Jak zostać Brand Managerem? Nowy kurs szkoły biznesu Laba z liderem marketingu S
Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Laba oferuje uczestnikom możliwość uczenia się bezpośrednio od najlepszych profesjonalistów. – Nasze kursy są prowadzone przez reprezentantów wiodących międzynarodowych firm. Mocno stawiamy na doświadczenie i wiedzę ekspercką, a także na umiejętności miękkie – mówi Country Manager Laby, Anna Piskorz.
Kurs zarządzania marką będzie prowadzony przez Gerry'ego Randolpha, który pracuje jako Global Marketing Lead w Spotify. Wcześniej ekspert był odpowiedzialny za prowadzenie kampanii i zarządzanie marką dla takich firm jak PepsiCo, Oakley i ASOS.
Ostatni raport MIDIA Research na temat najpopularniejszych serwisów streamujących muzykę, wskazał, że to właśnie Spotify jest liderem na światowym rynku – z jego usług korzysta 31% użytkowników. Sukces platformy w Polsce podkreślają wyniki badań Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl, które pokazują, że w listopadzie ub.r. serwis i aplikację odwiedziło 9,85 mln rodzimych internautów.
Podczas zajęć uczestnicy będą mogli od podstaw zbudować strategię promocji dla swojej marki, a pomysły skonfrontować z prowadzącym. Warsztaty będą prowadzone w języku angielskim.
Wszystkie kursy Laby odbywają się w formie webinariów na żywo. Oznacza to, że każdy uczestnik może w czasie rzeczywistym zadawać wykładowcy pytania lub dyskutować z nim na tematy związane zajęciami. Kurs obejmuje również pracę domową, która jest weryfikowana przez wykładowcę. Po zakończonym kursie absolwenci uzyskują międzynarodowe certyfikaty.
Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom?
Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem
Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.