„Kuchnia Talentów” Circle K pomaga w rozwijaniu pasji pracowników
Zakończyła się pierwsza edycja wewnętrznego konkursu Circle K „Kuchnia Talentów”. Zadaniem konkursowym dla pracowników było opracowanie autorskiej przekąski, która miałaby trafić do oferty gastronomicznej na stacjach sieci. Inicjatywa pokazała różnorodność talentów w firmie i zaowocowała wprowadzeniem nowego produktu Hot Salamito na wybranych stacjach Circle K w woj. łódzkim, skąd pochodzi zwycięzca konkursu.
Circle K zatrudnia już ponad 2,1 tys. osób w Polsce i wprowadza programy, które umożliwiają pracownikom aktywne zaangażowanie w tworzenie nowych rozwiązań i realny wpływ na rozwój sieci. Jednym z nich jest zorganizowany po raz pierwszy konkurs kulinarny „Kuchnia Talentów”, skierowany do pracowników z warszawskiego biura i z ponad 400 stacji Circle K w Polsce. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje umiejętności kulinarne, przygotowując autorski produkt, który finalnie miał trafić do sprzedaży.
– Jednym z priorytetów Circle K jest docenianie, a także tworzenie inspirującego środowiska pracy, w którym każdy może rozwijać swoje pasje i umiejętności. Chcemy angażować pracowników w kluczowe dla nas obszary, aby mieli poczucie wpływu na przyszłość firmy. Bardzo się cieszymy, że nasz pierwszy konkurs kulinarny cieszył się tak dużym zaangażowaniem naszego zespołu, dlatego planujemy dalej organizować tego typu inicjatywy w naszej firmie – mówi Maria Pertkiewicz, Dyrektorka ds. personalnych w Circle K Polska.
Pomysł konkursu kulinarnego powstał z projektu One Team Culture, którego celem jest zwiększanie zaangażowania wszystkich pracowników m.in. poprzez wzmacnianie współpracy między stacjami a biurem. W ten sposób Circle K chciało dać każdemu pracownikowi szansę na decydowanie o ofercie produktów, jakie codziennie sprzedaje na swoich stajach. Początkowo miała to być inicjatywa regionalna, która ostatecznie przerodziła się w duże wydarzenie.
Łącznie do konkursu zgłosiło się ponad 100 osób z całej Polski. Najwięcej głosów otrzymały trzy produkty: kanapka „słodkie ziarno”, Hot Salamito, a także kanapka „tostowy łasuch”. Opracowali je kolejno: Joanna Jankowska, Natalia Gołomska oraz Maciej Gromczyński, którzy na co dzień pracują na stacjach paliw Circle K.
Zadaniem finalistów było przygotowanie oraz prezentacja swoich pomysłów przed jury złożonym z dyrektorów operacyjnych i marketingu, category managerów oraz food trenerów w Circle K. Przekąski były oceniane pod względem smaku czy szybkości przygotowania. Zwycięzcą został Maciej Gromczyński, twórca tortilli Hot Salamito, który już od 15 lat pracuje na stacji Circle K w Aleksandrowie Łódzkim, a ostatnio awansował na stanowisko Kierownika.
– Sam pomysł wyniknął z tego, żeby zrobić coś, czego jeszcze nie było. Co prawda mamy już w ofercie wrapa, ale chciałem, żeby ten był w innej formie, dlatego zdecydowałem się na salami. Największe plusy Hot Salamito to szybkość przygotowania, pyszny smak oraz łatwość w konsumpcji. Niespodzianką jest połączenie smaków, czyli ogórka i cebuli, a to wszystko zapiekane jest z serem – wyjaśnia zwycięzca „Kuchni Talentów”.
Na Hot Salamito składają się tortilla z salami, serem, ogórkiem i czerwoną cebulką. Produkt jest dostępny na wybranych stacjach Circle K w woj. łódzkim.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.