Po czym poznać PRZEdsiębiorcę?
PMM
ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl
Aktualnie przeglądając oferty wszelkich szkoleń, webinarów i prelekcji łatwo o poczucie przytłoczenia i zagubienia. Aby pomóc w wyborze, a także dla oszczędności czasu i pieniędzy, powstała platforma dla ekspertów z różnych sektorów biznesu. Inicjatorem tego projektu jest Maciej Gnyszka - założyciel Towarzystw Biznesowych.
O tym, jak podczas szkolenia rozwijamy własne kompetencje, w dużej mierze stanowi jego charakter. Szybkość przyswajania informacji, sprawność w komunikacji czy umiejętność planowania, to bardzo indywidualne kwestie, a na ich rozrost potrzeba systematyczności. Patrząc na proces rozwoju jako na stały element naszej codzienności, dobrym wyborem może okazać się włączenie się do większej społeczności.
- Wymogi nowej codzienności są dla nas ciekawymi wyzwaniami. Odpowiedzią na jeden z nich, jest powstanie społeczności „PRZE”. Lata organizacji Towarzystw Biznesowych nauczyły mnie skuteczności w realizacji celów. Niedocenionym narzędziem sukcesu, jest budowanie trwałych relacji, przede wszystkim opartych na wspólnych wartościach. Wybierając „PRZElegentów” zadbałem o najwyższy poziom przekazywanej wiedzy, z której sam już korzystam. – mówi Maciej Gnyszka, założyciel Towarzystw Biznesowych.
Inicjatywa „PRZE” to program cotygodniowych wystąpień ekspertów. Udział w spotkaniu jest dostępny dla wszystkich członków oficjalnej grupy na platformie Facebook. Członkiem może zostać każdy, chętny do zdobycia eksperckiej wiedzy, a także chcący budować uczciwe relacje z innymi uczestnikami. Dostęp do grupy, uzyskuje się za stosunkowo niewielką opłatą w formie subskrypcji, możliwe są 3 okresy członkostwa. Forma grupy, pozwala na stały i bezpośredni kontakt z ekspertami, przy jednoczesnej i szybkiej możliwości wypracowania wspólnych rozwiązań. Do programu, codziennie dołączają nowi eksperci.
Pełen program wraz z rejestracją są dostępne na stronie:
https://www.prze.org
Maciej Gnyszka urodził się w 1986 roku w Warszawie. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej oraz Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Stypendysta Instytutu Socjologii Uniwersytetu Ludwiga Maksymiliana w Monachium. Autor książki "Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by zaczął”. Od 2010 r. prezes Towarzystw Biznesowych.
Towarzystwa Biznesowe S.A. – jedna z największych ogólnopolskich organizacji networkingowych, która zrzesza ponad 400 członków: przedsiębiorców, właścicieli i profesjonalistów z różnych branż. Podczas spotkań networkingowych członkowie zdobywają doświadczenie, nawiązują cenne relacje biznesowe i prezentują swoje usługi. W ramach budowania przestrzeni przyjaznej przedsiębiorcom odbywają się także prelekcje ekspertów różnych dziedzin, członkowie mają także szanse rozwijać własne umiejętności ogólnobiznesowe.

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.