Lidl Polska poprowadzi rekrutację w... kinie
Tego jeszcze nie grali! Już 7 marca, w poznańskim Kinie Muza, odbędzie się nadzwyczajne wydarzenie „Nice To Lidl You” organizowane przez… sieć handlową Lidl Polska. Uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać dwunastu 20-minutowych prelekcji oraz spotkać się z rekruterami. Podczas prezentacji eksperci opowiedzą, w którym kierunku rozwija się branża oraz jak pracuje się w Lidlu.
Jak wygląda praca w Lidl Polska od kuchni? Dowiedzą się tego uczestnicy wydarzenia „Nice To Lidl You”, którzy we wtorek, 7 marca, spotkają się oko w oko z ekspertami Lidl Polska w jednym z najstarszych kin w Europie – kultowym Kinie Muza w Poznaniu (ul. Św. Marcina 30). To niezwykła okazja dla: pasjonatów branży, studentów i absolwentów szukających pracy lub stażu na wakacje, a także osób planujących się przebranżowić, do wysłuchania ciekawych 20-minutowych prelekcji. Wystąpienia podzielone zostaną na bloki tematyczne, z których każdy zakończy się panelem dyskusyjnym prowadzonym przez konferansjerkę. Eksperci opowiedzą m.in. na czym polega praca w centrali jednej z największych sieci handlowych w Polsce, oraz odkryją przed uczestnikami branżowe sekrety, dotyczące najlepszych praktyk z rynku: ekologistyki, well-beingu, technik negocjacyjnych, projektów IT czy online marketingu.
Wydarzenie będzie również szansą na krótką rozmowę z doświadczonymi rekruterkami i rekruterami Lidl Polska, którzy na podstawie CV udzielą chętnym praktycznych porad dot. rynku pracy i obecnie prowadzonych rekrutacji. Z myślą o osobach niemogących uczestniczyć w spotkaniu na żywo, sieć przygotowała możliwość odbycia rozmowy „1 na 1” online, w aplikacji MS Teams. Wystarczy wejść w formularz i zaznaczyć godzinę konsultacji oraz obszar rozmowy, jak: IT, marketing, praca w centrum dystrybucji czy zarządzanie promocjami.
Szukasz wiatru, co uskrzydla, wbijaj na staż do Lidla!
27 lutego Lidl Polska rusza z kolejną edycją programu stażowego „The Lidl Way to Career”. Firma poszukuje 80 ambitnych studentów oraz absolwentów, którzy nie ukończyli jeszcze 30. roku życia. Staże będą odbywały się w centrali oraz w kilkunastu biurach w całej Polsce. Uczestnicy będą mieli szansę realizacji własnych projektów, które na zakończenie przedstawią przed Zarządem Lidl Polska. Autorzy tych najbardziej udanych otrzymają możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, u boku najlepszych specjalistów.
Wydarzenie „Nice To Lidl You” odbędzie się 7 marca 2023 r. w godz. 12:00-18:00 w poznańskim Kinie Muza. Nie możesz przyjechać? Nic straconego! Dołącz do streamu online na kanale YT Lidl Polska. Agenda wydarzenia znajduje się na stronie kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.