Lidl Polska poprowadzi rekrutację w... kinie
Tego jeszcze nie grali! Już 7 marca, w poznańskim Kinie Muza, odbędzie się nadzwyczajne wydarzenie „Nice To Lidl You” organizowane przez… sieć handlową Lidl Polska. Uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać dwunastu 20-minutowych prelekcji oraz spotkać się z rekruterami. Podczas prezentacji eksperci opowiedzą, w którym kierunku rozwija się branża oraz jak pracuje się w Lidlu.
Jak wygląda praca w Lidl Polska od kuchni? Dowiedzą się tego uczestnicy wydarzenia „Nice To Lidl You”, którzy we wtorek, 7 marca, spotkają się oko w oko z ekspertami Lidl Polska w jednym z najstarszych kin w Europie – kultowym Kinie Muza w Poznaniu (ul. Św. Marcina 30). To niezwykła okazja dla: pasjonatów branży, studentów i absolwentów szukających pracy lub stażu na wakacje, a także osób planujących się przebranżowić, do wysłuchania ciekawych 20-minutowych prelekcji. Wystąpienia podzielone zostaną na bloki tematyczne, z których każdy zakończy się panelem dyskusyjnym prowadzonym przez konferansjerkę. Eksperci opowiedzą m.in. na czym polega praca w centrali jednej z największych sieci handlowych w Polsce, oraz odkryją przed uczestnikami branżowe sekrety, dotyczące najlepszych praktyk z rynku: ekologistyki, well-beingu, technik negocjacyjnych, projektów IT czy online marketingu.
Wydarzenie będzie również szansą na krótką rozmowę z doświadczonymi rekruterkami i rekruterami Lidl Polska, którzy na podstawie CV udzielą chętnym praktycznych porad dot. rynku pracy i obecnie prowadzonych rekrutacji. Z myślą o osobach niemogących uczestniczyć w spotkaniu na żywo, sieć przygotowała możliwość odbycia rozmowy „1 na 1” online, w aplikacji MS Teams. Wystarczy wejść w formularz i zaznaczyć godzinę konsultacji oraz obszar rozmowy, jak: IT, marketing, praca w centrum dystrybucji czy zarządzanie promocjami.
Szukasz wiatru, co uskrzydla, wbijaj na staż do Lidla!
27 lutego Lidl Polska rusza z kolejną edycją programu stażowego „The Lidl Way to Career”. Firma poszukuje 80 ambitnych studentów oraz absolwentów, którzy nie ukończyli jeszcze 30. roku życia. Staże będą odbywały się w centrali oraz w kilkunastu biurach w całej Polsce. Uczestnicy będą mieli szansę realizacji własnych projektów, które na zakończenie przedstawią przed Zarządem Lidl Polska. Autorzy tych najbardziej udanych otrzymają możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, u boku najlepszych specjalistów.
Wydarzenie „Nice To Lidl You” odbędzie się 7 marca 2023 r. w godz. 12:00-18:00 w poznańskim Kinie Muza. Nie możesz przyjechać? Nic straconego! Dołącz do streamu online na kanale YT Lidl Polska. Agenda wydarzenia znajduje się na stronie kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you.

Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom?

Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem

Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.