Odwiedź stoisko home.pl na Targach Pracy w Szczecinie

Lider usług internetowych w Polsce, home.pl zaprasza na Targi Pracy w Szczecinie. Od ponad 25 lat home.pl współtworzy polski internet razem ze swoimi klientami i stale rozwija zakres swoich usług, a tym, będąc otwartym na potrzeby klientów, nieustannie podnosi kompetencje swoich pracowników.. Firma jest otwarta na zatrudnienie specjalistów nie tylko z branży IT, ale też z sektora marketingu, sprzedaży, finansów, biura obsługi i innych. Nadchodzące targi stanowią doskonałą okazję, aby porozmawiać z rekruterami home.pl i złożyć aplikację na wymarzoną pracę.
Targi Pracy w Szczecinie są świetną okazją do poznania firm z różnych branż jako potencjalnych pracodawców. Wydarzenie odbędzie się już 24 maja 2023 roku w godzinach 10.00 – 16.00. Ten dzień pełen będzie szkoleń i prelekcji z ciekawymi gośćmi, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Jedną z prelekcji poprowadzi Monika Kotek, HR Business Partner w home.pl, która opowie o pracy w sektorze IT i tym, co wyróżnia home.pl jako przyszłościowego pracodawcę. Poruszy ona również temat trendów kształtujących aktualny rynek pracy oraz kompetencji przyszłości, na które warto postawić w rozwoju osobistym.
home.pl to miejsce, w którym odnajdą się osoby z różnym wykształceniem, zainteresowaniami, nawet jeśli nie posiadają wiedzy, czym jest Linux, WordPress lub PHP. Siłę firmy stanowią utalentowani i zmotywowani pracownicy oraz ponad 25-letnie sektorowe doświadczenie. home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet home.pl jest liderem branży również w Europie.
Oferujemy wiele benefitów, które mogą nas wyróżniać wśród innych pracodawców, m.in. kursy językowe, dodatkowy dzień urlopu na urodziny czy bardzo doceniane przez naszych pracowników dofinansowanie do wakacji. Uważamy, że to nie firma tworzy pracowników, ale pracownicy tworzą firmę. Dlatego też chcemy kreować dla nich odpowiednie i godne warunki do pracy w przyjaznej i miłej atmosferze. Jesteśmy otwarci na współpracę zarówno z młodymi ludźmi na początku swojej ścieżki zawodowej, jak i bardziej doświadczonymi specjalistami IT. — zaznacza Monika Kotek, HR Business Partner home.pl.
Warto wspomnieć, że home.pl podejmuje również współpracę z jednostkami edukacyjnymi: Uniwersytetem Szczecińskim oraz Technikum Łączności w Szczecinie. Firma chętnie dzieli się swoją wiedzą i uczestniczy w kształceniu przyszłych specjalistów z branży IT. Po udanej współpracy z instytucjami szkolnictwa średniego i wyższego w Zachodniopomorskim, home.pl planuje kooperacje kolejnymi placówkami w całym kraju.

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.