowie Mazowieckim, gdzie planowane jest utworzenie specjalnych przestrzeni do organizacji tego rodzaju spotkań. Prowadzony będzie także kanał komunikacji na jednym z portali społecznościowych, gdzie fachowcy udzielą porad technicznych oraz podzielą się informacjami o planowanych inicjatywach i szkoleniach. W październiku Ceramika Paradyż będzie też obecna na targach Warsaw Home, gdzie w ramach Archiday, przedstawiciele firmy wspólnie z organizatorami przygotują warsztaty dla projektantów, a także podzielą się ekspercką wiedzą w panelach dyskusyjnych.

 

Tytani Ceramiki & Akademia Profesjonalisty Sopro

Uzupełnieniem działań w ramach Akademii Paradyż, będzie zaangażowanie marki w programy szkoleniowe partnerów. Wspólnie z firmą Selena, właścicielem marki Tytan Professional, odbędzie się cykl szkoleń skierowany do wykonawców. Jesienią wystartuje również kolejna edycja Akademii Profesjonalisty – programu stworzonego przez markę Sopro, którego Ceramika Paradyż jest już po raz kolejny ważnym partnerem. Tegoroczna edycja spotkań będzie dotyczyć zagadnień związanych z nowoczesną łazienką. Szkolenia będą skoncentrowane na rozwiązaniach chemii budowlanej i ich praktycznym wykorzystaniu w czasie prac z szeroką paletą materiałów wykończeniowych. Pierwsze spotkanie już 29 września w Bielsku-Białej. Więcej na temat, jak i zapisy: https://thesopros.pl/akademiaprofesjonalisty/

 

- Wszelkie zrealizowane dotychczas przez nas programy inspiracyjno-szkoleniowe okazały się dużym sukcesem i zostały bardzo dobrze przyjęte przez uczestników. Jesteśmy dumni, że doceniają oni nie tylko produkty Ceramiki Paradyż, lecz także naszą chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Wierzymy, że nowo powołana Akademia Wielkiego Formatu, jak i pozostałe inicjatywy w tym obszarze, spotkają się z jeszcze lepszym odbiorem. – podsumował Maciej Rychliński.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Zaprojektuj toaletę publiczną w Tatrzańskim Parku Narodowym Biuro prasowe
2021-10-06 | 10:40

Zaprojektuj toaletę publiczną w Tatrzańskim Parku Narodowym

Odbywający się od 23 lat konkurs KOŁO na projekt toalety publicznej organizowany przez GEBERIT, to dla młodych architektów okazja do sprawdzenia umiejętności, konfrontacji swojego
Kariera Rusza 11. edycja programu „W drodze do pracy”
2021-09-28 | 08:39

Rusza 11. edycja programu „W drodze do pracy”

Rusza 11. edycja programu „W drodze do pracy” Po raz kolejny firma Henkel Polska oraz Fundacja Miejsce Kobiet uruchamiają program „W drodze do pracy”, dzięki
Kariera Czy nauka angielskiego może być popołudniową rozrywką? Tutlo dołącza do TikToka
2021-09-20 | 09:00

Czy nauka angielskiego może być popołudniową rozrywką? Tutlo dołącza do TikToka

Memy, występy muzyczne, wyzwania, satyrycy… Popularny TikTok jeszcze niedawno kojarzył się z zabawą dla dzieci i młodzieży. Ale to się zmieniło: coraz więcej dorosłych

Więcej ważnych informacji

Film

Przemysław Sadowski: Nie jestem zapraszany na castingi, bo nie mam odpowiedniej liczby followersów na Instagramie. To jest trochę przerażające

Aktor zauważa, że coraz częściej młodzi ludzie, którzy chcą zaistnieć w branży filmowej, wcale nie zaczynają swojej ścieżki zawodowej od kierunkowego wykształcenia i zdobywania umiejętności pod okiem fachowców, tylko od zaistnienia w sieci. Co więcej, takie działanie procentuje, bo jeśli ktoś zdobędzie na Instagramie dużą popularność, to automatycznie wzrasta zainteresowanie nim na rynku i dostaje propozycje nie tylko od reklamodawców, ale i od producentów. Zdaniem Przemysława Sadowskiego najlepszym weryfikatorem talentu, predyspozycji i potencjału jest teatralna scena. Na niej dokładnie widać każde potknięcie i brak przygotowania zawodowego.

Uroda

Karolina Pilarczyk: Nie jestem osobą, która spędza godziny przed lustrem. Wieczorowy makijaż na wielkie wyjścia zajmuje mi 15 minut

Drifterka zapewnia, że nie jest typem kobiety, która spędza godziny przed lustrem po to, by zrobić precyzyjny makijaż, przetestować nowości kosmetyczne czy też wykonać skomplikowane zabiegi pielęgnacyjne. Ma jednak swoje szybkie, ale skuteczne sposoby, dzięki którym może zadbać o skórę tak, by była gładka i promienna. Dużym ułatwieniem jest dla niej również makijaż permanentny, który pozwala zaoszczędzić sporo czasu.

Handel

W przyszłym roku podrożeją tylko najtańsze papierosy. Za kilka lat paczka papierosów będzie kosztować co najmniej 23 zł

Od 2022 roku wzrośnie akcyza na papierosy i alkohol, a według wyliczeń Ministerstwa Finansów paczka tradycyjnych papierosów zdrożeje o ok. 30 gr. Jednak branża tytoniowa wskazuje, że podwyżka będzie dwa razy wyższa, a przy planowanych dalszych wzrostach w 2027 roku paczka papierosów będzie kosztować co najmniej 23 zł. Co więcej, podrożeją tylko najtańsze papierosy, co może doprowadzić do załamania legalnego rynku i oznaczać skokowy wzrost szarej strefy. Analogiczna sytuacja miała już miejsce w latach 2011–2014, kiedy coroczne podwyżki akcyzy o 10 proc. doprowadziły do tego, że szara strefa objęła prawie 1/5 rynku. – Propozycje Ministerstwa Finansów są powrotem do tych negatywnych doświadczeń – podkreślają przedstawiciele firm tytoniowych.