Komunikaty PR

Kaufland w gronie najlepszych w rankingu Pracodawca Roku AIESEC

2022-07-14  |  11:10
Biuro prasowe

W tegorocznej edycji prestiżowego rankingu Pracodawca Roku, stworzonego przez organizację studencką AIESEC, Kaufland ponownie znalazł się na podium, zajmując trzecie miejsce. Sieć od lat intensywnie współpracuje z organizacjami studenckimi, oferując młodym ludziom możliwość rozwoju kompetencji zawodowych m.in. podczas licznych szkoleń, praktyk czy w programie Absolwent dla osób stawiających pierwsze kroki zawodowe. Również w kończącym się roku akademickim 2021/2022 Kaufland podejmował liczne inicjatywy merytorycznego wsparcia dla studentów w całej Polsce.

Badanie Pracodawca Roku prowadzone jest wśród studentów wyższych uczelni w całej Polsce, a jego wyniki stanowią obiektywną informację o tym, jak młodzi ludzie, którzy stoją dopiero u progu zawodowej kariery, postrzegają potencjalnych pracodawców. Narzędziem badawczym jest niezależna ankieta z pytaniami otwartymi, w której studenci wyrażają zarówno swoje preferencje i oczekiwania, jak i obawy względem swojej kariery zawodowej oraz firm, z którymi chcieliby w przyszłości związać się zawodowo. Kaufland ponownie został uznany za jedno najbardziej pożądanych miejsc pracy, zajmując – podobnie jak w ubiegłym roku – trzecie miejsce w rankingu.  

Współpraca na rzecz środowisk akademickich

Kaufland od lat intensywnie pracuje na swoją markę wśród polskich studentów. W ostatnim roku akademickim sieć kontynuowała w skali całego kraju współpracę z organizacją AIESEC Polska, w ramach której Kaufland był Partnerem Strategicznym targów pracy Dni Kariery. Przedstawiciele sieci spotykali się ze studentami i absolwentami w pięciu największych miastach Polski oraz na targach pracy online. Stoisko Kauflandu cieszyło się dużym zainteresowaniem, łącznie odwiedziło je ponad 4000 uczestników wydarzenia.

Kaufland jest wielokrotnym laureatem nagród w kategorii najlepszych pracodawców w kraju i za granicą. Informacja o przyznaniu nam przez studentów wyróżnienia w kategorii Pracodawca Roku to dla nas powód do dumy i jednocześnie motywacja do dalszej pracy nad rozwojem i utrzymaniem wysokich standardów pracy w sieci. Wspieranie studentów jest nieodłączną częścią polityki naszej firmy. Staże i praktyki, które organizujemy co roku, są doskonałą okazją do zdobycia doświadczenia i praktycznych umiejętności. Wspólne inicjatywy podjęte m.in. z organizacją AIESEC to dla nas siła do dalszych działań. Nasze starania przynoszą wymierne efekty, w bieżącym roku zanotowaliśmy wzrost liczby aplikacji na stanowiska dla osób rozpoczynających karierę zawodową o ponad 70 procent   – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska

Sieć intensywnie wspomagała również inicjatywy lokalnych komitetów AIESEC, organizując warsztaty oraz szkolenia. Partnerowała m.in. Tour de Work, Ekonomaliom, Samochodowemu Rajdowi Ulicznemu czy Finałowi Konkursu Inżynierskiego oraz była współorganizatorem 3 konferencji narodowych, które przyciągnęły ponad 2000 słuchaczy. W ramach współpracy realizowała również projekty z takimi organizacjami studenckimi jak: BEST, ZSP, NZS, Wigor, AEGEE i Samorządem Studenckim.

Pierwsze kroki na rynku pracy

Kaufland aktywnie podejmuje działania mające na celu wsparcie młodych ludzi będących na początku swojej ścieżki zawodowej. Służy temu m.in. rozpoczęty w lipcu trzymiesięczny program letnich praktyk, skierowany do studentów i absolwentów wyższych uczelni. W czasie jego trwania uczestnicy nie tylko poszerzają swoje dotychczasowe kompetencje i umiejętności, ale zdobywają również nowe poprzez pracę pod okiem specjalistów i mentorów dzielących się swoją wiedzą i doświadczeniem. Program Absolwent przeznaczony jest natomiast dla absolwentów wszystkich kierunków studiów bezpośrednio po ich ukończeniu lub posiadających krótkie doświadczenie zawodowe. Stwarza okazję do poznania specyfiki pracy w międzynarodowej sieci, daje możliwość awansu i stałego zatrudnienia, a jego uczestnicy otrzymują wynagrodzenie w kwocie 5000 zł brutto. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom? Biuro prasowe
2024-12-27 | 01:00

Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom?

JDJ International Open Schools (JDJ IOS) to projekt, który redefiniuje dostęp do edukacji międzynarodowej. Umożliwia zdobycie akredytowanego amerykańskiego świadectwa maturalnego z
Kariera Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem
2024-12-20 | 01:00

Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem

W Polsce proces kwalifikacji zaczyna się zwykle w sytuacji, kiedy nauczyciele widzą jakiś „problem” z dzieckiem – mówią wtedy, że dziecko jest
Kariera Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!
2024-12-19 | 12:00

Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!

Codziennej pracy Dyrektora towarzyszy wiele wyzwań związanych z pracownikami, współpracą z rodzicami, opieką nad dziećmi, czy prowadzeniem własnego biznesu. KDPN czyli Klub Dyrektora

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.