Komunikaty PR

Kaufland w gronie najlepszych w rankingu Pracodawca Roku AIESEC

2022-07-14  |  11:10
Biuro prasowe

W tegorocznej edycji prestiżowego rankingu Pracodawca Roku, stworzonego przez organizację studencką AIESEC, Kaufland ponownie znalazł się na podium, zajmując trzecie miejsce. Sieć od lat intensywnie współpracuje z organizacjami studenckimi, oferując młodym ludziom możliwość rozwoju kompetencji zawodowych m.in. podczas licznych szkoleń, praktyk czy w programie Absolwent dla osób stawiających pierwsze kroki zawodowe. Również w kończącym się roku akademickim 2021/2022 Kaufland podejmował liczne inicjatywy merytorycznego wsparcia dla studentów w całej Polsce.

Badanie Pracodawca Roku prowadzone jest wśród studentów wyższych uczelni w całej Polsce, a jego wyniki stanowią obiektywną informację o tym, jak młodzi ludzie, którzy stoją dopiero u progu zawodowej kariery, postrzegają potencjalnych pracodawców. Narzędziem badawczym jest niezależna ankieta z pytaniami otwartymi, w której studenci wyrażają zarówno swoje preferencje i oczekiwania, jak i obawy względem swojej kariery zawodowej oraz firm, z którymi chcieliby w przyszłości związać się zawodowo. Kaufland ponownie został uznany za jedno najbardziej pożądanych miejsc pracy, zajmując – podobnie jak w ubiegłym roku – trzecie miejsce w rankingu.  

Współpraca na rzecz środowisk akademickich

Kaufland od lat intensywnie pracuje na swoją markę wśród polskich studentów. W ostatnim roku akademickim sieć kontynuowała w skali całego kraju współpracę z organizacją AIESEC Polska, w ramach której Kaufland był Partnerem Strategicznym targów pracy Dni Kariery. Przedstawiciele sieci spotykali się ze studentami i absolwentami w pięciu największych miastach Polski oraz na targach pracy online. Stoisko Kauflandu cieszyło się dużym zainteresowaniem, łącznie odwiedziło je ponad 4000 uczestników wydarzenia.

Kaufland jest wielokrotnym laureatem nagród w kategorii najlepszych pracodawców w kraju i za granicą. Informacja o przyznaniu nam przez studentów wyróżnienia w kategorii Pracodawca Roku to dla nas powód do dumy i jednocześnie motywacja do dalszej pracy nad rozwojem i utrzymaniem wysokich standardów pracy w sieci. Wspieranie studentów jest nieodłączną częścią polityki naszej firmy. Staże i praktyki, które organizujemy co roku, są doskonałą okazją do zdobycia doświadczenia i praktycznych umiejętności. Wspólne inicjatywy podjęte m.in. z organizacją AIESEC to dla nas siła do dalszych działań. Nasze starania przynoszą wymierne efekty, w bieżącym roku zanotowaliśmy wzrost liczby aplikacji na stanowiska dla osób rozpoczynających karierę zawodową o ponad 70 procent   – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska

Sieć intensywnie wspomagała również inicjatywy lokalnych komitetów AIESEC, organizując warsztaty oraz szkolenia. Partnerowała m.in. Tour de Work, Ekonomaliom, Samochodowemu Rajdowi Ulicznemu czy Finałowi Konkursu Inżynierskiego oraz była współorganizatorem 3 konferencji narodowych, które przyciągnęły ponad 2000 słuchaczy. W ramach współpracy realizowała również projekty z takimi organizacjami studenckimi jak: BEST, ZSP, NZS, Wigor, AEGEE i Samorządem Studenckim.

Pierwsze kroki na rynku pracy

Kaufland aktywnie podejmuje działania mające na celu wsparcie młodych ludzi będących na początku swojej ścieżki zawodowej. Służy temu m.in. rozpoczęty w lipcu trzymiesięczny program letnich praktyk, skierowany do studentów i absolwentów wyższych uczelni. W czasie jego trwania uczestnicy nie tylko poszerzają swoje dotychczasowe kompetencje i umiejętności, ale zdobywają również nowe poprzez pracę pod okiem specjalistów i mentorów dzielących się swoją wiedzą i doświadczeniem. Program Absolwent przeznaczony jest natomiast dla absolwentów wszystkich kierunków studiów bezpośrednio po ich ukończeniu lub posiadających krótkie doświadczenie zawodowe. Stwarza okazję do poznania specyfiki pracy w międzynarodowej sieci, daje możliwość awansu i stałego zatrudnienia, a jego uczestnicy otrzymują wynagrodzenie w kwocie 5000 zł brutto. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Kariera Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
2025-06-20 | 11:00

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Szanowni Państwo, jako Związek Przedsiębiorców i Pracodawców razem z Panią Posłanką Izabelą Bodnar zapraszamy na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na
Kariera Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.