Po czym poznać PRZEdsiębiorcę?
PMM
ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl
Aktualnie przeglądając oferty wszelkich szkoleń, webinarów i prelekcji łatwo o poczucie przytłoczenia i zagubienia. Aby pomóc w wyborze, a także dla oszczędności czasu i pieniędzy, powstała platforma dla ekspertów z różnych sektorów biznesu. Inicjatorem tego projektu jest Maciej Gnyszka - założyciel Towarzystw Biznesowych.
O tym, jak podczas szkolenia rozwijamy własne kompetencje, w dużej mierze stanowi jego charakter. Szybkość przyswajania informacji, sprawność w komunikacji czy umiejętność planowania, to bardzo indywidualne kwestie, a na ich rozrost potrzeba systematyczności. Patrząc na proces rozwoju jako na stały element naszej codzienności, dobrym wyborem może okazać się włączenie się do większej społeczności.
- Wymogi nowej codzienności są dla nas ciekawymi wyzwaniami. Odpowiedzią na jeden z nich, jest powstanie społeczności „PRZE”. Lata organizacji Towarzystw Biznesowych nauczyły mnie skuteczności w realizacji celów. Niedocenionym narzędziem sukcesu, jest budowanie trwałych relacji, przede wszystkim opartych na wspólnych wartościach. Wybierając „PRZElegentów” zadbałem o najwyższy poziom przekazywanej wiedzy, z której sam już korzystam. – mówi Maciej Gnyszka, założyciel Towarzystw Biznesowych.
Inicjatywa „PRZE” to program cotygodniowych wystąpień ekspertów. Udział w spotkaniu jest dostępny dla wszystkich członków oficjalnej grupy na platformie Facebook. Członkiem może zostać każdy, chętny do zdobycia eksperckiej wiedzy, a także chcący budować uczciwe relacje z innymi uczestnikami. Dostęp do grupy, uzyskuje się za stosunkowo niewielką opłatą w formie subskrypcji, możliwe są 3 okresy członkostwa. Forma grupy, pozwala na stały i bezpośredni kontakt z ekspertami, przy jednoczesnej i szybkiej możliwości wypracowania wspólnych rozwiązań. Do programu, codziennie dołączają nowi eksperci.
Pełen program wraz z rejestracją są dostępne na stronie:
https://www.prze.org
Maciej Gnyszka urodził się w 1986 roku w Warszawie. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej oraz Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Stypendysta Instytutu Socjologii Uniwersytetu Ludwiga Maksymiliana w Monachium. Autor książki "Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by zaczął”. Od 2010 r. prezes Towarzystw Biznesowych.
Towarzystwa Biznesowe S.A. – jedna z największych ogólnopolskich organizacji networkingowych, która zrzesza ponad 400 członków: przedsiębiorców, właścicieli i profesjonalistów z różnych branż. Podczas spotkań networkingowych członkowie zdobywają doświadczenie, nawiązują cenne relacje biznesowe i prezentują swoje usługi. W ramach budowania przestrzeni przyjaznej przedsiębiorcom odbywają się także prelekcje ekspertów różnych dziedzin, członkowie mają także szanse rozwijać własne umiejętności ogólnobiznesowe.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.