Ceramika Paradyż rusza z programem szkoleniowym dla profesjonalistów
Ceramika Paradyż, wiodący producent płytek ceramicznych w Polsce, rusza z szerokim programem inspiracyjno-szkoleniowym, którego celem będzie podnoszenie kwalifikacji zawodowych, rozwój umiejętności i edukacja profesjonalistów. Do wspólnej pracy w ramach nowej odsłony Akademii Paradyż zaproszeni zostaną projektanci, architekci wnętrz, partnerzy biznesowi oraz wykonawcy.
Ceramika Paradyż stawia mocny akcent nie tylko na doskonalenie portfolio produktowego, lecz także na przekazanie profesjonalistom niezbędnej wiedzy praktyczno-inspiracyjnej związanej z nowymi wdrożeniami. Nowy, kompleksowy program szkoleń ma na celu budowanie świadomości marki i odpowiada na potrzeby profesjonalistów związanych z branżą ceramiczną.
Powrót Akademii Paradyż
Pierwsza Akademia Paradyż odbyła się w październiku 2018 roku w Łodzi i skierowana była do właścicieli i osób zarządzających salonami sprzedaży materiałów łazienkowych. Tym razem w ramach tego projektu, program szkoleniowy obejmie szeroki zakres działań dedykowanych nie tylko sektorowi B2B, ale także profesjonalistom, wykonawcom i praktykom. Działania będą realizowane w podziale na trzy filary. Pierwszy z nich to Akademia Biznesu, oscylująca wokół zagadnień i eksperckiej wiedzy dopasowanej do potrzeb partnerów biznesowych. Drugi filar poświęcony będzie projektantom i architektom. Przewidziane są szkolenia, konferencje, dyskusje o trendach, a także możliwość wymiany pomysłów oraz inspiracji. Z kolei trzecim filarem, będzie edycja Akademii Wielkiego Formatu adresowana do grupy wykonawców.
- Od lat przyświeca nam cel inspirowania pięknem. Wiemy jednak, jak ważna jest także edukacja otoczenia biznesowego firmy. W pierwszej połowie roku wprowadziliśmy blisko 40 nowości produktowych, w tym niezwykłe kolekcje powstałe we współpracy z ikoną mody, Gosią Baczyńską, czy też set płyt ceramicznych Monumental, o imponujących rozmiarach sięgających nawet 120 x 280 cm. To najbardziej poszukiwane i pożądane obecnie przez klientów, najwyższej klasy wzornictwo. Zastosowanie takich produktów, ich format, wymaga specjalistycznej wiedzy, dlatego też postawiliśmy sobie za cel zapewnić kompleksowe wsparcie branżowych specjalistów i dostarczyć im nie tylko piękne produkty, ale i merytoryczną wiedzę. – powiedział Maciej Rychliński, Brand Development Director w Ceramice Paradyż.
Akademia Wielkiego Formatu
Już na samym początku jesieni, firma wystartuje z autorskim cyklem szkoleń - Akademią Wielkiego Formatu. Spotkania odbędę się w formule warsztatowej, a każdy uczestnik będzie miał możliwość bezpośredniej pracy z produktem. Firma zapewni prowadzone przez praktyków szkolenia i warsztaty z obróbki oraz cięcia płyt wielkiego formatu. Pierwsze spotkanie odbędzie się już 23 września w Malborku. Docelowo aktywności związane z działalnością Akademii Wielkiego Formatu, będą realizowane głównie w Łodzi i Tomaszowie Mazowieckim, gdzie planowane jest utworzenie specjalnych przestrzeni do organizacji tego rodzaju spotkań. Prowadzony będzie także kanał komunikacji na jednym z portali społecznościowych, gdzie fachowcy udzielą porad technicznych oraz podzielą się informacjami o planowanych inicjatywach i szkoleniach. W październiku Ceramika Paradyż będzie też obecna na targach Warsaw Home, gdzie w ramach Archiday, przedstawiciele firmy wspólnie z organizatorami przygotują warsztaty dla projektantów, a także podzielą się ekspercką wiedzą w panelach dyskusyjnych.
Tytani Ceramiki & Akademia Profesjonalisty Sopro
Uzupełnieniem działań w ramach Akademii Paradyż, będzie zaangażowanie marki w programy szkoleniowe partnerów. Wspólnie z firmą Selena, właścicielem marki Tytan Professional, odbędzie się cykl szkoleń skierowany do wykonawców. Jesienią wystartuje również kolejna edycja Akademii Profesjonalisty – programu stworzonego przez markę Sopro, którego Ceramika Paradyż jest już po raz kolejny ważnym partnerem. Tegoroczna edycja spotkań będzie dotyczyć zagadnień związanych z nowoczesną łazienką. Szkolenia będą skoncentrowane na rozwiązaniach chemii budowlanej i ich praktycznym wykorzystaniu w czasie prac z szeroką paletą materiałów wykończeniowych. Pierwsze spotkanie już 29 września w Bielsku-Białej. Więcej na temat, jak i zapisy: https://thesopros.pl/akademiaprofesjonalisty/
- Wszelkie zrealizowane dotychczas przez nas programy inspiracyjno-szkoleniowe okazały się dużym sukcesem i zostały bardzo dobrze przyjęte przez uczestników. Jesteśmy dumni, że doceniają oni nie tylko produkty Ceramiki Paradyż, lecz także naszą chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Wierzymy, że nowo powołana Akademia Wielkiego Formatu, jak i pozostałe inicjatywy w tym obszarze, spotkają się z jeszcze lepszym odbiorem. – podsumował Maciej Rychliński.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.