Jak zostać Brand Managerem? Nowy kurs szkoły biznesu Laba z liderem marketingu S

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Laba oferuje uczestnikom możliwość uczenia się bezpośrednio od najlepszych profesjonalistów. – Nasze kursy są prowadzone przez reprezentantów wiodących międzynarodowych firm. Mocno stawiamy na doświadczenie i wiedzę ekspercką, a także na umiejętności miękkie – mówi Country Manager Laby, Anna Piskorz.
Kurs zarządzania marką będzie prowadzony przez Gerry'ego Randolpha, który pracuje jako Global Marketing Lead w Spotify. Wcześniej ekspert był odpowiedzialny za prowadzenie kampanii i zarządzanie marką dla takich firm jak PepsiCo, Oakley i ASOS.
Ostatni raport MIDIA Research na temat najpopularniejszych serwisów streamujących muzykę, wskazał, że to właśnie Spotify jest liderem na światowym rynku – z jego usług korzysta 31% użytkowników. Sukces platformy w Polsce podkreślają wyniki badań Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl, które pokazują, że w listopadzie ub.r. serwis i aplikację odwiedziło 9,85 mln rodzimych internautów.
Podczas zajęć uczestnicy będą mogli od podstaw zbudować strategię promocji dla swojej marki, a pomysły skonfrontować z prowadzącym. Warsztaty będą prowadzone w języku angielskim.
Wszystkie kursy Laby odbywają się w formie webinariów na żywo. Oznacza to, że każdy uczestnik może w czasie rzeczywistym zadawać wykładowcy pytania lub dyskutować z nim na tematy związane zajęciami. Kurs obejmuje również pracę domową, która jest weryfikowana przez wykładowcę. Po zakończonym kursie absolwenci uzyskują międzynarodowe certyfikaty.

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.