Ceramika Paradyż rusza z programem szkoleniowym dla profesjonalistów
Ceramika Paradyż, wiodący producent płytek ceramicznych w Polsce, rusza z szerokim programem inspiracyjno-szkoleniowym, którego celem będzie podnoszenie kwalifikacji zawodowych, rozwój umiejętności i edukacja profesjonalistów. Do wspólnej pracy w ramach nowej odsłony Akademii Paradyż zaproszeni zostaną projektanci, architekci wnętrz, partnerzy biznesowi oraz wykonawcy.
Ceramika Paradyż stawia mocny akcent nie tylko na doskonalenie portfolio produktowego, lecz także na przekazanie profesjonalistom niezbędnej wiedzy praktyczno-inspiracyjnej związanej z nowymi wdrożeniami. Nowy, kompleksowy program szkoleń ma na celu budowanie świadomości marki i odpowiada na potrzeby profesjonalistów związanych z branżą ceramiczną.
Powrót Akademii Paradyż
Pierwsza Akademia Paradyż odbyła się w październiku 2018 roku w Łodzi i skierowana była do właścicieli i osób zarządzających salonami sprzedaży materiałów łazienkowych. Tym razem w ramach tego projektu, program szkoleniowy obejmie szeroki zakres działań dedykowanych nie tylko sektorowi B2B, ale także profesjonalistom, wykonawcom i praktykom. Działania będą realizowane w podziale na trzy filary. Pierwszy z nich to Akademia Biznesu, oscylująca wokół zagadnień i eksperckiej wiedzy dopasowanej do potrzeb partnerów biznesowych. Drugi filar poświęcony będzie projektantom i architektom. Przewidziane są szkolenia, konferencje, dyskusje o trendach, a także możliwość wymiany pomysłów oraz inspiracji. Z kolei trzecim filarem, będzie edycja Akademii Wielkiego Formatu adresowana do grupy wykonawców.
- Od lat przyświeca nam cel inspirowania pięknem. Wiemy jednak, jak ważna jest także edukacja otoczenia biznesowego firmy. W pierwszej połowie roku wprowadziliśmy blisko 40 nowości produktowych, w tym niezwykłe kolekcje powstałe we współpracy z ikoną mody, Gosią Baczyńską, czy też set płyt ceramicznych Monumental, o imponujących rozmiarach sięgających nawet 120 x 280 cm. To najbardziej poszukiwane i pożądane obecnie przez klientów, najwyższej klasy wzornictwo. Zastosowanie takich produktów, ich format, wymaga specjalistycznej wiedzy, dlatego też postawiliśmy sobie za cel zapewnić kompleksowe wsparcie branżowych specjalistów i dostarczyć im nie tylko piękne produkty, ale i merytoryczną wiedzę. – powiedział Maciej Rychliński, Brand Development Director w Ceramice Paradyż.
Akademia Wielkiego Formatu
Już na samym początku jesieni, firma wystartuje z autorskim cyklem szkoleń - Akademią Wielkiego Formatu. Spotkania odbędę się w formule warsztatowej, a każdy uczestnik będzie miał możliwość bezpośredniej pracy z produktem. Firma zapewni prowadzone przez praktyków szkolenia i warsztaty z obróbki oraz cięcia płyt wielkiego formatu. Pierwsze spotkanie odbędzie się już 23 września w Malborku. Docelowo aktywności związane z działalnością Akademii Wielkiego Formatu, będą realizowane głównie w Łodzi i Tomaszowie Mazowieckim, gdzie planowane jest utworzenie specjalnych przestrzeni do organizacji tego rodzaju spotkań. Prowadzony będzie także kanał komunikacji na jednym z portali społecznościowych, gdzie fachowcy udzielą porad technicznych oraz podzielą się informacjami o planowanych inicjatywach i szkoleniach. W październiku Ceramika Paradyż będzie też obecna na targach Warsaw Home, gdzie w ramach Archiday, przedstawiciele firmy wspólnie z organizatorami przygotują warsztaty dla projektantów, a także podzielą się ekspercką wiedzą w panelach dyskusyjnych.
Tytani Ceramiki & Akademia Profesjonalisty Sopro
Uzupełnieniem działań w ramach Akademii Paradyż, będzie zaangażowanie marki w programy szkoleniowe partnerów. Wspólnie z firmą Selena, właścicielem marki Tytan Professional, odbędzie się cykl szkoleń skierowany do wykonawców. Jesienią wystartuje również kolejna edycja Akademii Profesjonalisty – programu stworzonego przez markę Sopro, którego Ceramika Paradyż jest już po raz kolejny ważnym partnerem. Tegoroczna edycja spotkań będzie dotyczyć zagadnień związanych z nowoczesną łazienką. Szkolenia będą skoncentrowane na rozwiązaniach chemii budowlanej i ich praktycznym wykorzystaniu w czasie prac z szeroką paletą materiałów wykończeniowych. Pierwsze spotkanie już 29 września w Bielsku-Białej. Więcej na temat, jak i zapisy: https://thesopros.pl/akademiaprofesjonalisty/
- Wszelkie zrealizowane dotychczas przez nas programy inspiracyjno-szkoleniowe okazały się dużym sukcesem i zostały bardzo dobrze przyjęte przez uczestników. Jesteśmy dumni, że doceniają oni nie tylko produkty Ceramiki Paradyż, lecz także naszą chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Wierzymy, że nowo powołana Akademia Wielkiego Formatu, jak i pozostałe inicjatywy w tym obszarze, spotkają się z jeszcze lepszym odbiorem. – podsumował Maciej Rychliński.

Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom?

Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem

Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.