Komunikaty PR

GROHE partnerem EuroSkills 2023

2023-09-05  |  09:34
Biuro prasowe

W dniach od 5 do 9 września na stadionie Polsat Plus Arena Gdańsk, w halach kongresowo-wystawienniczych Amber Expo i na terenach do nich przyległych odbywa się EuroSkills Gdańsk 2023 – międzynarodowe zawody umiejętności branżowych. Marka GROHE jest głównym partnerem wydarzenia w kategorii „Instalacje grzewcze i sanitarne”. 


Międzynarodowe wydarzenie dla profesjonalistów 
EuroSkills to największe w Europie wydarzenie, które promuje kształcenie zawodowe i doskonalenie umiejętności przez młodych profesjonalistów. Po raz pierwszy odbędzie się ono w Polsce. Gdańsk ugości ponad 600 zawodników z 32 krajów, którzy uczestniczyć będą w 43 różnych konkurencjach. Floryści, kucharze, mechanicy samochodowi, spawacze, informatycy czy instalatorzy staną do rywalizacji o medale w specjalnie przygotowanych zadaniach.

Wszystko w imię podnoszenia kompetencji zawodowych, wymiany dobrych praktyk oraz budowania partnerstw edukacyjno-biznesowych. Szacuje się, że EuroSkills 2023 zgromadzi ponad 100 tys. widzów z Polski i z zagranicy. Będzie to też kolejna szansa dla naszych krajowych reprezentantów, którzy z poprzedniej edycji przywieźli trzy medale. EuroSkills to jednak nie tylko konkurs. Inicjatywie będą towarzyszyć rozmaite wydarzenia, takie jak pokazy, wystawy, konferencje i seminaria branżowe, a także strefy „Try a skill” czy targi szkół. Całość rozpocznie się 5 września widowiskową ceremonią otwarcia na stadionie, podczas której odbędzie się parada drużyn narodowych. Z kolei 9 września będzie miała miejsce ceremonia wręczania medali. 


Marka GROHE wspiera młodych profesjonalistów
Firma GROHE już dwukrotnie wspierała SkillsPoland – największy konkurs branżowy w kraju, kierowany do uczniów szkół branżowych, studentów kierunków technicznych oraz do osób rozpoczynających swoją karierę zawodową. Wydarzenie pełni funkcję eliminacji do konkursów EuroSkills i WorldSkills, którego GROHE jest partnerem od 2022 roku. W taki sposób firma GROHE w pełni dołączyła do uznanych marek, które pomagają rozwinąć skrzydła młodym ludziom zainteresowanym budowaniem swoich umiejętności zawodowych. 

Branża sanitarna zmaga się z coraz większym zapotrzebowaniem na wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, dlatego wspieranie takich inicjatyw, jak konkursy EuroSkills i WorldSkills, ma kluczowe znaczenie dla rozwoju całej specjalizacji. Marka GROHE angażując się jako partner w kategorii "Instalacje grzewcze i sanitarne", aktywnie wspiera edukację i rozwój zawodowy młodych adeptów sztuki instalatorskiej. Dbałość o rozwijanie umiejętności zawodowych wśród młodzieży przekłada się na podnoszenie jakości usług w przyszłości.

Marka GROHE realizuje cel, jakim jest wsparcie młodych instalatorów także w ramach programu GIVE (skrót od GROHE Installer Vocational Training & Education) oraz poprzez rozwiązania z portfolio GROHE Professional. Współpracując z ponad 70. instytucjami w całym regionie EMENA, firma tworzy nowoczesne sale szkoleniowe oraz przygotowuje materiały edukacyjne dostosowane do współczesnych standardów. Dodatkowo, organizuje liczne szkolenia, skupiające się na rozwijaniu umiejętności praktycznych i teoretycznych w dziedzinie instalacji grzewczych i sanitarnych. Po ukończeniu tych programów, uczestnicy nie tylko zdobywają cenne umiejętności, ale również otrzymują wsparcie w procesie znalezienia pracy lub mają możliwość uczestniczenia w programach praktyk realizowanych u jednego z partnerów GROHE. Działając w tej roli, zapewnia młodym adeptom możliwość praktycznego stosowania zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach zawodowych. Program GIVE realizowany jest już w 32 szkołach i uczelniach technicznych w Polsce. Firma otworzyła w naszym kraju 13., w pełni wyposażonych sal szkoleniowych. 

