„Kuchnia Talentów” Circle K pomaga w rozwijaniu pasji pracowników
Zakończyła się pierwsza edycja wewnętrznego konkursu Circle K „Kuchnia Talentów”. Zadaniem konkursowym dla pracowników było opracowanie autorskiej przekąski, która miałaby trafić do oferty gastronomicznej na stacjach sieci. Inicjatywa pokazała różnorodność talentów w firmie i zaowocowała wprowadzeniem nowego produktu Hot Salamito na wybranych stacjach Circle K w woj. łódzkim, skąd pochodzi zwycięzca konkursu.
Circle K zatrudnia już ponad 2,1 tys. osób w Polsce i wprowadza programy, które umożliwiają pracownikom aktywne zaangażowanie w tworzenie nowych rozwiązań i realny wpływ na rozwój sieci. Jednym z nich jest zorganizowany po raz pierwszy konkurs kulinarny „Kuchnia Talentów”, skierowany do pracowników z warszawskiego biura i z ponad 400 stacji Circle K w Polsce. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje umiejętności kulinarne, przygotowując autorski produkt, który finalnie miał trafić do sprzedaży.
– Jednym z priorytetów Circle K jest docenianie, a także tworzenie inspirującego środowiska pracy, w którym każdy może rozwijać swoje pasje i umiejętności. Chcemy angażować pracowników w kluczowe dla nas obszary, aby mieli poczucie wpływu na przyszłość firmy. Bardzo się cieszymy, że nasz pierwszy konkurs kulinarny cieszył się tak dużym zaangażowaniem naszego zespołu, dlatego planujemy dalej organizować tego typu inicjatywy w naszej firmie – mówi Maria Pertkiewicz, Dyrektorka ds. personalnych w Circle K Polska.
Pomysł konkursu kulinarnego powstał z projektu One Team Culture, którego celem jest zwiększanie zaangażowania wszystkich pracowników m.in. poprzez wzmacnianie współpracy między stacjami a biurem. W ten sposób Circle K chciało dać każdemu pracownikowi szansę na decydowanie o ofercie produktów, jakie codziennie sprzedaje na swoich stajach. Początkowo miała to być inicjatywa regionalna, która ostatecznie przerodziła się w duże wydarzenie.
Łącznie do konkursu zgłosiło się ponad 100 osób z całej Polski. Najwięcej głosów otrzymały trzy produkty: kanapka „słodkie ziarno”, Hot Salamito, a także kanapka „tostowy łasuch”. Opracowali je kolejno: Joanna Jankowska, Natalia Gołomska oraz Maciej Gromczyński, którzy na co dzień pracują na stacjach paliw Circle K.
Zadaniem finalistów było przygotowanie oraz prezentacja swoich pomysłów przed jury złożonym z dyrektorów operacyjnych i marketingu, category managerów oraz food trenerów w Circle K. Przekąski były oceniane pod względem smaku czy szybkości przygotowania. Zwycięzcą został Maciej Gromczyński, twórca tortilli Hot Salamito, który już od 15 lat pracuje na stacji Circle K w Aleksandrowie Łódzkim, a ostatnio awansował na stanowisko Kierownika.
– Sam pomysł wyniknął z tego, żeby zrobić coś, czego jeszcze nie było. Co prawda mamy już w ofercie wrapa, ale chciałem, żeby ten był w innej formie, dlatego zdecydowałem się na salami. Największe plusy Hot Salamito to szybkość przygotowania, pyszny smak oraz łatwość w konsumpcji. Niespodzianką jest połączenie smaków, czyli ogórka i cebuli, a to wszystko zapiekane jest z serem – wyjaśnia zwycięzca „Kuchni Talentów”.
Na Hot Salamito składają się tortilla z salami, serem, ogórkiem i czerwoną cebulką. Produkt jest dostępny na wybranych stacjach Circle K w woj. łódzkim.

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.