Komunikaty PR

Jak zostać Brand Managerem? Nowy kurs szkoły biznesu Laba z liderem marketingu S

2022-07-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Laba oferuje uczestnikom możliwość uczenia się bezpośrednio od najlepszych profesjonalistów. – Nasze kursy są prowadzone przez reprezentantów wiodących międzynarodowych firm. Mocno stawiamy na doświadczenie i wiedzę ekspercką, a także na umiejętności miękkie – mówi Country Manager Laby, Anna Piskorz.

 

Kurs zarządzania marką będzie prowadzony przez Gerry'ego Randolpha, który pracuje jako Global Marketing Lead w Spotify. Wcześniej ekspert był odpowiedzialny za prowadzenie kampanii i zarządzanie marką dla takich firm jak PepsiCo, Oakley i ASOS.

 

Ostatni raport MIDIA Research na temat najpopularniejszych serwisów streamujących muzykę, wskazał, że to właśnie Spotify jest liderem na światowym rynku – z jego usług korzysta 31% użytkowników. Sukces platformy w Polsce podkreślają wyniki badań Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl, które pokazują, że w listopadzie ub.r. serwis i aplikację odwiedziło 9,85 mln rodzimych internautów. 

 

Podczas zajęć uczestnicy będą mogli od podstaw zbudować strategię promocji dla swojej marki, a pomysły skonfrontować z prowadzącym. Warsztaty będą prowadzone w języku angielskim.

 

Wszystkie kursy Laby odbywają się w formie webinariów na żywo. Oznacza to, że każdy uczestnik może w czasie rzeczywistym zadawać wykładowcy pytania lub dyskutować z nim na tematy związane zajęciami. Kurs obejmuje również pracę domową, która jest weryfikowana przez wykładowcę. Po zakończonym kursie absolwenci uzyskują międzynarodowe certyfikaty. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Według danych World Economic Forum [1] do 2030 roku aż 39 proc. obecnych kompetencji zawodowych będzie wymagało aktualizacji lub stanie się zbędne. Przyszłość rynku pracy
Kariera Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)
Kariera Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
2025-03-27 | 09:00

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności

Pluxee Polska po raz drugi organizuje Dzień Przyjemności w Pracy, tym samym wpisując go na stałe do kalendarza HR. Dlaczego? Ponieważ zaangażowanie polskich pracowników jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.