Więcej informacji o programie GIVE dostępnych jest na platformie GROHE X.

 

-------------------------------------------------------------------------------
O GROHE 
GROHE jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. Od 2014 roku należy do portfolio marek organizacji LIXIL. Filarami marki GROHE są technologia, jakość, design i zrównoważony rozwój.
Marka oferuje rozwiązania produktowe poprawiające jakość życia, a także usługi w ramach dedykowanych portfolio: GROHE QuickFix, GROHE Professional oraz subbrandu premium GROHE SPA. Odpowiadają one na konkretne potrzeby partnerów biznesowych GROHE oraz oczekiwania ich zróżnicowanych grup docelowych.
Woda leży u źródła wszystkich działań marki, dlatego jest ona zaangażowana w realizację strategii korporacyjnej organizacji LIXIL z łańcuchem wartości oszczędzającym zasoby naturalne: od produkcji neutralnej pod względem emisji CO2*, poprzez eliminację niepotrzebnego plastiku w opakowaniach produktów, aż po technologie oszczędzania wody i energii, takie jak GROHE Everstream - prysznic z recyklingiem wody.

Ważnym elementem strategii jest również hybrydowy ekosystem komunikacji GROHE X, do którego należą: internetowa platforma, pełna wartościowych treści i inspiracji, GROHE X Brand & Communication Experience Center w Hemer (Niemcy) z nowoczesnymi studiami filmowymi oraz imponujące ciężarówki GROHE X Motion. Dzięki nowym sposobom komunikacji marka GROHE dociera do ludzi na całym świecie, realizując główny cel LIXIL, jakim jest zapewnianie lepszych domów wszystkim i wszędzie.
* włączając projekty kompensujące emisję CO2; więcej o tym na grohe-x.com/sustainability

 
Informacje o LIXIL  
LIXIL (TSE: 5938) to producent innowacyjnej armatury oraz rozwiązań do domu, które ułatwiają radzenie sobie  
z codziennymi wyzwaniami i podnoszą standard życia w każdym miejscu na świecie. Korzystając z naszego japońskiego dziedzictwa, tworzymy i wdrażamy nowoczesne technologie odpowiadające za wysoką jakość produktów i zmieniające domy w lepsze, nowoczesne przestrzenie. Jednak LIXIL wyróżnia się przede wszystkim sposobem działania – począwszy od wyrazistych projektów, poprzez ducha przedsiębiorczości i dbałość o środowisko, aż po odpowiedzialny rozwój działalności biznesowej. Nasze podejście realizujemy w praktyce dzięki wiodącym w branży markom, w tym INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Ponad 55 000 współpracowników działających w więcej niż 150 krajach jest dumnych z tego, że nasze produkty każdego dnia poprawiają jakość życia miliardów ludzi. Dowiedz się więcej na www.lixil.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom? Biuro prasowe
2024-12-27 | 01:00

Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom?

JDJ International Open Schools (JDJ IOS) to projekt, który redefiniuje dostęp do edukacji międzynarodowej. Umożliwia zdobycie akredytowanego amerykańskiego świadectwa maturalnego z
Kariera Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem
2024-12-20 | 01:00

Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem

W Polsce proces kwalifikacji zaczyna się zwykle w sytuacji, kiedy nauczyciele widzą jakiś „problem” z dzieckiem – mówią wtedy, że dziecko jest
Kariera Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!
2024-12-19 | 12:00

Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!

Codziennej pracy Dyrektora towarzyszy wiele wyzwań związanych z pracownikami, współpracą z rodzicami, opieką nad dziećmi, czy prowadzeniem własnego biznesu. KDPN czyli Klub Dyrektora

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.