„Kuchnia Talentów” Circle K pomaga w rozwijaniu pasji pracowników
Zakończyła się pierwsza edycja wewnętrznego konkursu Circle K „Kuchnia Talentów”. Zadaniem konkursowym dla pracowników było opracowanie autorskiej przekąski, która miałaby trafić do oferty gastronomicznej na stacjach sieci. Inicjatywa pokazała różnorodność talentów w firmie i zaowocowała wprowadzeniem nowego produktu Hot Salamito na wybranych stacjach Circle K w woj. łódzkim, skąd pochodzi zwycięzca konkursu.
Circle K zatrudnia już ponad 2,1 tys. osób w Polsce i wprowadza programy, które umożliwiają pracownikom aktywne zaangażowanie w tworzenie nowych rozwiązań i realny wpływ na rozwój sieci. Jednym z nich jest zorganizowany po raz pierwszy konkurs kulinarny „Kuchnia Talentów”, skierowany do pracowników z warszawskiego biura i z ponad 400 stacji Circle K w Polsce. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje umiejętności kulinarne, przygotowując autorski produkt, który finalnie miał trafić do sprzedaży.
– Jednym z priorytetów Circle K jest docenianie, a także tworzenie inspirującego środowiska pracy, w którym każdy może rozwijać swoje pasje i umiejętności. Chcemy angażować pracowników w kluczowe dla nas obszary, aby mieli poczucie wpływu na przyszłość firmy. Bardzo się cieszymy, że nasz pierwszy konkurs kulinarny cieszył się tak dużym zaangażowaniem naszego zespołu, dlatego planujemy dalej organizować tego typu inicjatywy w naszej firmie – mówi Maria Pertkiewicz, Dyrektorka ds. personalnych w Circle K Polska.
Pomysł konkursu kulinarnego powstał z projektu One Team Culture, którego celem jest zwiększanie zaangażowania wszystkich pracowników m.in. poprzez wzmacnianie współpracy między stacjami a biurem. W ten sposób Circle K chciało dać każdemu pracownikowi szansę na decydowanie o ofercie produktów, jakie codziennie sprzedaje na swoich stajach. Początkowo miała to być inicjatywa regionalna, która ostatecznie przerodziła się w duże wydarzenie.
Łącznie do konkursu zgłosiło się ponad 100 osób z całej Polski. Najwięcej głosów otrzymały trzy produkty: kanapka „słodkie ziarno”, Hot Salamito, a także kanapka „tostowy łasuch”. Opracowali je kolejno: Joanna Jankowska, Natalia Gołomska oraz Maciej Gromczyński, którzy na co dzień pracują na stacjach paliw Circle K.
Zadaniem finalistów było przygotowanie oraz prezentacja swoich pomysłów przed jury złożonym z dyrektorów operacyjnych i marketingu, category managerów oraz food trenerów w Circle K. Przekąski były oceniane pod względem smaku czy szybkości przygotowania. Zwycięzcą został Maciej Gromczyński, twórca tortilli Hot Salamito, który już od 15 lat pracuje na stacji Circle K w Aleksandrowie Łódzkim, a ostatnio awansował na stanowisko Kierownika.
– Sam pomysł wyniknął z tego, żeby zrobić coś, czego jeszcze nie było. Co prawda mamy już w ofercie wrapa, ale chciałem, żeby ten był w innej formie, dlatego zdecydowałem się na salami. Największe plusy Hot Salamito to szybkość przygotowania, pyszny smak oraz łatwość w konsumpcji. Niespodzianką jest połączenie smaków, czyli ogórka i cebuli, a to wszystko zapiekane jest z serem – wyjaśnia zwycięzca „Kuchni Talentów”.
Na Hot Salamito składają się tortilla z salami, serem, ogórkiem i czerwoną cebulką. Produkt jest dostępny na wybranych stacjach Circle K w woj. łódzkim.

Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom?

Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem

Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.