Jak zostać Brand Managerem? Nowy kurs szkoły biznesu Laba z liderem marketingu S

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Laba oferuje uczestnikom możliwość uczenia się bezpośrednio od najlepszych profesjonalistów. – Nasze kursy są prowadzone przez reprezentantów wiodących międzynarodowych firm. Mocno stawiamy na doświadczenie i wiedzę ekspercką, a także na umiejętności miękkie – mówi Country Manager Laby, Anna Piskorz.
Kurs zarządzania marką będzie prowadzony przez Gerry'ego Randolpha, który pracuje jako Global Marketing Lead w Spotify. Wcześniej ekspert był odpowiedzialny za prowadzenie kampanii i zarządzanie marką dla takich firm jak PepsiCo, Oakley i ASOS.
Ostatni raport MIDIA Research na temat najpopularniejszych serwisów streamujących muzykę, wskazał, że to właśnie Spotify jest liderem na światowym rynku – z jego usług korzysta 31% użytkowników. Sukces platformy w Polsce podkreślają wyniki badań Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl, które pokazują, że w listopadzie ub.r. serwis i aplikację odwiedziło 9,85 mln rodzimych internautów.
Podczas zajęć uczestnicy będą mogli od podstaw zbudować strategię promocji dla swojej marki, a pomysły skonfrontować z prowadzącym. Warsztaty będą prowadzone w języku angielskim.
Wszystkie kursy Laby odbywają się w formie webinariów na żywo. Oznacza to, że każdy uczestnik może w czasie rzeczywistym zadawać wykładowcy pytania lub dyskutować z nim na tematy związane zajęciami. Kurs obejmuje również pracę domową, która jest weryfikowana przez wykładowcę. Po zakończonym kursie absolwenci uzyskują międzynarodowe certyfikaty.

Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom?

Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem

Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.